Misschien vreemd maar ik liet vorige week Nana uit en dacht echt dat ik Will Wright zag lopen. Zelfde postuur, brilletje enzo maar ik zag hem van achteren dus kon het niet helemaal goed zien.
Ik had de neiging om 'He Will' te roepen maar tegelijk moest ik op mijn hond letten want die liep los en wat er ook gebeurt: Nana blijft belangrijkste.
Stel dat het Will Wright was: WOW had denk ik met mijn bek vol tanden gestaan :mryellow:
@ Rensdesim: Nee joh, ik zou nooit durven beweren dat ik alles of zelfs maar iets van de sims afweet. Ik ben echt nog maar een groentje (op simsgebied, wel te verstaan ). Een enthousiaste speler, that's me, that's all.
@ Hiki: Ja, stel je voor. Dan kom je zo iemand tegen en dan weet je niet wat te zeggen. Misschien vast een lijstje opstellen en in je zak steken voor het geval je hem vanavond weer tegenkomt. hihihi. Dadelijk blijkt hij zelfs je nieuwe buur te zijn, of zo : .
hiki maar dan had je kunnen vragen wat zijn idee was naar sims
straks was je nog ergens(hiki) en dan vroeg iemand
Will Wright: Can you tell me where the bank is? ofzo
Hiki: yes over there
andere sim fan die toevallig bij Hiki was: was dat niet Will Wright?
Hiki: wat nee echt?! *valt flauw*
Ik zou super graag Jaqueline Govaert willen ontmoeten. omdat ik vind dat ze een onwijs goeie zangeres is. en echt super is op het podium.. gewoon een te gek mens Neemt altijd de tijd voor fans echt super!
jammer genoeg heb ik haar nog maar 1x int echt gezien
vipsie schreef:jolovesyouall !!!!!!!!!!! zet de video maar klaar, of ga er gewoon live voor zitten, maar Michael Schumacher gaat weer in een ferrari racen. Tijdens de race van Valencia (23 augustus) vervangt hij Felipe Massa:
Hangt slingers op, legt dr Micheal Schumacher petje, en vlag alvast gereed!! LOL ja hieks ik heb t gehoord, viel bijna van mijn stoel af, en ik verheug er me er ook bijzonder op!!
WHAAAAAAAAAAAAAA schummie weer achter t stuur, rofl mijn vriend snapt helemaal niks van mij, ook niet als ik uitleg, kijk dan , alleen al als ie in de auto zit... die helm die hij op heeft en je ziet alleen al zijn ogen... de rijstijl, het gevoel voor de auto waar hij in rijd, het verstand van zaken waarmee hij de baan op gaat, nee voor mij kan en zal nooit een andere coureur kunnen tippen aan Micheal Schumacher.
o0simsfreak0o schreef:hebben jullie wel eens 4 bekende mensen in het echt gezien? nou ik wel ik had toen Terence, Patrick(presentators supernick , Yes-r en nikki(van idols)
Tja, als je ,zoals ik, werkzaam bent in het vak van bekende (BN) mensen, dan kom je daar genoeg personen tegen. Alleen, omdat je zelf ook in dat vak zit, zie je het meer als een collega :
Ik zou heel graag Hugh Laurie, docter house, willen ontmoeten. En samen allerlei mensen voor de gek houden met onze sarcastische grapjes En natuurlijk vragen of die met mij wil trouwen natuurlijk.
piglet schreef:in de eerste plaats zou ik graag ooit kim clijsters willen ontmoeten.
Dat is voor mij niet zo moeilijk Ik ben namelijk enkele maanden geleden met haar gaan wandelen (goede training voor haar benen) samen met brian en jada en caroline (ook een tenisser)
Hoe komt dit? Mijn tante, Nicole, is de nanny van Jada!! Op En Top Cool!
Wie ik zou willen ontmoeten: Euhm best moeilijk, Jim Carrey, zou wel eens willen weten als die in het echte leven ook zo grappig is.