Paardrijden ging goed, mss omdat ik nu een soort puf heb gebruikt, maar ik ben eigenwijs en zal dat NOOIT toegeven --"
Mja, ik kan gymnasium doen, dat zei de teamleider (ook mijn ak leraar), en hij moet mijn cijfer voor mijn werkstuk er nog op zetten ><
Hihi, vandaag weer de eerste 2 uur vrij. Ik ben deze week nog geen 1x normaal het eerste naar school geweest. Alleen morgen, maar dan zijn we weer het 4e uit
moet om 12 uur op school zijn voor een toets. dan 2 uur wachten op 20 minuutjes mondeling frans
morgen heb ik 2 toetsen en mondeling engels < makkelijk
dan weekend (zaterdag naar Cibap) en leren voor toetsen op maandag dinsdag en woensdag... en op dinsdag heb ik mondeling duits
Nou, ik ben niet meer naar school gegaan. Voel me echt... ja, ik weet eigenlijk niet hoe. Heel moe, gewoon nergens zin in. Morgen bloed laten prikken, m'be is het pfeiffer?
^Oeff pfeiffer, heb er nu al bijna een jaar last van omdat ik mijn rust niet neem. Mijn dokter zegt iedere keer weer als hij mij ziet dat ik meer moet slapen en meer naar mijn lichaam moet luisteren, maar daar heb ik helemaal geen tijd voor
In het begin als je het hoort zak je wel even door de grond en heb je het er de hele tijd over, maar na een tijdje durfde ik het persoonlijk niet meer. Omdat ik dacht dat mensen mij een aansteller vonden, vooral toen een leraar zei (Liep stage op school) tijdens stage; "Volgens mij misbruik jij je pfeiffer gewoon" Terwijl ik in de stage periode van 22 weken gewoon 5 dage in totaal niet ben geweest.
Maar goed de een is er sneller van af dan de ander:) En sinds mijn amandel operatie ben ik wel weer een beetje opgeladen!
Hopelijk heb je maar wat ijzer te kort want k gun het niemand!!
----
Verder: Ik kreeg net in de klas te horen dat ik vrijdag geen theorie toets heb maar aankomende dinsdag... En dan moet ik voor controle naar het ziekenhuis en dat wist mijn leraar schijnbaar want toen ik hem apart nam zei hij al: Komt goed meid We regelen het net zo als toen je thuis was. Dus ik krijg extraextra kans als ik het niet haal. Gelukkig heb ik alles tot nu gehaald, maar grr spanning!
Bah, morgen om 8 uur naar de dokter
Geen zin in, maar ik heb nu al 2 weken last..
& Ik heb nieuwe schoolspullen. Ik me etui helemaal kwijtos, terwijl daar
pennen inzaten die ik echt nodig had.
Uiteindelijk maar zonder etui naar school gegaan. En bij de pauze, wat ontdekt Marlinde dan?
Haar etui, helemaal plat ( binnenkant en etui zijn precies dezelfde kleur zwart ) in haar tas
dat ik net lees dat Sanne volgende week dinsdag naar efteling gaat :3
en dat ik volgende week dinsdag projectdag heb en dat het idee eerst was om naar de efteling te gaan :'3
maar nu vinden ze het te duur x3
ik wil een muis hebben voor me lappie, ik vind dat touchpaddingetje echt irritant :'3
@ Angelica: ijzertekort heb ik sowieso niet, dat hebben ze al getest 2 weken geleden. En ook mijn bloeddruk is goed.
Ik heb het al sinds begin februari, er zijn ook goede dagen, maar ook best veel slechte. Ben sinds februari al zo'n 50 uur thuis gebleven
Morgen om 7:40 naar de dokter
Ik wil kwijt dat ik een 6.9 voor mijn maatschappijleer had.
Maar dat die leraar dat vandaag al nagekeken heeft, dan heeft hij gister zo'n 180 bladzeides zitten lezen en nakijken.
Nu even uitrekenen wat ik voor me PO moet halen om een voldoende te blijven staan.
Edit: 3,2 dat moet toch wel lukken
pff, volgens mij begin ik ziek te worden... Eerst begon het met hoesten, kreeg ik buikpijn, en snotterde heel erg (paar weken geleden) toen was het hoesten opgehouden (net zoals buikpijn), en snotterde ik alleen nog, en nu ben ik weer, KEIHARD aan het hoesten, heb last van mijn keel, bij slikken krijg ik pijn in bij mijn gehemelte (zo heet dat toch, de bovenkant in je mond?) en ik krijg hoofdpijn, verder heb ik rare dingetjes (laat ik het maar zo noemen) in mijn buik/benen.. ;9
En ik heb vanavond zwemtraining, zal ik wel weer heen moeten van m'n moeder.. ;9.. ik wil slapen....
(ik heb trouwens ook last van m'n nek, door dat mijn hoofd zo raar doet..)
verder heb ik een 9.4 voor actualiteiten toets... (over nieuws.) een foutje.. ;9,, maar ja.. mijn m&m cijfer gaat omhoog , (gemiddeld sta ik al een 9.2, en dan komt deze so tellende toets, klinkt raar, erbij en dan gaat ie omhoog )
@Jeremy
Het zou echt grappig zijn als jij dan ook ging
Bij ons vonden ze het ook te duur, mja, ze konden de datum niet meer verschuiven ofzo
Mijn etui & agenda lagen gisteren nog op de kluisjes, maar een vriend van mij was zo aardig ze in zijn kluis te stoppen
En ik bedenk me net dat ik volgende week maar 3 (!) dagen naar school moet
Dinsdag Efteling & vrijdag vrij, vanwege Pasen ofzo :3
En de week daarna maar 4 dagen, want maandag ook weer vanwege Pasen ;D
Iig, ik ben er alleen maar blij mee
Zo even kijken of morgen laatste uur Frans nu uitvalt, en daarna verder met wis maken & bio leren. ;(
vanmiddag begrafenis gehad van mijn vriendin, ik heb twee pakjes zakdoekjes opgesnotterd
ik denk dat ik er een tweedelig dagboek van ga maken om alles van me af te schrijven ;(