Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 29 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 32, 14/05!

Afbeelding

De volgende dag had Desire me bij haar thuis uitgenodigd, om de andere bandleden te leren kennen. Ze deed de deur open, het leek alsof er een deur naar mijn toekomst open ging.
‘Hai Jay, kom binnen. Je bent iets te vroeg, ze zijn nog aan het inspelen.’ Jay keek verbaasd om zich heen, Desire’s appartement was enorm groot.
‘Is dit helemaal van jou?’ vroeg hij dan ook vol ongeloof.
‘Jep, helemaal zelf verdient. Kom binnen, dan kan jij ook gaan spelen en de andere ontmoeten. Onthoud wel dat jij de voorman bent en dus het belangrijkste… voor mij.’ Desire tikte met haar vinger op Jay zijn neus en liep naar de woonkamer.

Afbeelding

‘Jongens, speel gerust verder maar ik wilde de nieuwe voorman aan jullie voorstellen.’ Jay keek naar de muzikanten om hem heen, dit was dus zijn band. De jongen achter het drumstel bekeek hem van top tot teen.
‘Hoelang denken jullie dat hij het volhoudt?’ riep hij naar de bandleden en voegde er een lach aan toe.
‘Doe niet zo lullig, William. Het is een schatje Desire, met deze gaan we ver komen. Fijn dat je ook aan mij hebt gedacht, dus ben ik niet meer het vijfde wiel aan de wagen Als we ergens heen gaan. ‘ Jay kon er geen woord tussen krijgen en stond te midden van deze mensen met een mond vol tanden. Wat moest hij zeggen?

Afbeelding

Het meisje achter de keyboard stond op en liep naar hem toe.
‘Let maar niet op hun. Ik ben Nicky, aangenaam. We hebben al van Desire gehoord dat je echt goed kan gitaar spelen. Ik hoop dat je het vanavond ook kan, dan hebben we namelijk ons eerste buitenlucht optreden!’ Jay zijn mond viel open, nu al een optreden? Buiten?! Nicky moet hebben gezien dat die schrok. Ze legde haar hand op zijn arm.
‘Rustig maar, wij zijn bij je. Maar eerst gaan we een drankje doen. Desire had jij al wat gemixt?’ Nicky draaide zich om en liep samen met Desire naar de bar toe die in de andere hoek van de kamer stond. Jay voelde zich aan de ene kant erg zenuwachtig voor het optreden voor vanavond maar hij had er ook erg veel zin in. Nu kon die eindelijk aan Desire zien wat hij met een band kon doen.

Afbeelding

Desire begon al snel drankjes te mixen.
‘Even wat moed indrinken, of niet dan Shay!’ De bassist prikte met zijn elleboog in Jay zijn zij.
‘Jay, mijn naam is Jay. Maar ik ga niet teveel moed indrinken, want anders kan ik de snaren niet meer tellen!’ Niemand lachten, dit is lastiger dan gedacht. Jay besloot daarom ook om in stilte naar Desire te kijken die de drankjes stond te mixen.
‘Wat is ze mooi he.’ Nicky stond vlak achter hem, hij kon haar adem tegen haar oor aanvoelen.
‘Wat je ook doet Jay, val niet voor haar. Ze is als een zwarte weduwe.’ Jay draaide zich om en wilde vragen wat ze bedoelde, maar Nicky stond al bij de drummer er was flink met hem in discussie.

Afbeelding

Desire gaf ons de glazen, ik kon de alcohol al ruiken.
‘Op vanavond en op de toekomst.’ Desire hief haar glas en de rest volgden.
‘Nou hophop schiet eens op jongens. Ik wil spelen!’ Nicky was de enige zonder glas. Ik dronk in één keer alles op, in de hoop dat dit me de moed geeft om te spelen vanavond.
‘Rustig aan Nicky, we kunnen gaan wanneer we willen. We drinken dit op en dan gaan we, vind je dat goed?’ Desire had uitdagend één hand op haar heup en keek Nicky aan met een opgetrokken wenkbrauw. De jongens keken ademloos toe. Desire dronk snel haar glas lees.
'Jongens ik kleed me nog even om, mochten ze een interview willen dan wil ik er tip top uitzien. Daarna vertrekken we.'

Afbeelding

We reden met zijn alle naar het park toe waar een openpodium beschikbaar was. De hele rit was ik stil geweest terwijl Jake, de bassist, zijn mond niet kon houden. Ik denk dat ieder zijn eigen manier heeft om met zenuwen om te gaan. We stapten uit en ik zag de instrumenten al staan.
‘Zo dit keer zijn ze wel op tijd!’ Nicky keek vanuit haar ooghoeken naar Desire.
‘Ik heb ze de vorige keer flink op hun donder gegeven en niet betaald. Rustig aan maar Nicky, ik heb mijn zaakjes wel op orde.’
‘Dat mag ook wel na de vorige keer.’ Nicky liep snel door naar haar keyboard. Ik liep de zelfde kant op, naar de gitaar die er stond. Maar ik had nog geen tien stappen gezet of Desire pakte me bij mijn arm.
‘Jay, ik geloof in je. Dit is gewoon een testje. Jullie spelen gewoon wat covers en jam maar lekker. Geniet er vooral van. Stel me niet teleur.’ Ik knikte kort en liep door.

Afbeelding

We speelden lekker, we jamden gewoon wat. Het voelde geweldig. Ik merkte wat flitsen op, ik denk dat de paparazzi ons heeft opgemerkt.
Ik zag Desire staan met een grote glimlach, schijnbaar stelde ik haar niet teleur.
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby! Update 33, 21/05!

Afbeelding

Nadat optreden in het park ging het snel. Elke avond hadden we een optreden en ik genoot. Inmiddels hadden we een routine ontwikkeld. Voor het optreden dronken we wat samen, traden we op, na het optreden dronken we nog wat en dan gingen we naar bed. Inmiddels had ik al mijn spullen verhuist naar Desire haar appartement, de band had een eigen kamer gekregen om met zijn alle in te slapen. Het was heerlijk, het begon ons gewone leven te worden. Op straat werden we vaak herkent en zo nu en dan gaf ik handtekeningen aan gillende meisjes.

Afbeelding

De ene avond ging het natuurlijk veel beter dan de andere. Op een avond zat ik er helemaal naast. Te neergeslagen was ik terug gegaan naar het appartement, ik baalde er zo van! Desire had niks meer tegen me gezegd en was gelijk naar haar kamer gegaan. Ik liep naar de bar om sterke drank te pakken, ik wilde het optreden vergeten. Opeens stond William de drummer voor me.
‘Ging echt slecht he Jay? Ik had het nog zo tegen Desire gezegd, deze knul heeft het niet. En ik had gelijk. We waren voorheen veel beter af.’

Afbeelding

Wat is zijn probleem? Ik doe altijd zo mijn best, en iedereen heeft weleens een slechte avond.
‘Ik deed alsnog mijn best, maar het lukte gewoon niet.’
‘Het lukte gewoon niet. Ach vent, ga terug naar waar je vandaan komt.’ Waar heeft hij het toch telkens over, wat was er voor mij?
‘Wat hadden jullie hiervoor dan?’ Ik wil geen ruzie met hem, het gaat net goed met de band.
‘Ach gast, doe nou maar je best.’ William draaide zich om en loopt naar de kamer.

Afbeelding

Ik moest het weten. Nicky kwam wat later het appartement in en die was ook wel klaar voor een drankje.
‘Volgende keer beter Jay.’ Ze gaf een drankje aan me en nam zelf een flinke slok.
‘Hoe was het met de band voor dat ik er kwam?’
‘Dat maakt toch niet uit? Je bent hier nu toch?’ Ik keek haar aan, ik moet het weten.
‘Natuurlijk ben ik hier, en ik blijf hier. Maar ik wil weten wat hiervoor was. Waarom is William zo boos?’ Nicky keek naar haar drankje en schudde haar hoofd.
‘Het is omdat je erop aandringt. Draai je even om. De mensen op de posters zijn de artiesten die Desire voor jou heeft geholpen. Afgelopen jaar. Maar de knul voor jou heeft ons echt verpest.’ Jay keek haar vol verbazing aan.
‘Verpest?’
‘Het was een goede vriend van William en de geliefde van Desire. Hij kon de druk niet aan en Desire heeft hem laten vallen. Keihard.’ Jay kneep zijn ogen dicht, was dit waar? Dat kon niet.
‘Ik ga slapen Jay, zou jij ook moeten doen.’
‘Tot zo Nicky, slaap lekker.’ Nicky zei niks meer en liep weg.

Afbeelding

De volgende avond hadden we weer een optreden. Ik had geen woord teveel gewisseld met Desire en William. Toen we de bar binnen kwamen herkende ik het meteen, dit was de eerste bar waar ik naar toe ging!
Het optreden ging goed dit keer. William had mij tussen de nummers door toe geknikt, het zat wel goed nu. Desire zat aan de bar en was weer veel interviews aan het geven.

Afbeelding

De paparazzi was er weer in volle getalen. Desire had mij inmiddels geleerd om omhoog te kijken tijdens het spelen, zo kwam het beter uit op de foto’s. Ik lachte een half lachje en gaf de fotograaf een kans om een goede foto te maken.
Ik keek langs de fotograaf om te zien welke fans er vandaag waren. Plotseling werd ik in mijn hart gestoken. Achter de fotograaf liep een blonde dame. Ik ken haar ergens van. Met haar ben ik hier geweest! Mijn liefde op het eerste gezicht! Het nummer was voorbij en gelukkig was er pauze. Ik zette snel mijn gitaar weg en liep richting de WC.

Afbeelding

Het duurde en het duurde, maar er kwam niks. Ik probeerde me haar en de avond die ik met haar beleefd had te herinneren.
Bella.
Mijn hart zong haar naam, waarom is zij niet in mijn leven? Plotseling herinner ik het me weer. Die avond heb ik Desire leren kennen en begon dit hele avontuur. Alles kon me gestolen worden, ik wilde Bella weer zien.
Het optreden begon weer, ik speelde alles zonder er echt te zijn. Ik moest steeds aan haar denken en naar de WC’s kijken. Maar niemand kwam eruit. Was ze er überhaupt wel geweest? Één ding wist ik zeker, ik zou zo snel mogelijk naar de bibliotheek gaan waar ik haar had leren kennen en haar terug vinden en nooit meer loslaten.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie