Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 156 van 250

Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: Wat wil je kwijt.

Ik ben ziek :(
Gisteren had ik op school verschrikkelijke buikkramp en misselijkheid, maar 's avonds hield het weer op en ben ik gewoon wezen trainen. Vanochtend begon het weer dus ben ik voor de zekerheid thuisgebleven.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^beterschap!

en ik probeerde te slapen tijdens de les, want ik was hartstikke moe. alleen schreeuwde de juf de hele tijd, dus wou niet lukken :(. en ik had geen oordopjes bij me xD.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Charge
Oplichter Oplichter

^ haat leraren die schreeuwen. Dan is iets volgens hun belangrijk en dan gaan ze hun stem verheffen. xD

Ik zit nu moed te verzamelen om een duits boek te gaan lezen. Opzich is het niet zo moeilijk maar ik heb er echt geen zin in :$
Het duurt me allemaal veels te lang om het te lezen en ik moet er ook nog een verslag van maken

O, en beterschap Hikari :)
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker

Beterschap Hikari!

Yay ik ben vandaag lekker vroeg vrij(11.30). De leraren moesten vegaderen over de nieuwe lokatie voor school.

Morgen zou ik een proefwerk natuurkunde hebben maar dat is verplaatst naar woensdag. En maandag heb ik al een herkansing Natuurkunde en dinsdag kan ik niet leren. Hoe moet ik ooit voor dit proefwerk gaan leren.
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Bah, moest vandaag zingen bij muziek :(
Kheb het uiteindelijk niet gedaan, want het lukte niet. Ik had een ongelofelijke black-out doordat de tekst niet bij de muziek paste :p Tja.. We hebben nog een 7 :)
En een vriend van mij begon te lachen toen hij het gedichtje las dat ik heb geschreven voor mijn overleden opa. :o Die opa is een maand geleden ongeveer overleden, maar ik dacht er nu pas aan om een gedichtje te schrijven. En toen pakte een andere vriend van mij hem voor de grap af, die wist niet wat het was, en gingen ze hem met zn 2en een stukje lezen, en toen ging die idioot lachen :o

Oke, sorry. Irritantheid :')
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Lars
Podium hulp Podium hulp

^^
Dat is best wel stom dat ze zoiets doen, of niet ? :O

Vandaag weer gewerkt, en nu de rest van de dagen vrij van werken ;)
En na het weekend weer naar school :(
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Yeah, vanavond idd Wie is de Mol, en Oh oh Tirol :P Haha, zo'n onzinnig programma maar toch wel leuk om te kijken.

Pfoe, net terug uit het ziekenhuis, een uur daar gezeten, en morgen weer terug, dan gaan ze allergietesten doen. Ze gaan testen op hazelnoot, pistache, pinda, tarwe, soja en volgens mij nog iets...

Weergave- en sorteeropties

Gesloten