Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 52 van 67

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik bloos, "kussengevecht", mompel ik, Wade grinnikt en werkt zich omhoog, zijn handen sluiten om mijn middel, zijn lippen raken de mijne, mijn handen glijden over zijn gezicht naar zijn nek. Langzaam laat ik me zakken, Wade kust me zo teder, mijn hart bonkt telkens harder, onze lippen bewegen langzaam op elkaar.
Helaas, zo'n moment kan niet eeuwig duren, Wade kwam langzaam overeind, ik ook, "wat is er?", murmel ik, "niks", grijnst Wade, boos kijk ik hem aan, Wade begint te grinniken, ik geef hem speels een tik, "wat deed je", zei Wade nep-boos, "niks", giechel ik, Wade begint me te kietelen, "wat deed je?", grinnikt hij, "niks!", piep ik van het lachen, Wade laat me grinnikend los, "je bent een schat", glimlacht hij, "dankje", lip ik en ik sla mijn armen om hem heen, Wade grijnst.
Ik druk mijn lippen weer tegen de zijne, wat is dit heerlijk!

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

''Ik heb trouwens nog iets voor je...'' onderbreek ik Samantha's kus. Ze kijkt nieuwsgierig naar me als ik opsta en naar mijn bureau loop. ''Ogen dicht!'' zeg ik. Samantha sluit haar ogen, en ik pak het cadeautje uit het laatje. Ik duw het haar van Samantha naar achteren en doe een gouden kettinkje met een hartje eraan om haar nek. Aan de achterkant maak ik het vast, en ik buig voorover om haar een kus te geven. ''Je mag je ogen opendoen.'' zeg ik dan.

Wade (elite)
Afbeelding
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik zat weer tegen een boom aan. Ik duwde mijn vinger in mijn haar en liet hem weer los.
Ineens zat Max naast me. "Waar blijf je Bree?" Vroeg hij. "Bree is ziek en ligt op bed. Sophia zit hier voor je." Brabbelde ik.

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Alweer lag ik vroeg in bed. Ik was doodop. Ik had nog een beetje last van mijn rib, die blijkbaar niet helemaal hersteld was. Ik stuurde een smsje naar Lorna. Liefje, was je maar hier. xxxx
een paar seconden later kreeg ik een smsje terug.
was jíj maar hier! het is koud in mijn tent... Bah, X
Ik stuurde eentje terug
Heb morgen een cadeautje voor je. X
Zo lag ik een tijdje met Lorna te smsen tot we allebei niets meer smsten omdat we in slaap vielen.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik hoop op geen nachtmerrie. xxxly
Was het laatste wat ik had ge-sms't herinner ik me nu ik op een stoel zit in een gang van school. Met een plastic bekertje water wat ik van de nieuwe kantinejuffrouw had gekregen. Een wonder dat ze nog wakker was. Ik heb weer een nachtmerrie gehad. Hetzelfde als gister. Zal ik Dylan sms'en? Nee, maar niet. Hij is ook niet lekker op dit moment. Ik hoor voetstappen op de gang en verstijf. Wie is dat? *

'Lorna Baker, kerkrat.
*Iemand die zich aanmeld? XD
Afbeelding
Simmielove

Snel deed ik mijn ogen open, ik staar naar het gouden hartje, het was prachtig, "wauw", fluister ik, "het...het is prachtig!", ik sloeg mijn armen Wade heen "bedankt", Wade glimlacht en kust me, "dankje, ik ben er nu al dol op", glimlach ik, Wade knipoogt,"ik hoop dat je meer dol bent op mij", ik lach en nestel me dicht tegen hem aan, ik houd van Wade, met hart en ziel.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik hoor wat gerommel in de kantine. Is er nog iemand?
Nieuwsgierig blijf ik in de deuropening staan, om te kijken wie het is.
"Hoi Lorna," zeg ik vriendelijk als ik de geschrokken blik in haar ogen zie.
"Hoi Av," ze slaakt een zucht van verlichting. "Wat doe jij zo laat hier?"
"Ik wilde nog even wat bladmuziek ophalen," ik wapper met het stapeltje papier.
"Wat doe jij hier eigenlijk?"

-*- Avalon -*- KR -*-
caesar11111

"Hey Jake, laat nog wat voor mij over" hij grinnikt en haalt zijn schouders op "heeft je moeder dan nooit geleerd dat roken ongezond is" zegt hij geveinsd streng. Ik grijns en grits het laatste jointje uit z'n handen. Hij kijkt me kwaad aan met een duivels lachje op haar gezicht. "Wat ga je doen, he" ik hou uitdagend mijn handen als vuisten voor me gebald. We lachen allebei maar houden op als we voetstappen horen. "Duw die sigaret uit" sist Jacob zacht tegen me. Met tegenzin druk ik de peuk fijn tegen mijn kussensloop en we wachten in spanning af.
Als een leerkracht ons betrapte dan waren we er geweest, om het zacht uit te drukken. Maar de voetstappen sterven weg en we slaken beiden een opgeluchte zucht. "Dat was nip" pufte Jake geschokt, ik staarde beteuterd naar de assen op mijn matras, "Ik heb er niet eens meer een trekje van kunnen nemen".
Ik voel een stom in mijn buik, "Overdrijf niet zo man, we hebben nog altijd bier" moppert hij ongeduldig en haalt 2 flesjes achter het tentzeil vandaan.

- Heath Byrle (k) -
Anna

"Ach.. Ik kon niet echt slapen..", zei ik die nacht tegen Avalon. Ze keek naar het bekertje in mijn hand en knikte. "Ik begrijp het", zei ze op een zachte toon. Gelukkig hoefde ik het niet uit te leggen. Ze kwam naast me zitten en we hebben een tijdje gepraat over alle doden en het verschil tussen Elite en Kerkrat. Na een kwartier was ik die droom helemaal vergeten. Avalon wist duidelijk meer dan ik. En zo kon ik daar in bed dus nog over na denken. We liepen samen naar onze tenten en het viel me op dat haar tent niet zo ver van de mijne was.
"Welterusten!", fluisterde we naar elkaar en ik stapte mijn ijskoude tent weer in.

Nu zit ik dus weer alleen aan een tafeltje in de kantine. Ik ben benieuwd of er nog iemand naast me komt zitten.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik schuif aan naast Heath en probeer wat kleffe havermout op mijn lepel te krigen. Tevergeefs. Het is een grote bonk die of te groot is om in een keer in je mond te proppen, en doorsnijden gaat moeilijk.
Met de zijkant van mijn lepel probeer ik de boel doormidden te hakken, maar het ding glijdt weg en belandt met een vies geluidje op de tafel. Er klinkt bulderend gelach, inclusief van mezelf.
Ik pak voorzichtig de bonk op leg het in mijn kom en veeg mijn handen af aan een tissue.
"Ik hou het deze ochtend maar op sap," mompel ik en neem een grote slok. Oeps, iets te groot. Ik verslik me en moet ontzettend hoesten.
Dan zie ik Lorna. Ik zwaai lachend naar haar en het valt me op dat ze alleen zit.
"Kom maar bij ons zitten, als je wilt," roep ik.

-*- Avalon -*- KR -*-
Emma

Zuchtend wandel ik de kantine in. Verlangend keek ik naar boven. Max en Emily zaten daar nu samen.
Ik liep verder en schepte wat eten dat er een klein beetje fatsoenlijk uitzag op mijn bord. Ik ging zitten aan een tafeltje en begon een beetje in mijn eten te prakken. Veronica kon je je eten nog een beetje laten smaken. Zij deed tenminste haar best.

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
Anna

Ze vroegen of ik bij ze kwam zitten in de kantine vanochtend. En natuurlijk deed ik dat. Ik wilde maar al te graag naast iemand zitten, in plaats van alleen. En nu zit ik naast Avalon op een bankje in de gymzaal. Het is al lang terug dat ik naast iemand heb gezeten tijdens een les. Dit is dan wel de gymles, maar we praten. We lijken wel vriendinnen. Ik denk dat het al jaren terug is dat ik naast iemand zat. Al sinds.. mijn oude school. Toen ik mijn familie nog had. Ik voel de tranen op borrelen.
"Hey, Lorna.. Gaat het wel?", vraagt Avalon bezorgt. Ik knik en staar voor me uit. "Volgens mij niet. Kom mee", ze slaat een arm om me heen en we lopen naar de toiletten. Dan moeten we langs de andere gymzaal waar de Elite aan het voetballen zijn. Ik zie Dylan de bal missen en naar me kijken. Snel draait hij zich om en doet alsof hij me niet heeft gezien. Ik de wc laat Avalon me in de spiegel kijken. Ik ben heel bleek. Ik lijk net een lijk. "Lorna, ga even zitten", ze duwt me op een bankje in het toilet en haalt een flesje water tevoorschijn. "Vertel eens wat er is?", vraagt Avalon. Moet ik het haar vertellen? Haar in vertrouwen nemen, net zoals Chloé? Waarom ook niet. Ik haal diep adem en vertel over mijn verleden.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Met ingehouden adem luister ik naar haar verhaal. En dan vond ik dat ík veel meegemaakt heb!
Met moeite kan ik de tranen die in mijn ogen opwellen tegenhouden. Als ze klaar is met vertellen sla ik een arm om haar heen.
"Wow, dat is.. heftig. Verschrikkelijk," ik heb er gewoon geen woorden voor. Ze knikt en snuit haar neus.
"Ik geloof dat iedereen hier zo'n beetje wat heeft meegemaakt." Bedoelt ze hiermee dat ik mijn verhaal gerust aan haar mag vertellen?
"Ja. Hoe voel je je?"
"Al een stuk beter. Dankje."
"Geen dank. Laten we dan maar gaan, ik geloof dat ze ons beginnen te missen." Ik wil zo snel mogelijk weg, straks gaat ze het nog letterlijk vragen! Dan kom ik er niet meer onderuit en moet ik de boel wel naar buiten gooien. Ooit zal ik het haar wel vertellen, maar niet nu.
Als we de gymzaal in komen gaat de bel.
----------
Ik ben vandaag de eerste die het muzieklokaal binnenkomt. Nu maarn hopen dat de jongens mijn sms'je hebben ontvangen.

-*- Avalon -*- KR -*-

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op do 17 mar 2011, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Simmielove

Ik glimlach, "ik houd van je, voor eeuwig!", ik sluit mijn ogen en nestel me dichter tegen Wade aan, ik hoor zijn hart bonken, ik zucht, "ik wil je nooit meer kwijt", Wade trekt me dichter tegen hem aan, dit moment, laat het eeuwig duren!
Maar helaas, helaas moet mijn maag het romantische moment verstoren, Wade grinnikt, "honger?", ik schudt boos ja, Wade grijnst en trekt me overeind, "kom", murmelt hij. Samen lopen we naar de kantine.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
xRainbow

Zuchtend stapte ik mijn kamer binnen.
Verveeld zocht ik naar mijn iPod en duwde de oortjes in mijn oren.
Volume op z'n hoogst. Ik glimlach.

- Tiffany Heart - Elite -
Oke sorry, ongelofelijk klein berichtje.
Afbeelding
Emma

Misschien moest ik maar eens in gaan vallen voor de kantinejuffrouw.
Het eten was net zo ranzig als vanochtend. Waar heeft dat wijf leren koken?
Kreunend loop ik verder. Ineens smak ik op mijn gezicht.
Kreunend krabbel ik overeind. Ik draai me om en zie Max grinnikend staan.
"Rotkind." Brom ik. "Oh kom op nou Sophia." Mopperde Max.
Hij tilde me op en liep vrolijk naar boven. Ik ramde Max op zijn borst. "Laat me los." Bromde ik.
Hij zette me boven neer. Ik stak mijn neus in de lucht en wou me omdraaien.
Max hield me tegen. "Wat moet je nou slijmbal." Mopperde ik

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
Jozz

Mijn telefoon trilt. Ik kijk, het is Avalon. Die wil vast oefenen. Ik sprint naar mijn tent, ik had in de tussentijd wat nieuwe nummers, en ik heb ze nog niet laten zien. Daarna ga ik door naar het muzieklokaal.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
Zinooo

In de kantine eet Samantha elegant haar boterham op. Ikzelf schrok alles naarbinnen. Ze kijkt me aan en giechelt. ''Ik hou van je.'' zeg ik. Ik voel dat ik een beetje rood word. ''Ik ook van jou.'' glimlacht Samantha terug, en ze buigt voorover om me een kus te geven.

Wade (elite)
Afbeelding
Simmielove

Ik druk zachtjes mijn lippen tegen die van Wade, hij woelt met zijn hand speels door mijn haar, met een glimlach trek ik me terug, Wade is nog steeds een beetje rood, hij staart naar mijn boterham, "neem maar", lach ik, Wade bloost weer. "Je bent schattig als je bloost", mompel ik en ik staar verliefd naar Wade, hij kijkt op en glimlach aarzelend, "bedank, zal ik maar zeggen", mompelt hij snel, ik lach en streel langs zijn wang, "ik wil je nooit meer kwijt!", Wade pakt mijn hand en drukt hem nog dichter tegen zijn wang, "ik wil jou ook nooit kwijt", "zijn we het gelukkig eens", grijns ik, Wade knikt met zijn hoofd naar de deur, "zullen we gaan?", glimlacht hij, ik knik, we staan op en lopen hand-in-hand de kantine uit.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten