ik kan vandaag niet naar zwemwedstrijd, ben nog steeds niet goed lekker. .. En ik maakte heeeeeel misschien zelfs kans op een medaille, ik hoop dat het morgen wel beter gaat, heb dan ook wedstrijd, en daar kan ik volgens mij ook medailles winnen (weet niet zeker) Ik heb hartstikke oorpijn aan m'n linker oor.. sinds vanmorgen, en ga nu maar eens een paracetamol in nemen.. pff... die dingen smaken ook smerig.. (en wij hebben dan zuigtabletten, met bosbessen smaak, door die tabletten, lust ik geen bosbessen dingen meer)
omggggg
zie ik leuke schoenen op TSR zijn ze pay
ga ik naar die kudos shop kanje voor 7500 kudos een dag lang gratis shoppen(dus ook de payitems) heb ik maar 4470 kudos
naja dan maar hopen dat ie snel op PSMBD komt o; zal vast niet maar nouen o;
en nu verder kleding downloaden :3
-edit- jeuj :3 schoenen gedownload :3 ze zaten in een set die wel op psmbd staat :3
nu is ik happeh :3
Waarschijnlijk maandag/dinsdag bloedprikken
Ik ga dan wss lachen, omdat B altijd keihard gilt als ze bloedprikken
Maar het valt waarschijnlijk wel mee.
V 3 buisjes?
Dat weet de dokter zelf niet, en ik evenmin. Heb nu antibiotica, maar dat slaat niet aan.
Laatst gewijzigd door marlinde op za 16 apr 2011, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb pas geleden nog bloed moeten laten prikken. 2x in 2 maanden tijd. Ze keken of ik naast pfeiffer ook nog last zou hebben van een 2e vermoeidheidsziekte, wat gelukkig niet het geval was.
De prik zelf vind ik echt niet erg maar het idee dat er een naald in je arm zit vind ik zo eng. En dan zit je daar ook nog een minuut omdat je perse een aantal buisjes moet hebben. Ik word al naar als ik eraan denk
moest laatst ook bloed prikken. Niet handig als je broertje voorstelt om mee te gaan. Vraagt hij de hele tijd (op plagerige toon): "Doet het pijn? Lange naald he?" enz. Kan ik het helpen dat ik bang ben voor naalden
B;egh, ben bij drie verschillende kappers geweest, maar bij geen een was plek. Nouja, ook niet heeel gek op zaterdagmiddag, maar toch irritant >.<
@ Nina \/\/
Ja ik weet het , het was ook nogal dom Maar ik moet morgen afdansen en had gehoopt dat het daarvoor nog zou kunnen (: Maar ja, ik ga nu idd volgende week.
Laatst gewijzigd door Evelieen op za 16 apr 2011, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Mwaha ik heb pc gehackt in de mediamarkt en kan nu internetten ;3
Ik ben zo dom
Ik zet youtube aan en druk een filmpje in en meteen krijg ik geluid zo hard als de weetikveel wat naar me kop geslingerd
Hele winkel naar me kijken
Mark snel weglopen
en ja hoor, sims valt weer uit.. Ik wordt er helemaal gek van, helemaal omdat ik niet weet waar het aan ligt, waarschijnlijk downloads, maar aan welke dan,, .. pff.. Hij is vandaag al twee keer uitgevallen, waarvan er een keer hij begon vast te staan, en zo'n raar geluidje maakt.. StOM...
maarja, met mij gaat het weer ietsjes beter, alleen mijn neus moet nu toch een keer ophouden met vol zijn.. Ik heb het gevoel dat ik hooikoorts achtig iets heb.. (geen idee hoe ik erbij kom, maar het is nu, sinds dat we bloemen hebben staan, en dan veel..) Ik wacht op neuspray, ik heb gisteren al een flesje leeg gemaakt :3.. het smaakte aan de ene kant ook wel lekker , zeewater neuspray, en net nu ik dit typ, komt m'n moeder eraan fietsen, met hopelijk neuspray
V mijn moeder werkt bij de keel-neus-en oor arts, dus die zal het wel weten.. ;0, ik haat eigenlijk neusspray, maar ja, die van gisteren was gewoon niet zo vies.. (En ik ben nog geen week bezig, het is pas sinds donderdag avond, dus ik heb nog eventjes. )
EDIT: die naam van de neuspray, wat het zeg maar is. : XYLOMETAZOLINE HCL (onuitspreekbaar.;9)
EDIT: en sinds dat ik die neuspray gebruik, voel ik me opeens veel beter.. mijn oren doen niet zo veel pijn meer, mijn keel niet meer, en ik kan gewoon ademhalen door mijn neus .. It's a miracle!
Laatst gewijzigd door suspicious:3 op za 16 apr 2011, 17:19, 7 keer totaal gewijzigd.