" Sophia literatuur lokaal helpt niet, daar hebben we morgen weer les, mochten we opdagen"
wat dan als een onderduik plek, mmmm...... mischien heeft de school wel een geheim plekje ofzo waar wij niks van afweten. Ik vroeg: "Chloe, heb jij enig idee of je vader alles in zijn kantoor bewaard of sommige dingen ook niet"
waarop zij antwoorde: "alles in zijn kantoor, hoezo?"
"nou daar zal waarschijnlijk wel een plattegrond van de school inzitten waar wij ons dan kunnen verstoppen"
Chloe knikte.
"oke ik ga weer op onderzoek uit, ik kom hier weer terug en dan neem ik jullie mee als ik wat gevonden heb"
Ik pakte mijn spullen ik nam ook wapens mee, en zorgde ervoor dat niemand mij herkende, daarna ging ik op pad naar het kantoor van de direteur.
Eenmaal aangekomen, zag ik dat er niemand was. Ik sloop naar binnen en ging kijken of er een plattegrond was. Ik zocht weer in de lades, ik keek ook tegelijk of er nog nieuwe dosiers waren maar die warenm er niet dus. Uiteindelijk vond ik een plattegrond. Ik keek erop en maakte een foto ervan, er was een soort geheime garage te bereiken via wachttoren 14 B. Ik besloot om een kijkje te nemen. Ik sloop langs het plein, en kwam bij de muur. wachttoren 12 daarna 13 daarna 14 A en 14 B. Ik klom de wachttoren op n ging op het dakje zitten. Er stonden 3 vredebewakers goed gewapend.
En via 14 A en 14 C en 4 B kon je alles goed in de gaten houden ook weer op 14 B. Dat was een probleem. Ik keek of ik nog wat kon doen, nee dus ik sloop naar beneden gelukkig had ik me van te voren weer omgekleed. Ik werd aangehouden, shit. Er kwam een vrede bewaker op me af: "staan blijven, wat heb je daar bij je en identificeer je"
" ik ben Jerrel Davis, en wat ik bij me heb zijn gewoon wat kleren enzo"
hij controleerde het, gelukkig controleerde hij mij niet want ik had een pistool in m'n zak gestopt.
"het is goed loop maar"
Ik liep terug naar de kamer en vertelde alles.
-Jerrel-
elite