Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

46 berichten • Pagina 3 van 3

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Eenzaam, maar niet Alleen : Update 12 online!

Even een update. En reactie's zijn natuurlijk welkom ;)
Goede keuze? Of niet?
Afbeelding
Het park was me tweede thuis geworden. Ik was er altijd te vinden. Appels plukken bijvoorbeeld, want nu ik was afgewezen voor privédetective, was ik nogal arm.

Afbeelding
Of ik was aan het vissen. Ik was er niet bijster goed in, maar het was gewoon leuk. Bovendien bracht het nog best veel op als je het in de supermarkt verkocht. Ik heb echt de genen van me familie. Roses dan. Ik ben nog steeds niet aan de naam gewend.

Afbeelding
Was ik niet in het park, dan was ik in de bieb. Het was er heerlijk rustig, en je kon er heerlijk lezen.
De computers waren ook erg fijn trouwens.

Afbeelding
Toen ik daar een keer was, zag ik een heel schattig meisje. Me familieliefde speelde meteen weer op. Ah, als ik echt volwassen was, nam ik ook een kindje. Of vijf, want ik wil het liefst een stuk of vijf kinderen helemaal opvoeden. Het lijkt me echt geweldig.

Afbeelding
Ik ging meteen kijken op diverse forums over kinderen. Zo kwam ik uit op een heel interessant onderwerp:
Heeft u altijd al kinderen gewild, en houdt u van wedstrijden? En een 10G of een 5G lijkt u te saai of te lang? Dan is een 7G echt iets voor u! Een 7G leek me best leuk. Een 5G vond dat je echt een jongen of een meisje als stamhouder nodig had, en wat als je geen jongen/meisje had? En een 10G leek me super, maar zo lang… Ik las de regels* en schreef me in.

Afbeelding
Meteen toen ik dat gedaan had, stormde ik naar buiten. Ik zou eerst wachten tot ik echt volwassen was, en me eerst op Sem en mam richten. Maar even extra informeren bij een aardige oude man en z’n zoon (denk ik) informeren hoe het leven met kinderen is, kan geen kwaad.
Hij zei dat hij het heel leuk vond, en dat maakte me alleen maar vrolijker. Straks had ik ook kinderen!

Afbeelding
Thuis viel ik al in slaap voordat ik kon piekeren. Maar ’s ochtends zou ik dat vrees ik wel inhalen.
Ik had toch wel de goede keuze gemaakt?
_____________________________________________________________________________________Ik heb een 7G ZELF bedacht. Dus het is geen echte. Maar ik heb een paar regels bedacht voor mezelf, om het lekker moeilijk te maken:
- Géén cheats.
-Je moet in de 7 generaties minstens 2 tweelinghelften als stamhouder hebben.
-Je mag na de 7 generaties kiezen om het te verlengen, dus tot G14 dan ( niet aan te raden xD )
- Je leeft erg mee met kinderen: Om de generatie adopteer je 2 kinderen

Dat was het! Ik heb alle regels zelf bedacht, om de zelfde reden die Amy Roses zich bedacht. Nu heet me verhaal dan ook 7G Van Roses ;) Hopelijk vinden jullie het leuk!
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: nieuw naam: 7G van Roses: Update 13 online!

Ik ga stoppen met dit dagboek, omdat de naam veel verwarring brengt,
Het idee weg is, en omdat ik niet veel lezers heb ;)
Misschien ga ik wel een nieuw dagboek beginnen ( Weebly of hier) , maar
dat is nog niet zeker.
Ik heb wel een idee, maar dat moet uitgwerkt worden. Als jullie nu denken:
Waarom pas je dat dan niet hier toe? Omdat de verhalenlijn dan heel raar wordt,
en het is al een beetje raar.
Dus.. dit dagboek stopt, en misschien start ik wel een ander dagboek, met een duidelijkere
verhalenlijn. Ik vrees dat jullie nog wel een dagboek van me te zien krijgen :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie