ik heb blijkbaar, waarschijnlijk hooikoorts, maar als ik het echt zou willen weten moet ik bloedprikken, en ja,, daar heb ik niet echt zin in, laten we maar zeggen...
Bijna iedere leraar zei vandaag dat ik beter naar huis zou moeten gaan O.O, terwijl ik me niet eens ziek voel, dat ik eruit zie als ziek zijn, hoeft dat nog niet te betekenen.
Eerst. :
Ik zat in het olc, te leren voor Nederlands. vraagt leraar L 'Ben je aan het studeren' 'Ja' 'Wat' 'Nederlands' komt hij naar mij toe lopen zegt hij 'Heb je hooikoorts' 'Weet ik niet'
nou toen hadden we gym, dus ik fiets naar de gymzaal (overigens was ik alleen, mijn vriendin, waarbij ik in het cluster zit, ziek is) Gaan we piepjes test doen , dus ik zeg zo tegen de leraar H 'Gaan we piepjes test doen' 'ja' 'Dan denk ik dat ik beter niet mee kan doen' 'Je mag het altijd inhalen, als je een goede reden hebt, en die heb je.' 'oke' 'Kon je niet beter thuis blijven?' 'Nee, ik voel me goed, alleen het gaat niet zo goed met mijn keel/stem. En ik heb vandaag ook 2 toetsen dus..' 'Misschien had je toch beter thuis kunnen blijven. Maar ga jij maar weer naar school terug, zou je ook nog wat kunne leren' Dus ik fiets weer terug naar school en ga leren enz.
Dan na de middag pauze, heb ik engels dus ik ga naar engels. Zegt leraar K tegen mij op het laatst 'Ben je niet ziek?' 'Nee, ik voel me wel goed' 'Moet je niet naar huis toe, misschien is dat beter voor je' 'Nee, ik voel me goed, en ik heb vandaag ook twee toetsen dus' En toen was weer het gesprek afgelopen, heb ik wiskunde. Toets. En ik had de toets wel snel af, dus eerst vraag ik of ik mijn neus mag sluiten, ik weet niet eens wat hij erop zei, maar ja. . Ik loop naar de wc, snuit mijn neus en loop weer terug, en ga zitten, nog wat maken aan het hw van wiskunde. En dan moet ik veel hoesten. zegt leraar N 'Zo, jij hebt het flink te pakken' (hihi, ik vind dit nog een van de leukste reacties.) en ik moest ook nog vaker mijn neus snuiten, maar ik wou de klas niet uit gaan .. DAn heb ik weer pauze, en dan Nederlands, weer toets/ eigenlijk so. Nou Leraar M, zei er niets van.. ;9.. Toen was ik weer in het olc. Zit ik daar met E. Zegt ze, 'Jij voelt je waarschijnlijk verkouden. ' 'Ja' 'gelukkig dat ik niet verkouden ben' nou, ik ga wat uit het boek lezen, blijkt dat leraar HA wat tegen mij/E zei. Volgens E vond ze mij ook al ziek.. . (ik had E verteld dat zowat elke leraar vond dat ik ziek was. ) en toen hadden we M&N, en toen zei de Leraar ook niets.
hihi, lang verhaal.. ;9
Het is echt irritant als iedereen zit te zeggen dat je ziek bent, terwijl ik me er niet eens na voel...
Wojoo, het was zo warm vandaag ;O Ik smolt gewoon. Niet dat ik het niet leuk vond hoor Ik ben bruiner geworden, yay
Oeh en ik ben lekker klaar met m'n huiswerk & ak so leren en nu heb ik m'n dagboek geüpdatet en nu ben ik blij :3 En straks Glee en Modern Family yay :3
Ik moest voor handvaardigheid een fantasie-verhaaltje bedenken en daarbij moet je een bril maken die je echt op kunt zetten. Dit is mijn verhaal geworden (Ik snap niet waar het verhaal eigenlijk voor nodig is):
Er was eens een meisje, ze hield van snoep, lekkere zoete snoepjes. Ook hield ze heel erg van roze, lekker fel roze. Haar grootste wens was belanden in een snoepwereld, waar alles van snoep is. De huizen huizen van chocola en zure matjes, de wolken van suikerspinnen, het zand van suiker enzovoort, gewoon een zoete wereld. In de nacht droomde ze weer over haar zoete snoepwereld, toen ze wakker werd was haar hele kamer van snoepjes. Op haar muur zat glazuur en haar deken was van snoeppapier. Ze stond op en rende door het huis, alles was gemaakt van snoep. Ook buiten was alles van snoep. Ze ging liggen op het gras, gemaakt van kleine groene sliertjes van zure matjes, en ze keek naar de felblauwe lucht met de roze suikerspin wolken, ondertussen plok ze was gras en stak het in haar mond. Het was een fantastische wereld, zo zoet als in haar dromen. Hier wou ze voor altijd blijven.
morgen wiskunde herkansing
ben echt moe van het leren, en heb al sinds vanmorgen koppijn (zou dat van gisteren komen? neeeh joh )
dus hopen dat het zo wegtrekt.. anders maar gewoon doorgaan
^Rustig nadenken en kijken wat er gevraagd staat, op welke manier je dat kan doen, en wat er precies gegeven staat.
Dan zal het wel moeten lukken toch?
En een beetje 'algebraïsch manipuleren" zoals mijn leraar dat altijd zegt.
Vandaag nog even mijn betoog afmaken en dan heb ik morgen EINDELIJK eens wat vrije tijd. De afgelopen weken was het alleen maar school dit school dat.
Alleen mijn betoog zal vast niet heel erg goed gaan, niet echt mijn ding. Wel ga ik het proberen om het voor te lezen, alleen hoop ik dat die leraar het niet ziet.
Donderdag praktijk toets (waar je boek bij mag houden, ICTer heeft normaal ook de bron van het internet.. tenminste als hij/zij iets niet weet) maar ik heb nog geen moer gedaan aan het boek, dus ik vraag me af wat er gaat komen, ik weet heel slim. Maar ik heb geen puf meer voor deze course.
Hehe ik heb even uitgerekend, ik kan een 2 halen voor wiskunde en dan nog redelijk er voor staan
maar ik leer toch nog maar even verder, want straks wordt het wel helemaal niks en dan is het te laat (ik vind het sowieso wel knap dat ik een 6 gemiddeld sta nu voor wiskunde laatste keer dat ik zo stond was in de 2e ofzo )
lol, ik was melig tijdens de training (eigenlijk het hele team). En ik ben er toen achter gekomen dat mijn coach in het leger heeft gezeten nee, serieus.
Yes yes yes! Praktijk toets wordt verplaats naar volgende week zodat we meer tijd hebben voor Project!
Tot nu toe gaat het super goed , alleen is er 1 iemand niet. Die hebben we gewoon de kak klusjes gegeven. Hij wou alles alleen gaan doen maar daar is de leraar niet mee eens, het is typisch z'n arrogant persoon die denkt dat hij alles weet. maar goed nu is plan van aanpak al af en vind het super van ons dat het als is gelukt !
wieeeeeeeeeee! Project hoeft niet volgende week maar de week na de vakantie pas ingeleverd te worden YAYY!