Ik lig een beetje op mijn kamer te chillen. iPod in mijn oren. En dan hoor ik het.
"Chloé Archibalt naar het kantoor van je vader," zegt een strenge stem. De assistente. Ik haast me naar mijn vaders kantoor. Als ik binnenkom zit hij met een ernstig ik-heb-iets-gehoord-dat-ik-niet-leuk-vind-gezicht. Niet best.
"Pap wat is er?" vraag ik bezorgd. Hij schudt zijn hoofd. En dan barst de bom.
"HOE DURF JE IETS TE BEGINNEN MET EEN KERKRAT!" buldert hij. Mijn gezicht verbleekt. Hij weet het van mij en Heath. Wie heeft het doorverteld?!
"P-pap. Rustig, i-ik..."
"NEE NIET RUSTIG. NIKS RUSTIG! JIJ ZIT IN DE NESTEN JONGEDAME!"
Ik kijk hem geschokt aan. Zo heb ik hem nog nooit zien reageren.
"En o ja," zegt hij er achteraan, "natuurlijk mag je niet meer met die jongen omgaan."
Nee. Nee! Neeneeneeneenee! Ik storm het kantoor uit op zoek naar Heath. Ik hoor wat gepingel van Thunderstorm. Als ik zijn lieve gezicht zie begin ik te huilen.
"H-heath! M-mijn vader... ik..." roep ik snikkend en val hem om de hals.
"Chlo? Chloé wat is er aan de hand?" vraagt hij terwijl hij me stevig vast houdt. Ik hoor Avalon geïrriteerd zuchten.
"Wacht even," zegt hij tegen de bandleden en hij neemt me mee naar buiten.
"Haal even diep adem," zegt hij terwijl hij de tranen van mijn wang veegt, "wat is er aan de hand?"
Ik haal diep adem. En dan begin ik te vertellen.
"Mijn vader. Iemand heeft hem verteld dat wij iets hebben. Hij flipte! Hij zei dat ik je nooit meer mag zien," schreeuwde ik bijna. Heath keek me geschokt aan en ik viel hem weer om de hals.
CHLOÉ
~elite~