Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 199 van 250

suspicious:3
Mest analist Mest analist

Re: Wat wil je kwijt.

Snateraar schreef:Als dat in 1993 ook al eens gebeurd is kan er niet veel misgaan, toch?
zoiets dacht ik ook al..

met zo'n film (geen idee hoe die heet) dat iemand god wordt, en dan haalt ie de maan ook dicht bij, daar doet me dat aan denken :bored
Afbeelding
Lisa is de naam
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^^ Bruce almighty, DIE IS GEWELDIG!

Maar er kan vast niets gebeuren, en anders dan gaan we toch maar dood? XD

Met opa gefiets naar de markt, daarna naar de DA geweest en heb ik oogschaduw gekregen. (a)

En uhm, nu verveel ik me. XD

Laatst gewijzigd door Liza op za 19 mar 2011, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

^^wat voor sport doe je dan =D?

ik heb woensdag gebadmintond, en probeer nu mijn hoofd bij ak te houden, wat niet echt aan het lukken is T_T
Afbeelding
Terug!
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik had gister voor mijn verjaardag een vest en een grote stuiterbal(yayness) gekregen met gouden glittertjes :3
er zit een soort van water in ofzo en als je dat gaat draaien die stuiterbal bewegen die glittertjes ook :3 en dat ziet er seksie uit :3
-jaikbenonwijsblijmetmijngrotestuiterbal- :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
suspicious:3
Mest analist Mest analist

Zinooo, da's jammer ;o

o0simsfreak0o, ik heb ook een soort van liefde voor stuiterballen, altijd als ik zo'n mooie grote zie, dan denk ik die wil ik hebben, maar dan heb ik er geen geld voor ofzo.. ook een keer was er zo'n stuiterbal, en daar stonden namen in, als ze mijn naam nou hadden, maar die was er waarschijnlijk al uit.. want ik geloof niet dat ze 'Lisa' niet hebben xD
Afbeelding
Lisa is de naam
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Monstermummie schreef:Ik was vergeten te eten en toen werd mijn stiefmoeder boos, maar toen kreeg ik wel een tosti, in plaats van een saaie boterham xD
Hoe kun je nou vergeten te eten :scared :drool
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

o0simsfreak0o schreef:ik had gister voor mijn verjaardag een vest en een grote stuiterbal(yayness) gekregen met gouden glittertjes :3
er zit een soort van water in ofzo en als je dat gaat draaien die stuiterbal bewegen die glittertjes ook :3 en dat ziet er seksie uit :3
-jaikbenonwijsblijmetmijngrotestuiterbal- :3

*stuiter* Nog gefeliciteerd :swing .

@Hikari: softbal is een van de weinige dingen die ik nog leuk vind tijdens gym x]. en ik ben nog steeds niet klaar met ak, hoe is dit mogelijk T_T
Afbeelding
Terug!
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Snateraar schreef:
Monstermummie schreef:Ik was vergeten te eten en toen werd mijn stiefmoeder boos, maar toen kreeg ik wel een tosti, in plaats van een saaie boterham xD
Hoe kun je nou vergeten te eten :scared :drool

Dat kun je vergeten als je verslaafd bent aan lezen/dingen posten op Simsnieuws :)
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Gister super leuke verjaardag gehad. :) Was echt super, heb van mijn ouders een reisje naar Venetië gekregen! Ö We gaaan met zn 3en in de meivakantie :swing
&verder nog een horloge, geld, piecesbon, 2x armband, oorbellen, 90210 dvdbox, Gossip Girl seizoen 2 box, 2 boeken, rozen en nog een paar dingen. :$
Afbeelding
DIRECTIONER.
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik zou vandaag ook weer aan school beginnen, heb de helft van 1 opdracht af en heb het wel weer voor gezien. :lol

Ben net even naar buiten geweest met mijn vriend en heb Middeleeuwen vast laten leggen, ik vroeg of ik hem 1 dag voor de release datum mocht ophalen zeiden ze: Dan krijgen we problemen met EA.
Ik had zoiets van; Wow? Sinds wanneer doen jullie daar zo moeilijk over? :bored Zijn ze zeker er achter gekomen dat ze het eerder verkopen ofzo naja boeiend, mijn exemplaar is al besteld (A)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ben weer thuis :)
We hebben niet zo'n radiatording gekocht, want de levertijd was 6 à 8 weken, en da's te laat :')
En we krijgen maandag de nieuwe banken ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten