^^ Bij mij hetzelfde, alleen de verkoper wist wel dat het Hemelvaart is op die dag, dus hij snapte het niet helemaal ^^ Ik zo: 'Hij komt op 1 juni.' 'Oh, dat wist ik niet.'
Dus morgen nog een x proberen, ga nog wel even langs de Eplaza en Intertoys anders.
Hihi, ik ga ws - voor 99% zeker - toch door met dansles, voor zilver!
Aargh, ik heb koppijn
en mijn shift is nog steeds kapot, nadat ik mijn toetsenbord had schoongemaakt
dus doet hij het niet altijd en krijg ik vet veel van die plaktoets meldingen
Weetje wat helpt? Waarschijnlijk ben je dat rubbertje kwijt die onder je toets hoort. Wat ik altijd doe: Van die sluitende oordopjes waar je die irritante plastic dingetjes in je oor moet steken.. Voor het afdekken van geluid, weet je wel.. zitten er altijd 1 of 2 extra bij.. Knipje stukje van af, doe het in dat gaatje van de toets, toets erop voila toets weer heel.
Bij mij werkt het.
---
Omg, ik stap vol in een chipje. nu is hij kapot en kan ik weer gaan schoonmaken..-.-
Vandaag ging goed met project werken, morgen nog ff lange dag en hard werken. Hopelijk dan al opleveren en woensdag dan vrij
Vanmiddag maar weer kijken bij Intertoys en FRS of ze Levensweg al hebben. Bij FRS staat hij nog niet eens op de website, maar ja ik hoop wel dat ze hem hebben
En vanmiddag naar de bibliotheek toe.
Weer ziek thuisgebleven
Gisteravond had ik 38,5 graden koorts dus vonden mijn ouders het beter als ik vandaag thuis zou blijven. Maar ik voel me helemaal niet zo ziek ofzo, wel erg vermoeid. >.<
Maar het ergste vind ik nog wel dat ik vanavond niet kan trainen >.<
Haha, mn moeder vind dat ik een beetje doordraai, omdat ik Levensweg zo graag wil hebben ^^ Ben vanmiddag bij 5 winkels geweest, kreeg het ene na het andere verhaal dat het vrijdag pas is, en bij de Dixons zelfs maandag - leveren niet op vrijdag - maar morgen ga ik gewoon weer langs. Nja, mn moeder dan
En school was weer saai, nog maar 10 schooldagen te gaan tot de zomervakantie
Ik was naar de Intertoys geweest, ze zeggen dat hij er morgen is, ik heb zo'n zin in levensweg. Maar morgen gaat er een vriendin mee, dus moet ik eerst naar de kruidvat, dan Intertoys dan naar huis en pas 's avonds simsen.
WTF, ik heb nu de tweede tien dit jaar voor een wiskunde toets
Ik vind dat ik vanaf vandaag al vrij is, morgen is sportdag (SAAI).. maarja, dan is het hemelvaart, vrijdag vier ik zo mijn feestje WE gaan bowlen (met iemand die geniaal is in bowlen) en dan gezellig zonder hekjes, dat wordt lol ..
Ze zijn bij ons bezig met glasvezelkabels aan te leggen, ik wordt helemaal gek van dat geluid
Ik denk dat ik Levensweg pas over een maand krijg
Ik kan 'm nu natuurlijk al wel kopen, maar ik heb besloten dat ik 'm toch maar voor m'n verjaardag ga vragen. Zo lang duurt dat niet, dus ik kan denk ik nog wel een maand geduld hebben... tot 3 juli *zucht*
En als ik het niet overleef, dan kan ik 'm altijd nog eerder kopen (:
Arrrgh, ik word denk ik gek als ik nog meer posts in het 'Ja, ik heb hem'-topic zie. Geduld is zo moeilijk. En het is ook niet fijn om te weten of ik hem morgen wel heb
Vanmorgen door de regen daar school gefietst, krijg je te horen dat het is afgelast en weer naar huis mag. Toen zijn 2 vriendinnen bij mij film komen kijken, met chips enzo. Om 12 uur gingen we naar de AH ons middageten halen, pannekoeken Nu zijn we allemaal ff thuis eten en dan blijven ze hier vannacht slapen en gaan we morgen samen naar school Vet gezellig!