Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

55 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Vincents
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
465
Lid geworden op:
zo 26 sep 2010, 10:15

Re: Het leven van Alanis. *Update 4 online!*

Update 5: Het café

Afbeelding
Wogan slenterde door de woonkamer, piekerend over onze toekomst. Nergens konden we heen, we hadden niets meer. Eén ding was zeker: in Bridgeport konden we niet meer blijven.

Afbeelding
De nacht viel over Bridgeport en vanuit ons slecht geÏsoleerd krot kon je de muziek uit de nachtclubs al horen bonken. Wogan kon de roep van het nachtleven niet weerstaan. Hij legde me in mijn bedje en nam de auto naar zijn favoriet café.

Afbeelding
in het café heerste een gezellige drukte. Wogan vloog direct de drank in, en hij trakteerde het hele café.

Afbeelding
Wogan had zich in dagen niet zo geamuseerd als toen, lekker darten met de vrienden, een drankje erbij. De sfeer was optimaal.

Afbeelding
Het was al laat op de avond toen Morrigan het café binnenstormde. Woedend liep ze op Wogan af. "Waar zat je in godsnaam Wogan? Heel ons appartement is naar de haaien! Besef je dat wel?"

Afbeelding
Wogan gaf ze een mep in haar gezicht. "Doe normaal, ik heb je wel gezien hoor!" schreeuwde Wogan.

Afbeelding
Verbaasd keek Morrigan naar hem op. "Waar heb je het over?" fluisterde ze zachtjes. "Jij en Romeo, ik heb alles gezien, doe niet alsof je van niets weet" zei Wogan.

Afbeelding
Er rolde een traan over Morrigan's wang. "Het ging per ongeluk liefje, geloof me." zei ze zacht.

Afbeelding
Per ongeluk noemen ze dat tegenwoordig? Het is volledig gedaan tussen ons, gedaan! Ik wil niets meer met je te maken hebben!" schreeuwde Wogan.

Afbeelding
Wogan rende het café uit, op weg naar mij.
____________________________________________________________________________________
Reacties? :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincents
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
465
Lid geworden op:
zo 26 sep 2010, 10:15

Re: Het leven van Alanis. *28/05/11 Update 5 online!*

Update 6: Datingsite.

Afbeelding
De volgende dag was Wogan al vroeg wakker, hij moest een manier vinden om uit Bridgeport te kunnen geraken. Wogan was aan het surfen op het internet toen een banner met reclame voor een datingsite hem opviel. Hij kreeg een geweldig idee: hij zocht zichzelf een vrouw in een andere stad, trok bij haar in en ze konden een lang en gelukkig leven leiden. Wogan klikte door naar de site. Een nieuwe wereld ging voor hem open, de wereld van het online daten. Hij had gewoon maar te kiezen ; mooi, rijk, etc.

Afbeelding
Wogan was de site even aan het rondsnuffelen, totdat zijn oog viel op dit lelijk mens, Agnes Rimpelbil. Ze was niet mooi, maar ze was wel een eenzame rijke weduwe, die bovendien nog eens in Sunset Valley woonde. Hij stuurde ze meteen een vriendschapsverzoek.

Agnes had zijn vriendschapsverzoek onmiddelijk geaccepteerd, ze stuurde hem een chatbericht:Afbeelding

Afbeelding
Wogan vond dit behoorlijk raar. Een lelijke vrouw versieren, dat was totaal niets voor hem. Hij moest wel, want in Bridgeport konden we echt niet blijven.
____________________________________________________________________________________
Sorry dat het zo lang duurde voor een update, en sorry voor deze 'magere' update, maar ik heb het echt heel druk nu dat de examens voor de deur staan.
Reacties?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het leven van Alanis. *09/06/11 Update 6 online!*

Je bumpt dit topic.
Dat betekent dat je onnodig een topic omhoog haalt dat allang niet meer actief is ;)
Daar moet je opletten, het geeft niet, want je bent nieuw. Ik heb het ook gedaan, maar het is wel wat storend ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie