Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 26 van 67

Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik zie Heath en Jacob het lokaal uit lopen. Ze vroegen me nog of ik met ze mee wilde om te repeteren, maar ik heb voor het eerst gezegd dat ik wat later zou komen.
Ik wend me tot Ray en kijk hem in zijn door lange, gekrulde wimpers omlijste ogen.
"Heb je plannen?"

-*- Avalon -*- KR

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op wo 02 mar 2011, 16:15, 2 keer totaal gewijzigd.

xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist

Ik hoorde iemand kloppen en maak snel de deur open.
"Hoi!" zeg ik hard tegen Wade.
"Hey." zegt Wade en hij geeft mij een kus. Ik kan altijd wel smelten wanneer hij me kust.
"En, wat is de verassing?" vraagt Wade.
"Uuhm, je weet toch wat zonsverduistering is?" vraag ik.
Hij knikt.
"Nou, dat is er deze dag. Ergens in de middag en de avond, dus ik dacht misschien zullen we zo naar boven naar het dak gaan?" vraag ik.
"Ben je dan niet bang, dat je weer van de ladder valt?" vraagt hij.
"Nee, niet meer." zeg ik zacht.
"Oke, dan gaan we nu maar anders missen we het." zegt Wade, en hij lacht.
Ik lach terug en zeg: "Wacht even, ik moet nog even snel zonsverduistering brillen pakken anders kunnen we zo blind worden." zeg ik.
Hij knikt en als ik de brillen heb lopen we naar het dak.

~~ Victoria River, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik en Heath liepen richting ons oefenhok. Heath opende de deur met de sleutel, die alleen wij en de leraren hadden en we stapten naar binnen. De stoelen van Tiffany en mij van de vorige keer stonden er nog.
"Heb je Av ook gevraagd?" Vroeg ik aan heath. Hij trok zijn schouders op.
"Nouja, ik zag haar net met Ray lopen, die heeft echt geen zin om te repeteren nu." Antwoord hij. Hij loopt naar zijn drumstel en trommelt wat terwijl hij gaat zitten.
"Heath." Zeg ik luid. "Wil je niet een keer double-bass proberen?" Hij knikte.
"Waarom niet?" Zegt hij. Ik ga achter het podium en haal wat gereedschap en een andere bassdrum. Samen monteren we het.
"Zoo, nu is het pas echt bad-ass." Lach ik.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ïk was van plan wat te repeteren met de jongens vanmiddag, maar ik kom wat later dit keer."
"Wat houdt je op?"
Ik probeer nonchalant over te komen, maar dat lukt me voor geen meter in zijn bijzijn. Ik voel mijn wangen vuurrood kleuren.

-*- Avalon -*- KR
caesar11111

Ik grijns breed, "laten we dan maar beginnen" mompel ik en ik Jacob slaagt een eerste akkoord.
" .. Sorry dat ik zo laat ben" Avalon komt het repetitielokaal binnengestormd en struikelt over een van de draden. Halsoverkop schuift ze naar achter en sleurt een hoop apparatuur in haar val mee.
Ik lig plat van het lachen en Av springt boos recht, "laten we nu dan maar beginnen" pruttelt ze een lichtjes gepikeerd.

- Heath Byrle (k) -
Liza

Mike is bij zijn oppas en ik loop door de gangen. "Iedereen is een stelletje.." Zucht ik en eigenlijk was ik jaloers. Ik opende de deur van het teken lokaal en ging een schets van Mike maken, maar voordat ik hem af heb zie ik opeens de deur op een kiertje..

~WieoWie helpt mij. XD.
~Rachel Horn
~(Kerkrat)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik zit met Victoria op het dak, te wachten op de zonsverduistering. Dan vraag ik haar: ''Hoe voel jij je nou met dat ik je zoende gister?'' Ik wist nog niet helemaal zeker hoe zij erover dacht. Misschien deed ze maar gewoon mee en dacht ze er eigenlijk heel anders over!

Wade (elite)
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

we beginnen met stemmen! Doe dit in PM en absoluut niet in een topic. De meeloper PM't mij wie hij/zij welke moordenaar hij/zij beschermt. Hij/zij krijgt een lijstje met de moordenaars van mij in PM.

stemmen kan nog tot donderdag 3 maart 17.00 uur.

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op wo 02 mar 2011, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik sta samen met Lorna voor de balie van de bibliotheek, en geef mijn schoolpasje zodat ik de film kan lenen. Ik leg een arm om haar schouders en druk haar een beetje tegen me aan. Ze kijkt omhoog naar mijn gezicht en ik glimlach naar haar mooie gezichtje. 'Alsjeblieft, jongen.' zegt de vrouw achter de balie.
Samen met Lorna loop ik de gangen door naar mijn kamer in het penthouse.
'Dylan?', vraagt ze als we langs een wiskunde lokaal lopen.
'Ja, liefje?'
'Ik ben blij dat ik bij je gebleven ben, je weet wel toen...'
Ik moet glimlachen.
'Ik ben blij dat ik die avond in jou tentje ben gebleven.' zeg ik, al bijna zonder te denken over de woorden.
Ondanks dat Lorna's haar een beetje voor haar gezicht zit kan ik zien dat ze een beetje begint te blozen.
Samen lopen we verder tot we in het penthouse aangekomen zijn.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dylan stopt de dvd in de tv. Ik giechel in mezelf. Ik heb gewoon een willekeurige uit het rek getrokken. Hij is waarschijnlijk heel saai. De tv gaat op dvd stand en ik druk op 'play' met de afstandbediening. De film begint en ik vind het meteen al niks voor mij. Zo'n humorloze actiefilm. Dylan komt weer naast me op bed zitten en slaat een arm om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. We kijken een stukje van de film maar dan pakt Dylan de afstandbediening van me af. "Wat een saaie film, ik weet iets veel leukers", hij duwt me achterover op zijn bed en begint me te zoenen.

'Lorna Baker, kerkrat. ^^
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Waren jullie al begonnen?"vraag ik.
"Dat wilden we net doen totdat jij binnen kwam stormen." lacht Heath.
Ik haal mijn basgitaar uit mijn tas en sla wat akkoorden aan. Dan stop ik.
"Misschien moeten we eerst nog tekst bedenken."
Heath en Jacob kijken elkaar aan. "Dat gebeurd toch meestal vanzelf bij ons?"
"Ja, maar denk nou eens na. Onze nummers zijn achteraf zo.. simpel. Ze zijn leuk om naar te luisteren, maar daar blijft het bij. Er zit geen gedachte achter."
"Dat is toch ook wat we altijd doen?" grijnst Jacob.
"Nee, dat bedoel ik niet. Het raakt de mensen niet."

-*- Avalon -*- KR
djon black

ik voelde me vreselijk, wat moest ik nou? iedereen heeft wel verkering nu, wat moest ik nou? hoe heeft het zo ver kunnen lopen, ik voelde me misselijk. Mischien kon ik dan maar gaan tekenen, ik tekenen..... nee...... of toch wel? Nou ja ik dacht het enige wat ik kan doen is er maar heen gaan en gewoon zien wat er gebeurd, ja toch? Ik ging dus maar naar het tekenlokaal en deed de open.
Ik zag Rachel zitten, wat had ik haar lang niet gesproken. Ik liep naar haar toe en vroeg: "mooi getekent volgens mij heb je talent" Rachel keek om en zei "dank je". Ik keek naar haar en toen zag ik dat er iets was ik zei: "Rachel, je hebt mij geholpen, dus ik help jou. Wat is er?"

-Jerrel-
elite
Afbeelding
Liza

"Er is niet veel, alleen iedereen heeft met iemand, maar ik niet!" Eigenlijk moest ik huilen maar ik hield me groot, huilen om jongens is nogal vreemd. Ik schuif mijn stoel na achter en ga staan. "Ik ik, ik, ik weet het niet meer.. Vind iemand me wel leuk?"

~Rachel Horn. (Kerkrat)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Jozz

"Nou Avalon." Begin ik serieus. "Kijk, ik heb dus dat ballad-achtige nummer geschreven, als we daar een goede tekst op krijgen is dat perfect." Het viel even stil, Avalon dacht na.
Tegelijkertijd voelde ik dat er iemand bij het raam stond te kijken.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist

"Ik voel me goed, en ik ik..." stotter ik.
"Wat?"
"Ik hou van je." zeg ik.
"Ik ook van jou." zegt Wade
Hij zoent me, en ik zoen hem terug. Hij omhelsd me.
"Jammer, dat we waarschijnlijk zo lang moeten wachten." zeg ik.
Hij knikt en zegt:
"We zijn nog in ieder geval met elkaar, en dat is het belangrijkste, toch?"
"Ja, dat is het belangrijkste." zeg ik.
Wade die kwam steeds dichter bij, en toen begon hij me te zoenen.
Alweer kon ik smelten. Wade die was mooi, aardig en zooo leuk gewoon iemand waarop ik zelfs verliefd op kon worden.
Ik kende hem niet goed, maar 't leek wel liefde op het eerste gezicht. Ik stop even met zoenen en zeg:
"Kijk, daar komt de zonsverduistering al!" Ik gaf hem een bril en zette die van mij ook op.
Het is prachtig.

~~ Victoria River,elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
djon black

Ik dacht toen Rachel het zij dan hebben we ongeveer hetzelfde, maar goed ik zei: "vast wel, ik bedoel je bent een aardige meid, je kan goed mensen helpen vast wel...... alleen moet ik zeggen niet binnen deze muren, want ja iedereen heeft al iemand. Ik maak hetzelfde door hoor, ik weet hoe je je voelt" Ik sla na dit gezecht te hebben een arm om haar heen en ze begint te huilen. "rustig maar komt wel goed komt wel goed. Uiteindelijk knappen ze wel weer op en dan zijn er geen rellen meer en dan kunen wij naar buiten" Rachel zei: "denk je dat?"
"ja dat denk ik wel, maar ik hou me er niet op vast. De mens heeft altijd al een oplossing gevonden dus waarom nu niet?"

-Jerrel-
elite
Afbeelding
maike0090

Ik lig een beetje op mijn kamer te chillen. iPod in mijn oren. En dan hoor ik het.
"Chloé Archibalt naar het kantoor van je vader," zegt een strenge stem. De assistente. Ik haast me naar mijn vaders kantoor. Als ik binnenkom zit hij met een ernstig ik-heb-iets-gehoord-dat-ik-niet-leuk-vind-gezicht. Niet best.
"Pap wat is er?" vraag ik bezorgd. Hij schudt zijn hoofd. En dan barst de bom.
"HOE DURF JE IETS TE BEGINNEN MET EEN KERKRAT!" buldert hij. Mijn gezicht verbleekt. Hij weet het van mij en Heath. Wie heeft het doorverteld?!
"P-pap. Rustig, i-ik..."
"NEE NIET RUSTIG. NIKS RUSTIG! JIJ ZIT IN DE NESTEN JONGEDAME!"
Ik kijk hem geschokt aan. Zo heb ik hem nog nooit zien reageren.
"En o ja," zegt hij er achteraan, "natuurlijk mag je niet meer met die jongen omgaan."
Nee. Nee! Neeneeneeneenee! Ik storm het kantoor uit op zoek naar Heath. Ik hoor wat gepingel van Thunderstorm. Als ik zijn lieve gezicht zie begin ik te huilen.
"H-heath! M-mijn vader... ik..." roep ik snikkend en val hem om de hals.
"Chlo? Chloé wat is er aan de hand?" vraagt hij terwijl hij me stevig vast houdt. Ik hoor Avalon geïrriteerd zuchten.
"Wacht even," zegt hij tegen de bandleden en hij neemt me mee naar buiten.
"Haal even diep adem," zegt hij terwijl hij de tranen van mijn wang veegt, "wat is er aan de hand?"
Ik haal diep adem. En dan begin ik te vertellen.
"Mijn vader. Iemand heeft hem verteld dat wij iets hebben. Hij flipte! Hij zei dat ik je nooit meer mag zien," schreeuwde ik bijna. Heath keek me geschokt aan en ik viel hem weer om de hals.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
caesar11111

Mijn armen spanden zich strak rond haar heen, alsof dit de laatste keer wasd dat ik haar zag, zo voelde het tenminste. "He" ik nam haar tere gezichtje tussen mijn handen en veegde met mijn duim een traan weg
"We vinden er wel iets op" mijn stem trilde een beetje maar ik hield me sterk. Het idee alleen al bracht me van streek. En toen plots, onverwacht drukte ik mijn lippen tegen de haren en zoende haar zoals ik nog nooit had gedaan. Ze liet zich slap in mijn armen hangen maar trok mijn gezicht stevig naar het hare toe.
"Ik moet door" zuchtte ze zacht. Ik hapte naar adem en trok een pruilend gezicht. "Mijn vader zal me vast gaan zoeken, ik wil niet dat jij in de problemen komt". "Dat maakt me niets uit hoor" ze grijnsde flauwtjes en liet me los. "Ik mis je" prevelde ze en ze liep het plein weer op. Gefrustreerd stapte ik het repetitielokaal weer binnen en schopte tegen mijn drumstel.

- Heath Byrle (k) -
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Chloe lijkt erg overstuur. Heel, heel eventjes begin ik medelijden met haar te krijgen.
"Wat zal er aan de hand zijn?" vraagt Jacob.
"Weet ik niet." zeg ik hoofdschuddend. "Laten we alvast maar gaan puzzelen met die tekst dan. Ze komen er samen wel uit."
Ik pak een blocnote en een pen uit mijn tas en leg ze op tafel.
"Oke, al ideeën?"

-*- Avalon -*- KR

Weergave- en sorteeropties

Gesloten