@Jozz: Meeste games bladen kijken niet meer om naar de Sims dingen vanwege het vele uitbrengen etc. Dus is wel tof dat ze het nu weer wel doen
Verder wil ik kwijt dat de zenuwen voor woensdag nu echt beginnen te komen, en dat ik het rare bezoek tijden vind. eerst 10:00 tot 12:00 en dan 14:00 tot 20:00, plus de dokters komen dan tussen 14:00 tot 20:00 alles onderzoeken, waar het bezoek bij zit Lekker dan !
Al een tijdje niet meer geweest hier ach, postte hiervoor ook al haast niet meer. Denk dat ik ook niet weer kom, met Jeremy praat ik wel op MSN en met de rest had ik ook al geen contact meer. Bye people.
GOd die dingen bestaan alleen maar uit:
Hou je troep bij je.
Je kijkt zelf ook bij ons
Denk na
Boerenmeid met wonden
Slaat nergens op
Potver! Ik moet naar bed.
Aaahw ik heb superlieve vrienden <3
ik moet morgen een boek inleveren (ben al veeeel te laat) en iemand terug betalen. Dus kreeg ik net zo'n sms van een vriend;
'morgen boek en geld mee! Haha xxxily'
En dat vond ik heel lief want anders was ik het vergeten
@AnsjJ2 dat kusje bedoel je vast een 'x' of niet? Als dat zo is, tegenwoordig vinden mensen het normaal om een x te sturen. Maar dat ie zn 06 geeft is wel een beetje kl*te.
Hopelijk voor je is het gewoon helemaal niets!
&Verder wil ik kwijt dat ik nog steeds brak van carnaval gister ben. &morgen school.
Ik zit bij mn vriendin in Roermond. Morgen is er een optocht hier ;o
Mensjes die in roermond zitten:
Als je een emo en een gothic rond ziet lopen ergens, dat zijn wij wss
(wss in carnaval outfit )
V Whahaha, tis wel een gezellig sfeertje hiero!
Laatst gewijzigd door Marinaatjuh op zo 06 mar 2011, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Er stond duidelijk kus. maar goed maakt niet uit, heb met hem gepraat en het is een oude school vriendin.maar goed dan stuur je nog niet kus? maar goed ligt aan mij.
Kan niet slapen.. Woensdag spookt te veel in mijn hoofd:(