Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 197 van 250

suspicious:3
Mest analist Mest analist

Re: Wat wil je kwijt.

Zinooo schreef:
suspicious:3 schreef:wow, ik krijg gewoon een laptop :scared o.O
Hoe bedoel je?

PS. 1000ste post!
OP een of andere manier kwam het onderwerp laptop tijdens het eten op tafel, en toen is mijn vader gaan zoeken en heeft ie een super goede laptop gevonden die 423,? euro was :D, en toen zei mijn vader, dat doen we,, want we zien het niet goedkoper..
Afbeelding
Lisa is de naam
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Vanmiddag na school ging ik naar een vriendin A om een poster te maken voor verzorging en het was zó melig. (a)

Eerst fietste we samen met nog een andere vriendin R, A en R gingen een broodje kebab halen, ik hoefde niet. Ze haalde kebab en toen kwamen 3 jongens uit onze klas voorbij, A en R voelde zich mongolen met hun kebab xD Toen gingen we naar de Plus, want ik ging trakteren op Energy :woot We fietste naar A, maar ik wist de weg niet goed en dat ging dus al helemaal fout en we lachte ons kapot. R ging naar huis en ik ging met A mee. We pakte de poster en verf, maar toen moesten we nog stokjes zoeken om te roeren xD Toen we terug kwamen met de stokjes zag ik een foto van A toen ze klein was, maar ik mocht hem niet zien en we waren vet mongolisch bezig. :P We gingen naar de kamer en met onze handen in de verf, op de poster, de eerste keer een beetje mislukt en de tweede keer perfect! xD Ondertussen moesten we steeds naar boven om onze handen te wassen. We hadden de handen klaar en toen gingen we iets drinken. We gingen Cola en Cassis mixen en noemde het 'Coca' xD En toen kwam het.. We wouden ook een voet erop! A pakte kwasten en daarmee verfde we onze voeten blauw. We zette onze voeten op het papier, maar ze bleven plakken, wij dus aan dat papier trekken. We waren los en toen moesten we ze nog wassen! We gingen hinkelend door de kamer en gang en op onze knieën de trap op, we lachte ons weer kapot en ik kreeg de slappe lach :sweatdrop We waste onze voeten, maar ondertussen zaten onze leggings onder verf en mijn schoen. Om kwart op 5 waren onze voeten schoon en moest ik snel mijn schoen aandoen en naar huis. :( Een melige middag dus.

Ik snap als je geen zin hebt om dit domme gedoe te lezen :fluit
Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Marit. schreef:Vanmiddag na school ging ik naar een vriendin A om een poster te maken voor verzorging en het was zó melig. (a)

Eerst fietste we samen met nog een andere vriendin R, A en R gingen een broodje kebab halen, ik hoefde niet. Ze haalde kebab en toen kwamen 3 jongens uit onze klas voorbij, A en R voelde zich mongolen met hun kebab xD Toen gingen we naar de Plus, want ik ging trakteren op Energy :woot We fietste naar A, maar ik wist de weg niet goed en dat ging dus al helemaal fout en we lachte ons kapot. R ging naar huis en ik ging met A mee. We pakte de poster en verf, maar toen moesten we nog stokjes zoeken om te roeren xD Toen we terug kwamen met de stokjes zag ik een foto van A toen ze klein was, maar ik mocht hem niet zien en we waren vet mongolisch bezig. :P We gingen naar de kamer en met onze handen in de verf, op de poster, de eerste keer een beetje mislukt en de tweede keer perfect! xD Ondertussen moesten we steeds naar boven om onze handen te wassen. We hadden de handen klaar en toen gingen we iets drinken. We gingen Cola en Cassis mixen en noemde het 'Coca' xD En toen kwam het.. We wouden ook een voet erop! A pakte kwasten en daarmee verfde we onze voeten blauw. We zette onze voeten op het papier, maar ze bleven plakken, wij dus aan dat papier trekken. We waren los en toen moesten we ze nog wassen! We gingen hinkelend door de kamer en gang en op onze knieën de trap op, we lachte ons weer kapot en ik kreeg de slappe lach :sweatdrop We waste onze voeten, maar ondertussen zaten onze leggings onder verf en mijn schoen. Om kwart op 5 waren onze voeten schoon en moest ik snel mijn schoen aandoen en naar huis. :( Een melige middag dus.

Yay, ik wil ook Coca proberen!! :wub :wub
Afbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ayumii schreef:
Marit. schreef:Vanmiddag na school ging ik naar een vriendin A om een poster te maken voor verzorging en het was zó melig. (a)

Yay, ik wil ook Coca proberen!! :wub :wub
dat is cola...

in het Frans
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

een kitten piept telkens... sinds vanmiiddag, en hij krijgt ook een soort van 'aanvallen' :( .
als hij/zij de nacht overleeft, gaan we morgen kittenmelk kopen, en daarmee bijvoeden. maar zijjn moeder
is echt een super moeder zeg :o . Zij blijft hem zuigen, en heeft hem nog niet verstoten ofzo. maar ik weet niet wat er aan de hand is, want gister deed hij nog wel normaal.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

goed als iemand door heeft gehad dat ik er niet was, als het goed is kom ik nu weer terug x]

ik heb het superdruk gehad met school, en met huiswerk (ook school eigenlijk), maar ik miste het hier teveel, dus als alles goed gaat ben ik nu weer terug ^^

v :knuffel =D

Laatst gewijzigd door Melanie op vr 18 mar 2011, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Terug!
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Mijn ouders willen een 'bel' op mijn kamer gaan plaatsen :glare
Dus ze drukken op de bel, en dat hoor ik dan op mijn kamer xD
Dan moet ik naar beneden komen xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten