Steven
Re: Wat wil je kwijt.
mijne ook
4989 berichten • Pagina 198 van 250
Haha, de mijne ook. Maar als ik het dan pas na een paar keer reageer (omdat ik het dan pas hoor), worden ze best wel chaggie.Hikari-desu schreef:Mijn moeder schreeuwt gewoon keihard naar bovenWerkt prima
Ow, vervelend. Ga je nog posten in HSoD?Simmielove schreef:Heb net een soort beroerte aanval gehad ;(
Was echt niet leuk!
Nu is het gelukkig over ;D
Zo ga ik maar slapen.
Mooi!>Yann< schreef:^vervelend!
ik ga nog niet slapen![]()
ow jaa ik hen een nieuwe sig en avatar van mijn nieuwe fotoshoot
Laatst gewijzigd door Liza op za 19 mar 2011, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
das nou bij mij precies hetzelfde. Of dan schreeuwt m'n moeder alleen keihard 'LISA' naar boven, en dan weet ik nog niet wat er is, vraag ik 'wat', en dat doet ze de deur dicht en dan weet ik het nog nietZinooo schreef:Haha, de mijne ook. Maar als ik het dan pas na een paar keer reageer (omdat ik het dan pas hoor), worden ze best wel chaggie.Hikari-desu schreef:Mijn moeder schreeuwt gewoon keihard naar bovenWerkt prima
Wow, vervelend zeg. Gecondoleerd.marlinde schreef:ah... de kitten is gisteravojd overledenhij/zij at wel, dus we dachten eerst (het was al te laat om het te gaan halen: oké, als ie de o=nacht overleeft, halen we morgen ochtend zodra de dierenspeciaalzaak open is kittenmelk, dan voeren we hem bij. maar het was dus niet nodig
![]()
hij had waarschijnlijk wat aan z'n keel, maag of iets anders, dat ie ook al dronk hij/zij ie het niet helemaal goed binnen kreeg
___________________________ _____________________________________________
en nu wat vrolijkseentje probeerde op zijn broertjes en zusjes te klimmen, maar ie viel er telkens af. en toen we hem er eindelijk opgezet hadden, viel hij eraf, omdat zijn broertje of zusje in beweging kwam
Arme kitten