Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vind je van dit dagboek?

Heel slecht!
0
Geen stemmen
Slecht
0
Geen stemmen
Okay...
1
13%
Goed
4
50%
Heel goed!
3
38%
Totaal aantal stemmen: 8

58 berichten • Pagina 2 van 3

Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Tiamo Legacy - H1: D2 (Update 29-04-2011)

Leuk dagboek :)

Hoe schrijf je eigenlijk je tekst bij je plaatjes?
Staan die er altijd onder of altijd boven?
Want ik kom er soms niet aan uit, naar mijn gevoel is het afwisselend (maar mijn gevoel kan héél fout zitten :))

Je schrijft erg leuk :)
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties! Ik vind het erg leuk om te horen dat jullie het zo leuk vinden.
Miss_Darkie schreef:Leuk dagboek :)

Hoe schrijf je eigenlijk je tekst bij je plaatjes?
Staan die er altijd onder of altijd boven?
Want ik kom er soms niet aan uit, naar mijn gevoel is het afwisselend (maar mijn gevoel kan héél fout zitten :))

Je schrijft erg leuk :)
Bij mij ligt de plaats van de tekst aan de afbeelding. Dat probeer ik een beetje af te stemmen, zoals of je het plaatje voor. de tekst of na de tekst moet zien.

Dankjewel. :)
Afbeelding
Zinooo

Sorry dat ik zo lang geen update heb gemaakt, maar ik had het de afgelopen tijd aardig druk, en ik vind het veel gedoe met al die afbeelding-codes enzo.
Ik heb de screens voor mijn volgende update, maar ik twijfel nog een beetje.

Wat vinden jullie;
- Ik kan de update hier plaatsen.
- Ik kan ook de update op mijn site zetten, wat veel makkelijker gaat, en zodat ik ook vaker updates maak. Dan zet ik de link naar de update hier gewoon steeds.

Reageer alsjeblieft. :D
Afbeelding
Zinooo

Re: Tiamo Legacy - Vraag op pagina 4

Hoofdstuk 1: Deel 3

Afbeelding
De volgende ochtend werd ik wakker met een schuldgevoel. Zodra ik uit mijn bed kwam wilde ik me verontschuldigen tegenover Melanie, maar die was nergens te bekennen. Verbaasd en met een slaperig hoofd keek ik rond. Het bed van Melanie was keurig opgemaakt.

Toen hoorde ik wat gerommel in de keuken. Het bleek dat Melanie daar was.
Afbeelding

Ik deed de deur van de slaapkamer open en zag Melanie in de keuken staan. Ze bakte wafels. Zodra ze me opmerkte keerde ze zich om en zei ze: ''Sorry als ik je wakker heb gemaakt.'' waarna ze zich weer omdraaide en het aanrecht begon af te vegen.
Afbeelding

''Ga maar zitten.'' zei ze voor ik iets kon uitspreken. Gehoorzaam ging ik zitten, terwijl Melanie de wafels uit de oven haalde. Ze zette het bord met heerlijke, warme wafels op tafel neer en keek me aan. ''Tast toe!'' zei ze zo lief mogelijk, terwijl ook zij ging zitten.
Afbeelding

Afbeelding
Ik pakte een wafel en begon te eten. De wafels waren heerlijk. Dit was het moment om iets te zeggen. ''Sorry, van gisteren.'' zei ik snel. Melanie keek me blij aan en zei dat ze het niet erg vond, en ook zei bood haar excuses aan voor het bemoeien. Op de een of andere manier vond ik het een hele opluchting om te weten dat het weer goed zat tussen ons. ''Heb je misschien zin om vanavond uit eten te gaan?'' vroeg Melanie met haar mond vol, waarop ik ja zei.

Afbeelding
Eenmaal bij de bistro in het centrum aangekomen vroeg Melanie wat ik wilde eten. Ik ging al de gerechten die ik kende af in mijn hoofd, en vertelde haar dat ik zin in sushi had.

Toen zag ik haar. Vanuit mijn ooghoek naderde een prachtig meisje met bruin haar. Ik luisterde totaal niet meer naar Melanie's debat met zichzelf of ze nou pasta of hotdogs zou nemen, en kon mijn ogen niet van haar afhouden.
Afbeelding

Afbeelding
''Ik neem toch maar een lekkere pasta carbonara!'' besloot Melanie. ''Ehm, hallo?'' Ze probeerde mijn aandacht te krijgen, maar had door dat ik afgeleid was.

Dit was mijn kans! Ik holde weg van de bistro, achter het meisje aan. Melanie keek me verbaasd na, maar liep toch maar naar binnen. Ze had erge trek.
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Zinooo op di 31 mei 2011, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie