Ik staar Wade stom aan, hij maakt zich zorgen?! Om mij?!
Een klein streepje licht viel op zijn gezicht, het viel me plots op hoe knap hij was, zijn ogen stonden bezorgt, hij had prachtige ogen. Een raar gevoel borrelt bij me op, snel kijk ik weg.
"Samantha?", als ik opkijk zie ik dat Wade's gezicht heel dicht bij het mijne is, ik schrik en deins achteruit, waardoor ik struikel, Wade vangt me op, net optijd. "Bedankt", mompel ik, ik voel een blos naar mijn wangen komen, en dat stomme gevoel wordt alsmaar erger.
"Ga je nog antwoordt geven op mijn vraag?", Wade houdt zijn hoofd scheef en glimlacht naar me, een schattig gezicht.
"Sorry, wat zei je?", murmel ik, ik kan niet wegkijken van zijn ogen, zijn prachtige ogen.
"Of je nog antwoordt gaat geven op mijn vraag", Wade grinnikt en haalt zijn hand door zijn haar.
Vanuit mijn ooghoeken zie ik veel mensen in de kamer staan, ze kijken naar Chloé en Heath, sommige praten.
"Wat was je vraag?", ik concentreer me weer op Wade, Wade tovert een snelle glimlach op zijn gezicht, zijn ogen blijven bezorgt staan, ze lachen niet mee.
"Hey Samantha, gaat het wel een beetje? Je lijkt de laatste tijd een beetje afwezig. Ik maak me zorgen om je", herhaalt hij de zin.
Ik haal mijn schouders op en sla mijn ogen neer, "ik voel me gewoon niet zo goed de laatste tijd", fluister ik, mijn stem breekt op het laatste stukje, ik draai me om en staar weer, naar de hemel, naar de bergen? Ik weet het niet, ik voel tranen over mijn wangen stromen, en een warme arm die om mijn schouders ligt.
"Samantha? Gaat het?", klinkt Wade's geschrokken stem in mijn oor.
Ik verberg mijn hoofd in mijn handen en huil verder, Wade wrijft mijn zijn hand over mijn rug.
~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨