Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 62 van 108

suspicious:3
Mest analist Mest analist

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

^^ bij mij meestal ook altijd, da's echt irritant, en ik peuter het er ook af, maar meestal omdat hij wat losser zit, en dat komt denk ik omdat ik zoveel zwem, dan kan met mijn ene nagel, onder de nagellak en dan haal ik het er zo helemaal af, en dan heb ik de nagellak los..

v en dat gebruik ik dus altijd wel :sleep

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op za 21 mei 2011, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Tijd om dit topic te bumpen :fluit

Ik had vorige week m'n bestelling China Glaze etc. binnengekregen, dus toen was het tijd voor wat nail art! :laugh

Afbeelding
Watermeloen :wub

M'n vingers en hand lijken heel roze hier, maar in het echt ben ik niet zo rood, hoor :sweatdrop

Edit: oeps, foto is iets groter dan ik dacht, maar ik ben te lui om opnieuw te uploaden, sorry :sweatdrop
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Leuk gedaan, denk ik :p
Ben niet zo van dat gedoe -.-

Waarom is ongesteld worden eigenlijk zo vreselijk --"
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Bedankt iedereen :wub

@ Amber
Jaaa moet je doen :D China Glaze is echt te chill. Het droogt snel, stinkt niet zo erg en blijft heel lang zitten (tenminste bij mij). En er zit heel veel in een potje :D

\/ Volgens mij kan je het niet in Nederland in de winkels kopen. Ik heb mijn potjes gekocht bij http://www.transdesign.com/. Daar kosten ze $2,99 per potje, maar wel 20 dollar verzendkosten... Uitleg over bestellen bij Transdesign :)

Laatst gewijzigd door Evelieen op za 28 mei 2011, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik heb vanmiddag een hele tijd zitten nagellakken met een vriendin en nadat ze weg was ook nog heel veel op mijn wiel. Plaatjes:
AfbeeldingAfbeelding
Deze linker ik bij haar gemaakt, een tijgerprint. De rechter heeft zij bij mij gemaakt. Het zijn allemaal balkjes met muzieknootjes die uit de piano komen.

Afbeelding
Links: Een soort van boompje met stipjes. (Discodip) Midden: Een lekker ijsje met discodip. Rechts: Ik weet eigenlijk niet wat het is, het is mislukt.

Afbeelding
Links: Een bloemetje met een diamantje in het midden. Rechts: Daarop heb ik twee keer een sjabloontje van een hartje met 3 stipjes gedaan. Eerst paars en daarna zwart.

Afbeelding
Links: Ik heb weer geen idee wat het is, maar er zit een vlinder stickertje op en die komt vanaf de onderkant gevlogen denk ik.. Midden: Een boom. Het gaat vooral om de achtergrond. Ik ging het testen met een watje. Rechts: Ook weer een soort bloem met een diamantje.

Afbeelding
Links: Een paddenstoel tussen de grassprietjes. Rechts: Een zonsondergang. (Ik dacht eerst dat dat kon acrylverf in water te doen. Maar dat liep heel erg uit. Ik was lekker dom bezig dus.) Rechts in het hoekje: Dat moest een grot worden met water en een bootje. Maar dat bootje werd te licht dus ik vond hem mislukt. :D

Afbeelding
Hier nog een overzicht van het tweede nagelwiel dat ik vol heb. Links zie je nog een paar rare dingen waarvan de meeste mislukt zijn.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden. :D
Afbeelding
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Evelieen schreef:^ De You Rock collectie? Die heeft mooie kleurtjes nagellak :D

En ik heb nu Lemon Fizz op m'n nagels :wub (zie een paar pagina's terug) Ik vind het echt een geweldig kleurtje :wub
Neh the @Holographics.com collectie <3

^Nicee

Ik moet myn nageltjes ook weer es gaan doen D:
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie