Hoi allemaal!
Ik zie jullie wel is overal posts zetten maar ik weet nooit hoe het er in de wijk bij jullie uit ziet!.
Dus daarom deze topic!
Ik zal ook regelmatig posten!
Gezellig, en als het heel erg vriest, kan je schaatsen in de straat ;3
Iigg, voor ons huis ligt een vijvertje, of zoiets, iig, ik zie altijd karpers ;3
Gewoon. :3 nieuwbouw, en ik woon aan het water. School en supermarkt is dichtbij, 5 minuutjes van het park en 10 minuutjes van het centrum (fiets)
Verder niks bijzonders ;p
Ik woon aan/op een dijk. Achter ons huis ligt een weiland dat van ons is.
Over heel de dijk staan er bijna alleen huizen aan deze kant, er staan schuin tegenover wel een paar huizen. Daarnaast liggen ook weilanden en een snelweg. En daarachter ligt een polder waar ik eerst woonde.
Bij mij is het vreselijk. Echt, iedere dag lawaai en rommel in mijn flat.
Maar ik ga dus verhuizen naar capelle en daar is het dus miljarden malen beter dan mijn wijk,
Vanuit mijn kamer heb ik uitzicht op de dijk. Ik zie dus best vaak de mast van een boot voorbijgaan. En als het lente is zie/ hoor ik altijd de schapen en hun lammetjes lopen.
Oeh, en de paarden van de manege natuurlijk.
En een paar straten verderop is een soort van park waar je in de winter altijd kunt schaatsen.
Charge schreef:Vanuit mijn kamer heb ik uitzicht op de dijk. Ik zie dus best vaak de mast van een boot voorbijgaan. En als het lente is zie/ hoor ik altijd de schapen en hun lammetjes lopen.
Oeh, en de paarden van de manege natuurlijk.
En een paar straten verderop is een soort van park waar je in de winter altijd kunt schaatsen.
Vreselijk. Ik woon in Zoetemeer, nah dat is 1 groot stuk beton. Geen enkel groen, wij hebben een hond en het is echt niet leuk wandelen...
Maar we gaan in de meivakantie naar Berkel&Roderijs verhuizen! En die omgeving daar is zooo mooi. Met allemaal weilanden en een groot park, best dicht bij het centrum en er zit verderop een sportveld etc. Heel erg leuk! En dat is een nieuwbouwwijk, pas een week geleden opgeleverd ofzo!