Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 34 van 67

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Wade heeft mee geluisterd, "blijven wij hier? Samantha en ik, kunnen wij desnoods nog wat doen?", moest ik nog wat doen? No Way! Ik voel me net wat beter, moet ik weer wat doen. Dacht het niet, ik brom wat, "Samantha, stil", mompelt Wade en hij streelt liefkozend wat haar uit mijn nek, "misschien dat we ons voor moeten doen als Chloé en Heath? Zodat ze achter ons aan komen? En niet achter jullie?
Hmmm dat plan lijkt niet eens zo slecht, en ik mag dan lekker klef gaan doen met Wade!
Laat ze ja zeggen, denk ik.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Toen de zuster vanavond binnen kwam kon ik net op tijd onder zijn bed verdwijnen. Dat was op het nippertje. Ik mocht een paar hapjes van zijn diner. Ik had toch niet zo'n trek. En vannacht zou ik weer bij hem gaan slapen. Nu lig ik nog even bij Dylan onder de dekens. Ik probeer hem in te houden maar een gaap ontsnapt uit mijn mond. Er verschijnt een glimlach op Dylan's gezicht. "Ga maar slapen Lorna", fluistert Dylan. "Maar ik wil bij jou zijn Dylan. Je bent lekker warm", fluister ik terug en voel mijn wangen gloeien. Ik streel met mijn hand over zijn arm. Ik voel zijn haren omhoog staan. "Ik bedoel, blijf liggen."
Mijn hart bonkt in mijn keel. Zei hij dat ik bij hem mag liggen?! "Straks doe ik je pijn", fluister ik bezorgt. Dylan schud zijn hoofd. "Ik heb niet zo'n pijn meer."
Ik geef hem een kus op zijn neus. "Als jij het zegt", ik nestel me tegen hem aan en leg mijn hand op zijn been. "Weltruste", fluister ik. "Slaap lekker. Ooh, weetje..", Dylan begint weer te vertellen. Het gaat net zo als gisteravond. Kletsen, 'weltruste', kletsen, 'weltruste. Maar uiteindelijk vallen we toch in slaap.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Tiffany had haar viool gehaald en speelde nu een heel mooi nummer. Geboeid bleef ik er naar kijken. Naar haar spel, in het maanlicht. Het ontroerde me, en dat had ik niet verwacht.
Ik keek naar de ijverige Tiffany, ze deed het geweldig. Ik genoot, en schrok wakker uit een trance toen het nummer ten einde was.
Tiffany giechelde.
"Wow!" Bracht ik uit. "Fantastisch!" Ik omhelsde haar, en hield haar stevig vast.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Toen ik klaar was met het nummer, maakte ik een kleine buiging en lachte.
"Fantastisch!" riep Jacob.
Ik voelde dat mijn wangen rood werden.
"Wil je het ook eens proberen?" Ik hield de viool met strijkstok in de richting van Jacob.
Aarzelend pakte hij ze aan, en keek heel professioneel naar de viool.
Ik lachte, en legde zijn vingers zo, dat er een hele hoge noot ontstond.
Hij streek voorzichtig over de snaren, en kneep een oog dicht bij het horen van het geluid.
"Jij kan het toch beter." grinnikte hij.
Ik legde zijn vingers weer ergens anders, en er klonk een zuivere toon.

- Tiffany Heart - Elite -
Afbeelding
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik schrik wakker van een nachtmerrie. Samen met Lorna was ik op een rots. Hij was heel hoog, en we werden achtervolgd. Totdat Lorna van de rots afviel, het ravijn in. Ik kijk naast me, ze ligt er nog. Heel vredig en lief zit ze daar te slapen, mijn meisje. Ik probeer een beetje op mijn zij te liggen zodat ik naar haar kan kijken. Ik streel heel zachtjes en voorzichtig haar wangen. Ze moet niet wakker worden. Ik leg mijn arm om haar heen, en zie hoe haar borstkas langzaam op en neer gaat van haar ademhaling. God, wat houd ik van haar. Ik zou haar nooit willen omruilen. Het lijkt alsof ze in haar slaap naar me lacht, alsof ze wilt zeggen; Ik houd ook van jou. Ik draai me weer op me rug, en ik voel dat Lorna in haar slaap zich tussen mijn armen wurmt. Ik houd haar vast, en krijg het warm. Mijn meisje... Ik sluit mijn ogen en probeer de nachtmerrie te verdringen.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Jozz

Ik probeerde nog wat noten uit de viool te krijgen. Ik verplaatste mijn vingers en probeerde anders te strijken, maar ik kon het gewoon niet.
Hopeloos stopte ik met spelen en liet mijn hoofd hangen. Tiffany lachte lief en tilde mijn kin omhoog, we keken elkaar aan.
"Je kan er niks van." Giechelt ze, en drukt haar lippen op die van mij, een zoen waar het verlangen van afspat. Tiff sluit haar ogen. Dat geweldige gelukkige gevoel borrelt weer op, wat versterkt wordt als ze haar dromerige ogen weer opent. De zoen stopt. Daar staan we, midden in een tuin waar ik niet mag komen.
"We gaan naar binnen, het wordt koud." Fluister ik. Hand in hand wandelen we terug naar het gebouw. Aangekomen bij haar kamer blijf ik staan om afscheid te nemen.
"Tot morgen liefje." Fluister ik. Tiffany keek ongemakkelijk.
"Wil je alsjeblieft hier blijven vannacht?" Vroeg ze zachtjes. Ik glimlachte. "Nadat Victoria.. je weet wel.. ben ik altijd alleen 's nachts."
"Oh, maar natuurlijk kom ik mee." Zeg ik. Tiffany lacht ondeugend. Als we binnen komen schuift ze de viool weer onder het bed. Eerst doen we onze nachtkleding aan, vervolgens leg ik mijn kleren alvast klaar voor de volgende ochtend als ik weer ongezien uit het penthouse moet verdwijnen.
Tiffany en ik kruipen in bed en trekken de lakens over ons heen. Het is niet bepaald warm in de kamer, de verwarming is stuk. We kruipen dicht tegen elkaar. Ik geef Tiff een kusje, waarop ze twee armen rond mijn nek slaat en terug zoent.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Ik was vandaag ongelofelijk vroeg wakker geworden, veel vroeger dan normaal is. Gelukkiig was ik niet al te moe, maar ik had geen zin meer om te blijven liggen.
Na ik mezelf aan had gekleed pakte ik mijn schrift en begon weer te schrijven. Ik weet niet hoe het komt, maar plotseling heb ik heeel veel inspiratie. En ik kan de gedachte neit uit mijn hoofd zetten dat dat door Finn komt..

~Ashi~kerkrat
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
maike0090

Ik had zo goed als niet geslapen vannacht. Het was een ramp om niet bij Heath te zijn. Ookal is hij in goede handen... En ik was ook niet gewend om bij twee meisjes op de kamer te slapen.
Waarom moest mijn vader zo'n ongelofelijke stommeling zijn? Kom op! Vrédebewakers op het schoolplein?! Ik zuchtte en probeerde nog wat te slapen. Eigenlijk wilde ik naar Heath.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Simmielove

Wade was gisteren weg gegaan, hij had het plan zacht gezegt, volgens mij had niemand het gehoord.
Ik draai wat in mijn bed, ik wil bij Wade zijn, hem kussen, maar het is niet zo, Wade is niet hier, tenzij ik hem hier naartoe sleep...
Hmm, dat lijkt niet eens zo slecht!
Ik duw mezelf omhoog en laat mijn ogen door de kamer glijden, maar ik zie niks, het is te donker.
Ik spring uit bed en knip een lichtje aan, daarna trek ik mijn klerenkast open, ik trek een wit shirtje aan, met een zwart vestje en een blauwe spijkerbroek met sneakers. Ik haal een kam een paar keer door mijn haar en doe het in een losse staart, en nu?
Naar Chloé om het plan te vertellen? Of eerst naar Wade?
Ik weet het even niet, misschien kwam Wade naar mij toe..
Ik hoop het maar.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
djon black

Ik werd wakker van geschreeuw op het schoolplein, ik had de nacht rust gevonden op het plekje waar ik hiervoor ook had geslapen. Wat was er toch veel gebeurd. Ik stond op en zag vrdebewakers rond het schoolplein rennen er was er duidelijk een iemand die de leiding had, hij riep: "vind die Heath stelletje debielen!" en daar rende de vredebewakers alweer, ik moest Chloé en Heath waarschuwen. Ik rende naar binnen en stormde bij Max naar binnen. Ik zag Heath en Max verschrikt op kijken ik zei: "ze zijn begonnen met de kloppenjacht op jacht naar jouw Heath, beneden is het niet meer veilig. Ik ga nu naar Chloé." ik rende naar de kamer van Emily weer naar binnenstormend en ik zag ze alle 3 verschrikt op kijken, ik zei: "de kloppenjacht is begonnen op het plein, met maar een enkel doel en dat is moorden". Chloé keek verschrikt op en ze wou meteen naar Heath. ik zei:
"Chloé, rustig aan ik regel het wel, blijven jullie hier en blijf paraat" daarna rende ik terug naar Max.
ik stormde weer naar binnen en zei: "ze komen langzaam naar boven we moeten ons bewapenen, en daarna hier wegwezen. Max, weet je waar we aan wapens kunnen komen?"

-Jerrel-
elite
Afbeelding
Emma

Emily sprong tevreden op. Snel rende ze weg.
Ik trok Chloé uit bed en sleurde haar mee.
Snel renden we naar Max'kamer. "Max, weet je waar we aan wapens kunnen komen?" Vroeg Jerrel.
Max trok zijn kast open en schoof een van de lade open. Emily hupste van haar ene been op het andere. Ik keek haar geschokt aan.

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

's Nachts liep ik naar Samantha's kamer toe. Ik klopte aan en wachtte op een reactie. Even later ging de deur op een kier en stak er een hoofd de hoek om. Het was Samantha. Ze seinde dat ik binnenkwam, en ik liep verder. Ik vroeg zacht: ''Hoe gaat het?'' Samantha antwoordde dat het ging. Toen vroeg ik wat de volgende stap was.

Wade (elite)
Afbeelding
maike0090

Snel gingen we naar Max' kamer. Eenmaal daar viel ik Heath om de hals. Max trok een la open. Wapens. Zo veel wapens! Emily hupste vrolijk. Hoe hebben ze die hier gekregen?!
"Kies maar wat uit," grijnsde Max.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Simmielove

"Ik weet het niet Wade", antwoord ik, "misschien moeten we naar de rest toe, Sophie, Chloé, Max, Heath en Emily", Wade peinst even maar knikt, zijn hand pakt de mijne, "kom", mompelt hij in mijn oor, ik grijp zijn hand wat steviger beet, Wade's hand was warm, en je kon zijn spieren goed voelen. Samen lopen we door de stille gangen, tot Wade plots stopt bij een deur, hij klopt erop.
"Wie is daar?", sist iemand, "Wade en Samantha", antwoordt Wade kalm, de deur word open gedaan en Wade trekt me naar binnen. "Gaan de zaken al beter?"
Ik zie Jerrel het hoofd schudden, ik kijk naar Chloé, ze staat er verdrietig bij, "Chloé, waarom mag jij van je vader niet met Heath om gaan? Is het vanwege dat hij een kerkrat is? Dat zal toch niet! Het is gewoon onzin, jij bent verliefd! Je vader kan zich daar niet mee bemoeien!", Wade knijpt in mijn hand, ten teken dat ik stil moet zijn blijkbaar, ik kijk naar Chloé en zij kijkt naar mij.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Emma

Emily rent naar voren en graait de halve la leeg.
"Emi!" Brult Max. "Twee per persoon." Grinnikt hij.
Zuchtend legt Emily het grootste gedeelte terug. Ik rolde met mijn ogen.
Emily liep terug en drukte wat in mijn hand. "Als je volgende week mijn huiswerk maakt ratje." Mompelde ze.
Ik keek naar wat ik in mijn handen had. Gevaarlijk spul! Schreeuwde mijn hoofd.
Zuchtend keek ik op. "Komop Ratje zo erg is het ook weer niet." Grijnsde Emily.
Ik knikte voorzichtig. De deur zwaaide open en de rest van Max zijn bende kwam binnen.
Ze liepen meteen door naar de la en griste snel wat wapens mee. "Hoe hebben jullie die hier gekregen? "Vroeg Chloé. "Bedrijfsgeheim." Grijnsde Jackson ineens.

~*Sophia*~
KR
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
djon black

Kijk dat is nou mooi, "Max, handig zeg om een wapenvoorraad te hebben. Oke iedereen in een rij staan, ik deel uit"
Iedereen ging in een rij staan Max voorop, ik gaf hem een AK 47. Daarna was Emily, die kreeg ook een AK.
"Heath, ik weet niet of je kan schieten maar goed een uzi"
"Chloe, ik weet niet of het lukt maar als je bewapend wil zijn" ik gaf haar ook weer een uzi"
ze keek angstig naar het wapen in haar handen, en ze begon bij de trekker te komen, ik zei: "Chloe, niet daar aan zitten goed?" en ze hield snel op
Ik gaf Sophia ook maar een uzi, en zelf pakte ik een M16.

"oke nu we allemaal een wapen hebben, moeten we oefenen, dit doen we nu nog zonder kogels voor de veiligheid." ik pakte mijn M16 en deed alles voor, veiligheids pal losmaken enz.
"Gezien, dan gaan we nu oefenen" Ik zag dat Chloe wat stuntelde, ik liep naar haar toe en hielp haar. Ik pakte de uzi en deed het voor, ze knikte dat ze het begreep.

-Jerrel-
elite
Afbeelding
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik werd wakker van allemaal geschreeuw en geren van buiten. Er zal vast wel weer een gevecht bezig zijn. Lorna werd ook na een tijdje wakker, en gaf me meteen een kus toen ze zag dat ik ook wakker was.
'Gaat het al weer beter?' vroeg ze aan mij.
'Stukken beter. Gister heeft de dokter me iets gegeven. Hij had er een heel verhaal van gemaakt. Ik weet niet meer hoe het heet, maar ze hebben het in 2013 uitgevonden ofzo.' Lorna glimlacht, ze is blij dat ik bijna weer eruit mag.
'Mag je vandaag eruit?' vraagt ze terwijl ze mijn hals kust.
'Ik denk het wel, liefje.' Ze beantwoord dit met een lange zoen.
'Wat gaan we doen om dit te vieren?' vraagt ze aan mij.
'Ik weet het niet. Had jij al een idee...?' ik kijk haar vragend en een tikje speels aan en wacht op haar antwoord.

-Dylan, Elite.

Laatst gewijzigd door Nona op zo 06 mar 2011, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
DIRECTIONER.
maike0090

Ik had gewoon een wapen in mijn hand. Ik wilde dit helemaal niet. En ik kon het ook niet. Na wat gestuntel en geoefen schudde ik mijn hoofd en legde het geweer terug.
"Ik kan dit niet," zei ik. Ik wilde niet meewerken. Het ging hier nog steeds om mijn vader. Zuchtend ging ik zitten en keek ik naar de anderen. Heath kon goed met zo'n ding overweg, net als de anderen. Na een tijdje kwam Heath naast me zitten en pakte mijn hand.
"Het komt wel goed oké?" fluisterde hij. Ik schudde mijn hoofd. Waarom wilde iedereen dit toch oplossen met geweld. Dit zou helemaal verkeerd aflopen.
"Niet met pistolen," fluisterde ik.
"We hebben geen keus," zei Heath zachtjes en gaf een kneepje in mijn hand. Ik kroop tegen hem aan en hij sloeg zijn arm om mijn schouder.
"Beloof dat je niet dood gaat," zei ik. Heath lachte.
"Beloofd."
"Erewoord?"
"Erewoord!"

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
djon black

Ik hoorde dat Chloe problemen had, en ze legde het wapen neer ze praatte met Heath. ik liep naar haar toe ik hoorde ze zeggen:
"Beloof dat je niet dood gaat," zei Chloe. Heath lachte.
"Beloofd."
"Erewoord?"
"Erewoord!"

Toen ik bij haar was ging ik bij haar zitten en legde het uit. "Chloe, weet je zelf willen we het ook niet, maar dan moet je naar de vredebewakers kijken, we moeten actie ondernemen. Als we willen dat we hier veilig zijn." Er werd op de deur geklopt, Ik pakte snel alle wapens en ruimde ze op, Max deed de deur open. het was een vredebewaker, bewapend. Hij zag Heath en Chloe en hij richte zijn wapen op hen. voor dat ik besefte wat ik deed gooide ik mijn mes, het laatste wat hij uitbracht was een schorre kreet. Ik haalde mijn mes uit zijn lichaam, ik had iemand vermoord. Ik ademde in en uit, ik had een vrede bewaker vermoord.

-Jerrel-
elite
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten