Een eigen bedrijf hebben in De Sims 2: Gaan Het Maken vond ik ook erg leukjobito schreef:ik mis vooral![]()
huisdieren, en een eigen winkel/bedrijf hebben en seizoenen
nu nog maar even wachten![]()

520 berichten • Pagina 15 van 26
Een eigen bedrijf hebben in De Sims 2: Gaan Het Maken vond ik ook erg leukjobito schreef:ik mis vooral![]()
huisdieren, en een eigen winkel/bedrijf hebben en seizoenen
nu nog maar even wachten![]()
Je hebt waarschijnlijk op de eerste pagina gekeken, het laatste bericht daar is inderdaad uit 2009. Maar er zijn meer pagina's en dit topic is springlevend!noaenmia schreef:Ik zie dat het laatste bericht is geplaatst in juli 2009 dus ik weet niet of iemand dit gaat lezen maar,
Wij zijn Noa en Mia en dit zijn de dingen die wij nog missen in de sims3 :
- De mogelijkheid om de lengte van de sims aan te passen
- De tanden van de sims kunnen aanpassen (met beugels enzo. Daarbij komt ook dat sims eens in de paar weken naar de tandarts moeten.)
- Ziek worden (zodat je ook vrij kan krijgen van werk of school. Dan zou het ook leuk zijn als sims kunnen faken dat ze ziek zijn om niet naar werk of school te hoeven.)
- Het leek ons leuk als kinderen kunnen knutselen en kleien.
- Gelijkmatig opgroeien (als sims kinderen zijn worden ze steeds langer tot ze tiener worden en die worden dan ook steeds langer enz. de sims worden alleen niet meer langer als ze eenmaal jongvolwassen zijn. Wel zou het grappig zijn als oudere sims kleiner worden)
- Dat mannen hun baard moeten scheren (dat leek ons leuk omdat het dan realistischer wordt. Het moet dan wel zijn dat ze niet elke dag hoeven te scheren maar eens per week ofzo)
- Daadwerkelijk kleding kopen in de winkel. De kleding die standaard al in de CAS staat blijft daar ook gewoon maar de extra kleding die bij bijv. het uitbreidingspakket zit is dan te koop in de winkels. Ik weet niet of dit te ingewikkeld is of te veel gezeur maar het leek ons gewoon leuk.)
- SEIZOENEN!!! Dit missen wij heel erg. Met de mogelijkheid om lente/zomer/herfst/winter-kleding te kopen en te dragen zoals een regenjas voor in de herfst of een muts en sjaal voor in de winter.
- Andere wezens zoals aliens, heksen en weerwolven enzo (vampieren zijn er al bij gekomen en daar zijn wij HEEL ERG BLIJ MEE!)
Ook leken deze dingen ons leuk:
- de Sims3 superhelden (en superschurken)
- de Sims3 mythische figuren (met faunen, centauren, zeemeerminnen, sims met vleugels enz.)
Groetjes,
Noa en Mia
Whaha. Ik wil heel graag Huisdieren.Evannahsue schreef:^Koop dan roller coaster tycoon..