caesar11111 schreef:
@ Mistersims: Tja, zo erg is het nu ook weer niet ik bedoel zo interessant ben ik echt niet xP
wat kan een weekje of 2 dan voor kwaad
Als ik kijk naar hoe Emma reageert ben je toch wel behoorlijk interessant voor haar.
Je hebt haar echt gekregen hoe ik haar nog nooit heb gezien.
Een stuk ellende.
caesar11111 schreef:
@ Mistersims: Tja, zo erg is het nu ook weer niet ik bedoel zo interessant ben ik echt niet xP
wat kan een weekje of 2 dan voor kwaad
Als ik kijk naar hoe Emma reageert ben je toch wel behoorlijk interessant voor haar.
Je hebt haar echt gekregen hoe ik haar nog nooit heb gezien.
Een stuk ellende.
Zullen we dit onderwerp even afsluiten
Als Toon Emma niet ziet zitten is dat heel jammer voor Emma
maar daarom hoef je Toon nog niet te gaan stalken
@Sanne(latereacties :3): ja ik wil best van kamer ruilen heur ;D
hoe groot is die van jou trouwens? :3
die van mij is een zolder :3
en... oja :3
arme jij
geen uitval is gewoon stom
ik had vorig jaar veel uitval omdat ik geen wis en eco docent had :'3 dus viel dat telkens uit en aangezienik 4 uur wiskunde had :'3
@ Simmielove heb je je kat aangevallen? normaal gebeurd het toch andersom
en morgen jarig. bij mij in de klas zei iemand: huh? mar, ben jij morgen jarig?
het leek echt alsof ik mijn eigen verjaardag was vergeten ja ja, en dan zeker al die cadeau's mislopen. dat nooit!
Xelles schreef:@Snaat, heb je een klacht ingediend? Dat een taxi chaffeur zo roekeloos rijd en dan ook nog eens rookt in het bijzijn van kinderen moet gewoon niet mogen.
Dat heb ik al gedaan
Nog even @ die taxi; Ik kwam redelijk chagrijnig thuis, en ook stond die muziek in die auto zó hard dat ik, met mijn heavy-metal op, mijn iPodje op vol volume niet eens kon horen.
(ik bedoel, dan luister ik dit en dan nóg hoor ik niks )
nou ja goed
ik heb weer eens wat te zeiken: VERWARMING!!!! WAAR?
ik wordt het nu een beetje zat, als hij aan staat is het te warm, als hij uit staat is het ijskoud
Ik heb vandaag tijdens de musicalrep. keihard gelachen omdat een leraar zich "verzong"
ipv "Je hebt kramp in je maag en de sneeuw valt in je kraag"
zei hij "Je hebt kramp in je kraag en de sneeuw valt in je maag"
ik lag driedubbel, netals de hele band èn het koor
T is hier niet zo fijn
2 katten van ons hebben gevochten, en de oudste (is al heel oud) Bloed nu uit haar mond
hopen dat het zo ophoud, vind het heel zielig
EDIT
gaat al beter gelukkig
pfoe dat was wel even schrikken, ik liep de woonkamer in omdat ik de katten hoorden vechten. Toen trof ik ze dus aan de ene met een hele dikke staart en de andere onder een stoel, waar heel de grond voor haar dus onder het bloed zat. En daar schrik je dan wel even van maar gelukkig het gaat wel nu, ik denk dat het gewoon een wondje aan de binnenkant van de mond is oid