Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 58 van 67

Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Rugby ging geweldig. Ik had een paar keer goede tackles gemaakt en wat punten gescoord. Ik loop de kleedkamer binnen en zie dat er nog een paar jongens zitten. Ik loop met mijn douche-spullen naar de douches en kleed me uit, daarna zet ik de douche met mijn boxershort nog aan aan. Opeens hoor ik een luid gejuig uit de kleedkamer. Ik begrijp niet wat het is.
Maar als ik klaar ben met douchen en terug loop naar de kleedkamer zie ik dat ze een BH van een meisje hebben geronselt.
'Dat zou Bianca niet zo leuk vinden...' lacht één van de jongens.
'Kom, we gaan haar opwachten. Ik vraag me af wat ze gaat doen zonder BH in een strak wit shirtje!' De jongens beginnen allemaal hard te lachen en stormen de kleedkamer uit. Samen met nog één jongen blijf ik over. Rustig kleed ik me aan. Ik woel met mijn hand heel even door mijn haar, zodat de natte plukken een beetje droog worden.
'Doei.' zegt de jongen als hij de kleedkamer uitloopt. Ik knik en even later verlaat ook ik de kleedkamer.
Ik zie de hele groep jongens wachten voor de meisjeskleedkamer. Ze zijn allemaal opgewonden van nieuwschierigheid. Terwijl ik ze negeer pak ik mijn Ipod uit mijn tas en zet de muziek aan.
Dan loop ik richting de bibliotheek om een beetje aan mijn huiswerk te gaan doen.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik had afscheid genomen van Heath en had Keira even apart genomen. We waren in mijn kamer op mijn bed geploft. Ik nam Keira goed in me op. Haar gezicht was helemaal hol geworden.
"Keira," zei ik zachtjes, "je moet echt hulp hebben."
Ze keek me aan.
"Zo erg is het niet hoor," zei ze terwijl ze aan haar nagel plukte. Ik schudde mijn hoofd en pakte haar hoofd tussen mijn handen. Ik kon haar botten voelen.
"Zo erg is het wél," zei ik streng, "en we gaan hier samen wat aan doen!"
Ze kreeg weer tranen in haar ogen en ik omhelsde haar.
"We komen er wel doorheen oké?"
Keira knikte. Ik was vastbesloten haar te helpen.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Verveeld staar ik voor me uit. Ik zit op de trap voor de school. Wat heeft mijn leven voor zin behalve Dylan? En Avalon die me eindelijk heeft verteld wat ze voelt. Ik leun voorover en zie dat mijn veter los is. Ik probeer hem te strikken als ik een trap op mijn stuitje voel. "Hey, jij. Ga eens aan de kant!", schreeuwt een jongen. Geschrokken spring ik overeind waardoor ik bijna achterover val. Ik kan nog net mijn evenwicht bewaren.
"Oh, jij bent het. Die verrader!", lacht hij vals. Ik probeer zijn gezicht te herkennen maar kan er niks uit opmaken. Hij duwt me naar achter. Ik val achterover en breek mijn val met mijn hand. Een stevige pijnscheut gaat door mijn pols. Ik probeer te gillen maar mijn keel zit dicht. De jongen komt de trap af en het licht valt op zijn gezicht. Tim.. "Jij vertelt niemand iets over Avalon", sist hij en knielt bij me neer. Hij legt zijn hand op mijn keel en knijpt hem een beetje dicht.
"Begrepen?", vraagt hij. Ik probeer iets te zeggen als 'laat me los' maar daar krijg ik niet genoeg lucht voor. Tim knijpt mijn keel verder dicht. "Begrepen?", schreeuwt hij. Ik kan geen 'ja' over mijn lippen krijgen en probeer naar lucht te happen. Ik krijg bijna geen lucht. Hij gaat me toch niet hier vermoorden? "Hey, laat dat kind los!", schreeuw iemand opeens van boven aan de trap. *

'Lorna, kerkrat.
* Wie red me? :D
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Boos staar ik naar Tim, "laat haar los, nu!", sis ik boos, Tim kijky geschrokken op, hijbverstijft als hij mij ziet en loopt fluitend weg, snel kniel ik bij het meisje neer, "gaat het?", vraag ik geschrokken.

~•Samantha Jackson•~
*Elite*
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Nona

Terwijl ik gewoon een beetje aan het chillen ben op mijn bed komt Samantha opeens binnen gestormd. Achter haar aan loopt Lorna. Huilend stort ze zich bij mij op bed.
'Lorna, wat is er? Wat is er gebeurt?' bezorgt roep ik naar haar.
Ze slaat haar armen om mij heen en laat haar tranen lopen. Ik kijk naar Samantha.
'Tim... Tim...' snikt Lorna. Tim? Was dat niet de jongen waar ze het laatst over had? De jongen die Avalon... Ik zuig mijn adem geschrokken in. Had hij Lorna... Had hij haar?
'Lorna, wat is er aan de hand, mijn lief?' Ik neem haar gezicht in mijn handen en kijk haar aan. Haar gezicht staat rood van de tranen. Dan pas merk ik de striem om haar hals en keel. Maar ik weet dat ze eerst moet uithuilen. Ik neem haar weer in mijn armen en zucht. Nieuwschierig en bezorgd kijk ik Samantha aan, maar zo te zien aan haar gaat zij ook nog niets zeggen.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Anna

Ik voel gekriebel in mijn haar en geschrokken doe ik mijn ogen open. Ik kijk recht in Dylan's ogen. Hij lacht naar me. Ik lig in zijn armen en hij gaat met zijn hand door mijn haar. Uiteindelijk ging Samantha toch weg nadat ze had belooft niks over onze relatie te vertellen. En over Tim hebben we ook niet meer echt gesproken. Ik ga niet Avalon's geheim aan iedereen vertellen. "Hoe is het, schat?", vraagt Dylan en drukt een kus op mijn lippen. Ik knik. "Beter.. Maar ik ben zo bang. Voor die moordenaars en voor Tim", fluister ik er achteraan.

'Lorna, kerkrat.
Afbeelding
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker

Vandaag hadden we zwemmen. Eindelijk hadden we een leuke sport.
De afgelopen dagen hadden we alleen maar sporten gedaan waar je vies bij wordt. Maar met zwemmen wordt je juis schoon in het water, behalve als je een kerkrat bent want die moesten in een zwembad zwemmen die al heel lang niet schoon gemaakt was. Het water zag helemaal groen.
Tijdens het zwemmen zag je de jongens helemaal kind worden. Ze begonnen een water gevecht te houden en duwden elite meisjes in het kerkratten zwembad.
Totdat de badmeester keihard riep "En allemaal omkleden dan maar!! Elite kleedkamers links kerkratten kleedkamers rechts!"
--------------
Nu zaten we met zijn alle in de kantine, dit was de laaste sport van de week.
" E-i-n-d-e-l-i-j-k is de sportweek voorbij! Ik ga morgen ochtend echt niet naar de afsluiting. Vorig jaar hadden de docenten het o zo leuke idee om nog wat spelletjes te spelen! No way! dat ik dat weer ga doen." zei ik
Iedereen knikte istemmend.
Bij de kerkratten was weer eens een voedselgevecht begonnen.
"zucht, worden die lui dan nooit moe" mompelde ik.

-Bianca Rosewood
[elite]
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik loop het zwembad uit en over het plein naar het penthouse.
In mijn kamer gooi ik mijn tas op de grond en ga ik op bed liggen.
Ik pak mijn mobieltje en verzend een bericht naar Samantha: ''Hoe gaat het met je? x Wade''

Wade (elite)
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Helemaal schoon verschijn in in de kantine. Ik schuif aan tussen Ray en Finn in en prik een verlept slablaadje op mijn vork. Met mayonaise, natuurlijk.
"Hoe vonden jullie zwemmen vandaag?" vraag ik.
"Goor," antwoordt Heath.
"Jij hebt alleen je teen in het water gestoken!" Lachend wijs ik met mijn vork naar hem toe. Door de zwaai vliegt de sla ervan af en komt op zijn shirt terecht. Langzaam glijdt het naar beneden, een spoor van mayonaise achterlatend.
"Sorry."
Met een brutale lach rond zijn lippen pakt hij het met twee vingers op en legt het op mijn hoofd.
"Ieuw!" gruwend haal ik het er weer uit en vis een klodder saus uit mijn geverfde haren. Mijn hand omklemd de gehaktbal die op mijn bord ligt en wrijft het flink tegen Heaths voorhoofd. Nu is het weer zijn beurt. Hij grijpt zijn broodje, scheurt het in stukjes en laat het in de halsopening van mijn shirt vallen. Piepkleine kruimes tuimelen van mijn rug.
"Oorlog!" roept Jacob uit en gooit een tomaat in mijn haar.
"Dat is oneerlijk!" lach ik terwijl ik pindakaas op zijn broek smeer.

-*- Avalon -*- KR -*-
Simmielove

Ik zit in de kantine als ik mijn mobiel voel trillen, ik kijk erop, een SMS'je van Wade;
Hoe gaat het met je? x Wade
Een glimlach krult mijn lippen, benden hoor ik gelach, nieuwsgierig sta ik op en kijk naar de 'kerkratten', ze leken veel lol te hebben, soms, soms wou ik dat ik bij hun hoorde, maarja, dan zou ik geen relatie kunnen hebben met Wade, snel SMS ik hem terug;
Bst goed, bn in de kantine, km je ookk? Kuss Sam.
Ik klik op verzenden en kijk weer naar de hun, de 'kerkratten', ze hadden zoveel lol, dat ik jaloers werd.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Anna

Lachend schep ik met mijn lepel in een bord prut en vuur dat vervolgens de zaal in. Tegelijkertijd voel ik op mijn achterhoofd een klodder mayonaise gelanceerd worden. Ik draai me om en smeer ook een hand mayonaise in het haar van de jongen die me net bekogelde. Ik lig dubbel van het lachen. Eindelijk weer eens een keer lol. Ik ren gillend door de zal en knal tegen iemand op. "Avalon!", riep ik verrast en draai me om. Ik pak ketchup en smeer het vervolgens in haar gezicht. "Lekker hoor!", lacht ze en drukt een stukje ei in mijn haar. Er wordt weer een klodder prut in mijn gezicht gegooid. Ik gier het uit.

'Lorna, kerkrat.
Afbeelding
Nona

Ik zie dat de kerkratten een voedselgevecht houden. Dat doen de Elites nou nooit.
'Gatverdamme.' hoor ik een paar Elite meisjes zeggen. Eigenlijk zou ik ook graag mee willen doen. Maar ik blijf stug op mijn stoel zitten en eet een paar happen van mijn Italiaanse salade.
Dan zie ik Lorna. Ze heeft plezier, dan kan je zien. Ik moet glimlachen om haar. Ze is zo mooi en lief.
Eigenlijk weet ik nog steeds niet wat er gister is gebeurd... Ze drufte het me niet te vertellen. Ik zucht en wil mijn eten weggooien in de prullenbak tot ik opeens een arm op mijn schouder voel.

-Dylan, Elite.
Wie? (:
Afbeelding
DIRECTIONER.
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

''Bst goed, bn in de kantine, km je ookk? Kuss Sam.'' krijg ik terug van Samantha.
Ik glimlach en loop naar de kantine. Ik zie dat de kerkratten een voedselgevecht houden.
Samantha kijkt ernaar. ''Hey...'' zeg ik.

Wade (elite)
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Vrolijk zet Tiffany de douche aan. Dat chloorwater ook.
Als ze haar ondergoed opgevouwd en wel op het eikenhouten stoeltje heeft gelegd stapt ze onder de regendouche.
Genietend zeept ze zichzelf in met haar favoriete douchegel. Hm, wat vreemd. Het water wordt ineens koud. Gauw doet ze het water wat warmer. Ah, zo kan het wel weer.
Na een paar seconden wordt het water al veels te heet.
Ze schreeuwt het uit van de pijn en probeert het kouder te zetten, maar de kraan zit klem. Aan de kant stappen is ook geen optie, aangezien het water overal in de douchecabine komt. Tiffany wil de schuifdeur opentrekken, maar ook die zit klem. De stoelpoot blokkeert de weg.
"Help!" gilt ze en bonkt met haar vuisten tegen het glas, maar niemand hoort haar.
Het water is als vuur, zo heet. Op haar huid verschijnen zware brandwonden. Het wordt zwart voor haar ogen. De pijn is te ondraaglijk. Ze valt achterover met haar hoofd tegen de betegelde muur.
Boem.

Tiffany heart (xRainbow) is dood. Zij was een moordenaar.
xRainbow mag nog een laatste keer posten.
Simmielove

"Wade", ik lach en vlieg hem om de hals, Wade's armen krullen om mijn middel, "ik heb je gemist", murmel ik, Wade grinnikt, "we hebben elkaar vanochtend nog gezien", speels laat ik hem los, "dan kan je alsnog missen", glimlach ik, Wade grijnst, "ik houd van je", mompelt hij.
"Ik ook van jou", ik draai me weer om en kijk naar het gevecht van de 'kerkratten', het zag er zo leuk uit, "je wilt meedoen hé", fluistert Wade in mijn oor, ik schrik en bloos lichtjes, Wade glimlacht en drukt een kus op mijn wang.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Emma

Ik loop de douche's in. Emily was hier geweest en ad haar shampoo achtergelaten.
Er klonk een klein gebonk. Er stroomt water onder een van de douchekabine's uit.
Ik loop ernaartoe en trek hem hard open. Ineens valt Tiffany naar buiten.
Ik kijk geschokt naar het kleine zwarte dingetje dat ze was geworden.
Ik aaide voorzichtig door haar haar. Haar huid durf ik niet aan te raken.
Ik trek mijn mond open en begin te schreeuwen. 'JAKE!' krijs ik hardop.
'JAKE! RAY! EMILY! MAX! HEATH! AVALON!' Hardop begin ik alle namen te schreeuwen van iedereen die ik ken.

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
djon black

Ik was me aan het vervelen, zo saai op mijn kamer. Ik hoorde een knal en rende richting de douche, daar zag ik sophia vastgenageld aan de grond staan en ik zag Tiffany dood liggen op de grond. Ik wou de douche deur open doen, die zat klem. Ik ramde de deur in en stormde naatr binnen, ik deed de douche uit en ging bij Tiffany zitten. Ik tilde haar op en nam haar mee, ik liep de douche uit, en ging op weg naar de kamer van de directeur. Sophia volgde me en andere gingen langzamer hand mee. Ik kwam bij de kamer van de directeur en klopte aan,
"binnen!"
Ik liep langzaam naar binnen en legde Tiffany op een tafel.
"meneer, Tiffany Heart is dood gevonden bij de douche"
"doodsoorzaak?"
"geen flauw idee meneer, waarschijnlijk de klap tegen de muur, maar ze heeft brandwonden en de douche stond errug heet, kan je daar dood aan gaan?"

-Jerrel-
(ja die leeft ook nog)
Afbeelding
Jozz

Ik hoorde gemompel op de gangen. De gesprekken die ik hoorde, dat kan toch niet waar zijn? Mijn hart klopte in mijn keel, en ging te keer als nooit tevoren. Ik zocht naar Tiffany, die mensen daarnet, die maakte maar een grapje toch?
Ik maakte een sprintje en zag onderweg bedroefde gezichten naar me kijken. Ik snap er niks van. Ik ren de trappen op en wordt in de doucheruimte getrokken door iemand. Dan zie ik dat het wél waar is.
Alles begint te draaien en ik stort ineen tegen de muur. Ik staar versufd voor me uit.
"NEEEE!" Schreeuwde ik. Tranen sprongen in mijn ogen.

-=- Jacob Orchid -=-
Emma

'Jacob.' Piep ik zacht. Ik had Tiffany heel voorzichtig op mijn schoot getrokken.
Ze viel niet uit elkaar zoals het eruit zag. Ze was zo broos geworden.
'Jake?' Fluisterde ik nog een keer. Ik stak mijn arm voorzichtig uit en klopte hem op zijn schouder.
'Het spijt me heel erg voor je.' Mompelde ik schor.

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Nona

Lorna streelt mijn haar, terwijl ze me glimlachend aankijkt. 'Ik mis je echt té vaak.' zegt ze.
'Ik jou ook, lieverd.' ik kus haar. We zitten samen op mijn kamer, en Lorna had zich weer verkleed als Elite. Ze was zó mooi!
Waren er maar geen rangen... Kon ze gewoon de mijne zijn, terwijl iedereen het zag. Ik verschuif een beetje, zodat ik haar recht in haar ogen kan kijken.
'Wat was er nou gister, lief? Ik maak me zorgen.' Terwijl ik dat zeg streel ik met mijn vingers over haar wangen.
Ze zucht. Gaat ze het vertellen of niet?

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten