De mist liet nevelige slierten kronkelen over de vochtige ondergrond. Het was een uur of elf en we struinden nog steeds op het pleintje. Ik zag hoe Chloé sidderen van de kou en sloeg mijn arm om haar heen.
"Het is hier eng" fluisterde ze zacht en ze trok zich dichter naar me toe. "Hier zijn we wel veilig" verzekerde ik haar en drukte een kusje op haar voorhoofd. "Als jij maar bij me blijft" prevelde ze zacht" ik rolde met mijn ogen, alosf dat niet vanzelfsprekend was. "Je zou juist bang moeten zijn van mij, een vuile kerkrat" mompelde ik plagerig. "Jah, vast" grinnikte ze en ze liet me los. "Help, een kerkrat die me probeert te kussen" lachte ze sarcastisch en wierp haar handen spastisch in de lucht. Net toen ik haar achterna wilde lopen voeldei k mijn voet wegglijden, ik kreunde. Met een doffe dreun viel ik in een ondiepe plas. Vol modder en slijk ploeterde ik recht. "Chloé slaakte een geschrokken kreetje en beende snel naar me toe. "Gaat het" haar stem klonk bezorgd, wat me een brede grijns op het gezicht bezorgde. "Nee, ik denk dat je me naar de tent zal moeten dragen" sprak ik ironisch. "Geen sprake van" haar stem schoot de hoogte in. "kom jij maar met me mee" ze greep mijn arm en trok me naar het felverlichte gebouw. Na een hoop slibberen en uitglijden kwam ik in Chloés kamer terecht. Ik zuchtte verheerlijkt toen de warme lucht me deed opwarmen.
"Hier" ze gooide me een handdoek toe "ga maar snel in de douche". "Ja, mevrouw" mompelde ik plechtig en zo snel als ik kon waste ik het slijk van me af. Net toen ik me wilde aankleden besefte ik dat er iets mis was, ik had geen propere kleren, gauw sloeg ik een handdoek rond mijn middel en liep de kamer binnen.
CHloé zat met oortjes in haar oren naar een of andere onbekende band te luisteren. Ik tikte haar op haar hoofd en ze draaide zich om en zette de muziek af. "Ik heb geen kleren" aarzelde ik opgelaten " zou ik iets kunnen lenen" geen antwoord "Chloé ?". Verbaast een gegeneerd staarde ik haar aan, ze schudde haar hoofd en scheurde haar blik los van mijn bovenlichaam. "Ja, eh tuurlijk" ik gnuifde " Je kwijlt me haast onder" lachte ik sarcastisch. Een blos verscheen over haar kaken " Het is nogal ..." haar gezicht zag paars " Tja, nogals .. onverwacht". Ik trok mijn wenkbrauwen op " de volgende keer zal ik je waarschuwen als ik half naakt je kamer kom binnenstormen" We grijnsden beiden en Chloé wierp me een wijde boxershort toe.
"Dat is alles wat ik heb" prevelde ze onschuldig. "Geeft niets " en ik kroop tussen de lakens in, wat was het toch lekker knus hier. Na enige aarzeling kwam Chloé naast me liggen. "Moet ik toch maar weg gaan" mompelde ik onzeker. Ze schudde haar hoofd en toonde me een scheve glimlach "Alsjeblieft niet"
En ze sloeg haar armen om me heen
- Heath Byrle (k) -
Laatst gewijzigd door caesar11111 op wo 02 mar 2011, 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.