Dat ik helemaal geen zin heb om bloed te laten prikken.
maar dat moet omdat het maar niet weggaat.
En dat ik het heel irritant vind dat ik me verveel, en dus
al zo'n 2 uur hier ben.. met tussdenpozen uiteraard
^Ik moet morgen 3 uurtjes nog naar school en dan ook lekker weekend!
Oefff zo eens een washand over mijn gezicht halen, ben zo moe! Misschien dat ik dan wakker blijf haha.
Ik ga zo schrijven! Ja dat ga ik doen! Verdorie:P!
Ik voel me ziek
heb sinds gisteren al heel veel hoofdpijn en dat is nu nog erger, ben ook best moe en af een toe duizelig. Dat wordt geen training vanavond.
Waarom heeft iedereen twee weken vakantie en ik niet En dan ook nog vrijdag vrij Maar ik niet En dat noemt zich een katholieke school >:( Niet dat ik katholiek ben of zo...
Eeen ik ben weer iets bruiner En nu ga ik latijn leren, klote. >:(
Evelieen schreef:Waarom heeft iedereen twee weken vakantie en ik niet En dan ook nog vrijdag vrij Maar ik niet En dat noemt zich een katholieke school >:( Niet dat ik katholiek ben of zo...
Eeen ik ben weer iets bruiner En nu ga ik latijn leren, klote. >:(
ik heb precies hetzelfde
maar 1 voordeel, ik ben volgende week donderdag wel klaar met al mijn lessen (examens daarna en dan vrij)(
Alleen basisscholen hebben 2 weken vrij
Ik heb alleen deze maandag vrij (2e paasdag) en dan vrijdag volgende week krijg ik vakantie. (Wel nog naar school)
En over 2 weken precies zit ik een uurtje ofzo in Barcelona
ik heb alleen vrijdag vrij.. hihi, dan is de verjaardag van m'n vriendin, dus kan ik daar mooi heen
(ik ben nu boos, want ik heb waarschijnlijk de vogelverschrikker verwijdert.. ;9.. i hoop maar dat ie niet van rivervieuw af komt, maar van die thanks giving set, van twee jaar geleden .. ;9)
Ach nou ja, ik moet niet zeuren. Ik ben vrijdag om 1 uur uit, en maandag heb ik wel vrij. Dan twee daagjes naar school en donderdag & vrijdag PARIJS <3. En dan is het al vakantie!