Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 25 van 67

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Nadat Victoria 'weggedragen' is naar haar kamer, loop ik weer naar Jacob toe.
"Ik ga naar bed." zeg ik kortaf, en geef hem een zoen op zijn wang.
"Weltrusten." zeggen we tegelijk, en ik loop stilletjes naar mijn kamer toe.

- Tiffany Heart - Elite -
Afbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Tiffany gaf me een zoen op mijn wang en we wenste elkaar een goede nacht. Ik wilde me omdraaien maar moest nog even snel iets zeggen.
"Zullen we morgen bij informatica samenwerken?" Vroeg ik gehaast.
"Is goed, welterusten Jacob." Zei ze zachtjes zodat ze niemand wakker maakte. Ik gaf haar nog een aai over haar hoofd en snelde me naar mijn tent, het was koud buiten. Ik ritste snel mijn tent weer dicht en kroop onder de deken.

-=- Jacob Orchid -=-
KR

Laatst gewijzigd door Jozz op di 01 mar 2011, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.

caesar11111

De mist liet nevelige slierten kronkelen over de vochtige ondergrond. Het was een uur of elf en we struinden nog steeds op het pleintje. Ik zag hoe Chloé sidderen van de kou en sloeg mijn arm om haar heen.
"Het is hier eng" fluisterde ze zacht en ze trok zich dichter naar me toe. "Hier zijn we wel veilig" verzekerde ik haar en drukte een kusje op haar voorhoofd. "Als jij maar bij me blijft" prevelde ze zacht" ik rolde met mijn ogen, alosf dat niet vanzelfsprekend was. "Je zou juist bang moeten zijn van mij, een vuile kerkrat" mompelde ik plagerig. "Jah, vast" grinnikte ze en ze liet me los. "Help, een kerkrat die me probeert te kussen" lachte ze sarcastisch en wierp haar handen spastisch in de lucht. Net toen ik haar achterna wilde lopen voeldei k mijn voet wegglijden, ik kreunde. Met een doffe dreun viel ik in een ondiepe plas. Vol modder en slijk ploeterde ik recht. "Chloé slaakte een geschrokken kreetje en beende snel naar me toe. "Gaat het" haar stem klonk bezorgd, wat me een brede grijns op het gezicht bezorgde. "Nee, ik denk dat je me naar de tent zal moeten dragen" sprak ik ironisch. "Geen sprake van" haar stem schoot de hoogte in. "kom jij maar met me mee" ze greep mijn arm en trok me naar het felverlichte gebouw. Na een hoop slibberen en uitglijden kwam ik in Chloés kamer terecht. Ik zuchtte verheerlijkt toen de warme lucht me deed opwarmen.
"Hier" ze gooide me een handdoek toe "ga maar snel in de douche". "Ja, mevrouw" mompelde ik plechtig en zo snel als ik kon waste ik het slijk van me af. Net toen ik me wilde aankleden besefte ik dat er iets mis was, ik had geen propere kleren, gauw sloeg ik een handdoek rond mijn middel en liep de kamer binnen.
CHloé zat met oortjes in haar oren naar een of andere onbekende band te luisteren. Ik tikte haar op haar hoofd en ze draaide zich om en zette de muziek af. "Ik heb geen kleren" aarzelde ik opgelaten " zou ik iets kunnen lenen" geen antwoord "Chloé ?". Verbaast een gegeneerd staarde ik haar aan, ze schudde haar hoofd en scheurde haar blik los van mijn bovenlichaam. "Ja, eh tuurlijk" ik gnuifde " Je kwijlt me haast onder" lachte ik sarcastisch. Een blos verscheen over haar kaken " Het is nogal ..." haar gezicht zag paars " Tja, nogals .. onverwacht". Ik trok mijn wenkbrauwen op " de volgende keer zal ik je waarschuwen als ik half naakt je kamer kom binnenstormen" We grijnsden beiden en Chloé wierp me een wijde boxershort toe.
"Dat is alles wat ik heb" prevelde ze onschuldig. "Geeft niets " en ik kroop tussen de lakens in, wat was het toch lekker knus hier. Na enige aarzeling kwam Chloé naast me liggen. "Moet ik toch maar weg gaan" mompelde ik onzeker. Ze schudde haar hoofd en toonde me een scheve glimlach "Alsjeblieft niet"
En ze sloeg haar armen om me heen

- Heath Byrle (k) -

Laatst gewijzigd door caesar11111 op wo 02 mar 2011, 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Luc

ik werd wakker avalon lag naast me in mijn tent ik stond op het was best wel lekker weer ik deed mijn kleren aan avalon werd ook wakker'' heey'' zei ze vermoeiend 'hey" antwoorde ik terug
'' wat hebben we vandaag?'' vroeg ze
''informatica''
''yoepie'' antwoorde ze sarcatsch
''ik heb honger ik ga wat eten, kom je zo ook?''
''isgoed'' antworde ze met een gaap ik liep de tent uit richting de katine en avalon die ging haar eigen aankleden

}ray note{
KR
Jozz

Slaperig werd ik wakker, het was weer eens erg koud vannacht. Ik trok wat kleren aan en ritste de tent open. Het was mistig op het plein. Ik ging snel het gebouw in en tot mijn verbazing stond Tiffany daar al.
"Goedemorgen!" Zei ik opgewekt.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Als ik wakker wordt voel ik me slecht. Ik heb die nachtmerrie weer gehad. Deze keer was het gewoon zoals hij altijd was. En weer werd ik op hetzelfde stuk wakker. Huilend en het zweet stond op mijn voorhoofd. Ik haat dit, het moet stoppen. Over zijn. Deze nachtmerrie droom ik nu al jaren en hij is nog altijd het zelfde. Ik kan hem uitleggen tot in de details. Ik kijk naar mijn pyjama, een shirt van Dylan. Ik doe hem uit en stop hem onder mijn kussen. Ik trek mijn uniform aan en ga naar de kantine.

Zoals gewoonlijk is het er nog rustig. "Hoi Veronica", begroet ik de kantine juf. Zo te zien is Dylan er niet en verder zie ik ook niet echt bekende. Ik ga maar lekker alleen aan een tafel zitten, peinzen over die droom.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Ik ga me even omkleden. Ik zie je bij de les Ray." zijn naam tintelt op mijn tong.
Met een zweverig gevoel in mijn hoofd loop ik naar mijn tent en doe mijn unifrom aan. Met mijn tas om mijn schouder volg ik de menigte naar het computerlokaal, wat ik maar een vreemde tent vind.
Mevrouw Wacker zit nog aan haar bureautje wat te surfen op datingsites en de rest van de klas neemt plaats aan een ciomputer die wel uit de steentijd lijkt te komen.
Ik zie dat Ray er al is en ga vrolijk naast hem zitten.

-*- Avalon -*-
KR
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist

Ik begin weer te rillen, en denk aan gister avond. Wade, hij kuste me en ik was verliefd.
Informatica was niet echt mijn lieveling's vak, dus deed ik niet echt veel.
Ik kijk om me heen, kijkend naar Wade om precies te zijn.
Ik glimlachte, en hij lachte terug. Wat was hij toch ook leuk...

~~ Victoria River, elite

Laatst gewijzigd door xBbyTiinaa op wo 02 mar 2011, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Ik ben gestopt.
caesar11111

De les was ... saai, niet anders te omschrijven. Verveeld sleepte ik wat met de cursor van mijn muis over de programma's heen en liet mijn hoofd verdoofd in mijn nek liggen. Niet wetend wat te doen opende ik mijn mail, een bericht van Chloé, mijn gezicht onderging een hele transformatie. " Het was leuk gister avond x" grijnzend typte ik iets terug en sloot mijn mail af, Mevrouw Wacker begint iets op bord te schrijven waar ik niet aan uit kan. Gauw stoot ik Victoria aan die naast me zit, ze schrikt op ui haar trance. "Waar zitten we ?" ze haalt haar schouders op en kijkt me afkeurend aan. "Dan niet" zucht ik en ik richt me weer op mijn computer. iets tikt tegen mijnschouder en valt op de grond, een porpje. Subtiel raap ik het op en vouw het open. "Na de les Repetitie ? Jacob" dat was nog eens nodig, merkte ik op en draai me om, om naar Jacob te knikken.

- Heath Byrle (k) -
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

oeik wordt wakker en kijk naar de wekker op mijn nachtkasje. Shit! Al zo laat? Verdomme. Voorhet eten ben ik sowies op mijn ruo te laat. Ik pak mijntas en stop snel mijn informatica boeken erin. Ik trek mijn uniform snel aan en kijk nog even in de spiegel, ik zie er niet uit. Met mijn Eastpack op mijn rug sprint ik door de gangen en stop bij het lokaal. Ik zucht en stap het lokaal binen. De leraar is blijkbaar even naar de wc ofzo. Ik kijk even naar Lorna en glimlach naar haar. Ik ga naast een jongn zitten die ik niet ken en start de computere oop

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
xBbyTiinaa

Ik zuchtte diep. Ik kijk naar mijn beeld scherm en kijk wat rond.
Ik keek even in de richting naar Tiffany, die zat haar mail te lezen ofzo.
Goed kon ik het niet zien, want het was te ver weg.
Ik krijg weer wat pijn bij mijn ribben en ik begin tranen in mijn ogen te krijgen.

~~ Victoria River, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Liza

Verveeld zat ik naar het bord te staren. Ik pakte een briefje. "Wat betekend informatica eigenlijk?" Ik maakte er een propje van en gooide het in de richting van Victoria. Ik moest maar opletten want ik moestgoede cijfers halen wou ik slagen.

~Rachel Horn.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Jozz

Heath las mijn papiertje en knikte, oké weer lekker oefenen vandaag. Ik zat naast Tiffany maar ik was eigenlijk helemaal niet met de opdracht bezig. Ik zocht op het internet naar een nieuwe gitaar, ik had al een hele tijd geld bewaard om een nieuwe te kopen en ik had nu ongeveer wel genoeg. Na wat onderzoek had ik er een gevonden en drukte snel op bestellen toen de lerares weer binnenkwam.
"Tiff." Fluisterde ik. Tiffany draaide haar hoofd. "Wat is de opdracht?" Tiffany lachte zachtjes.
"Laat maar zitten Jacob." Zegt ze. "Ik stuur hem zo wel door."
"Mooi." Zeg ik met een glimlach, en streel haar wang. Ze lacht verlegen en gaat weer verder waar ze gebleven was. Ik pakte mijn mp3-speler uit mijn tas en begon wat te luisteren, wat is deze les saai zeg.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

In de klas zag ik Victoria steeds naar me kijken, maar zelf kon ik ook maar niet stoppen met staren. Ik pakte een papiertje en schreef: ''Hoe voel je je? -Wade'', maakte er een propje van en gooide het op het tafeltje van Victoria.

Wade (elite)
Afbeelding
xBbyTiinaa

Rachel die gooide een briefje naar mij, en ik maak het snel open en pak een pen uit mijn zak.
"Wat betenkend informatica?" stond erop
"Informatica is uuhm, soort van computerwetenschap..." schrijf ik terug.
Ik gooi het briefje weer in de richting van Rachel en ze lachte.
Nog iets meer dan drie kwartier dan was ik eindelijk verlost van deze stomme informatica.
Toen kreeg ik weer een papierje van Wade toe gegooid.
Er stond erop:
"Hoe voel je je? -Wade" Aaahw, wat wat hij toch ook leuk...
"Ik voel me niet normaal verliefd, zullen we na deze stomme les afspreken? X Victoria" schreef ik terug.

~~ Victoria River, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

De lerares had niet gemerkt dat ik te laat binnen was gekomen. Daar dan maar geluk mee. De opdracht was niet heel erg moeilijk, maar aangezien het niet in het Fins was was het een hele opgave om het te doen. Ik begrijp sowieso niet waarom we nog op school zitten, we hebben eigenlijk toch geen toekomst meer. Soms kijk ik naar Lorna, die in gesprek is met een meisje die ik niet ken. Ik moet weer denken aan gisteravond. Opeens begint mijn maag heel erg te knorren. Ik móét iets eten. Jammer dat ik gister dat dropje op heb gegeten.
'Dylan, hoe ver ben jij?' vraagt de docente.
'Bijna klaar, mevrouw.' lieg ik.
De docente loopt weg, en dan staat Lorna opeens naast me.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
caesar11111

Ik liep in een wazige omgeving, waar precies wist ik niet. Toen plots een reusachtige schoen me achterna zat.
Ik rende " Heath .." en rende "Heath !!" en toen plots ...;
Ik schrok wakker "Heath Byrle" slaapdronken merk ik dat ik van mijn stoel ben gevallen en kruip snel recht.
"Ja mevrouw" ik onderdruk een gaap. De hele klas ligt dubbel en ik glimlach schaapachtig. "Hou je hoofd er even bij wil je" sprak mevrouw Wacker streng. Ik knik en veins alsof ik erg gefocust op mijn scherm zit te staren. Was de les niet bijna gedaan ...

- Heath Byrle (k) -
xBbyTiinaa

Eindelijk was de les voorbij, en kon ik weer bij Wade zijn.
Ik loop de klas uit en loop gelijk naar Wade toe. Ik geef hem een kus op zijn wang.
"Hoi, schat." zegt Wade lief.
"Hoi, lieverd." zeg ik terug met een lach.
"Zo, zo, er hangt nu wel veel liefde in de lucht." zegt Bianca kattig.
Ik kan haar wel slaan! "Volgens mij ben je jaloers! Je hebt ook nog nooit iemand gehad die écht van je hield." zeg ik.
Ze kijkt me vol verbazing aan en loopt snel met een rood hoofd weg.
Ik kijk even naar Wade en zeg:
"Kom naar mijn kamer, ik heb een verassing voor je."
Hij knikt en loopt weg. Ik ren snel naar mijn kamer en doe mijn uniform uit en kleed mijn normale kleding weer aan. Ik maak me wat op, en doe snel iets met mijn haar.

~~ Victoria River, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik vroeg of hij het snapte. Hij vertelde dat hij er helemaal niks van snapte. Ik hielp hem met een paar vragen. Hij hoefde er nu nog maar twee. Maar hiervoor kwam ik niet. Ik vroeg of hij mee ging naar de bieb. Misschien konden we een film huren. Hij stemde in en nu staan we voor een van de vele kasten. "Eentje in het Fins? Of met ondertiteling?", vroeg ik. Dylan haalde zijn schouders op. Ik pakte een film van een van de planken en bekeek de achterkant. Ik hoopte dat hij de film saai zou vinden straks, want ik had andere plannen.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten