Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 17 van 67

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik liep over het plein, terwijl ik een vreselijk luide bons hoorde. Het kwam van de elitten, die waren zeker een feestje aan het bouwen. Ik pak mijn pakje sigaretten en steek er eentje op. Ik rook namelijk alleen s'avonds, maar ik zou snel stoppen. Ik nam een trekje en blaaste de rook uit. "Waar is iedereen.." Zuchtte ik, ik was een beetje down, iedereen was weg. Ik loop naar de school en maak mijn sigaret uit. Ik open de deur en loop door de gangen. Ik kijk op de muur, waar in grote Graffiti de naam staat van de school. "Dat mag Mike later nooit doen.." Zeg ik boos, opeens staat er iemand achter me...

~WieOWie
~Rachel Horn.
~Kerkrat.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik liep langs de kamer van Kevin toen ik iets hoorde vliegen en ergens in hoorde slaan, daar zag ik Kevin liggen, dood! Ik rende naar buiten eerste de kantine en bleef maar roepen: "Moord!!! Moord!!! Kevin is dood!!!!" dit bleef ik roepen overal rond de school het plein op overal daarna rende ik terug naar Kevin's kamer en keek rond. Er zat een mes in zijn hoofd en hij had een briefje in zijn hand met:
Kevin, jij bent de eerste. Als je niet weet wat ik bedoel, kijk dan uit het raam. erop

-Jerrel-
elite
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Boe." grijns ik. Ik verveel mke dood en Rachel lijkt zich ook zo te voelen. En misschien cindt ze me wat aardiger als ze me wat leert kennen.
"Hoi." zegt ze verschrikt.
Ik haal een sigaret tevoorschijn en steek het op. Ik zag wel hoe Jacob naar Tiffany keek. Straks.. komt mijn grootste angst nog uit.
"Rook jij ook al?" vraagt ze.
"Soms." ik haal mijn schouders op. Ik staar naar de lucht. "Het lijkt niet blauwer te worden he?" merk ik op.
"Wat lijtk niet blauwer te worden?"
"De lucht. Het is zo grijs, het maakt deze wereld er niet beter op."
"Dat klinkt alsof je depressief bent."
"Het valt wel mee." ik neem nog een trek. "Is Mike er niet?"
"Bij z'n oppas. Heb ik eens wat tijd voor mezelf."
"O. Leuk voor je."
Ons gesprek wordt onderbroken door een geschreeuw in de kantine. Het is Jerrel.

-*- Avalon -*- KR
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Tranen lopen langzaam over mijn wangen, ik ken mezelf niet meer, ik ken mezelf niet meer, spookt door mijn hoofd, Ronald knuffelt me, het voelde fijn, eindelijk wist ik dat ik niet alleen was, mijn broer was er voor me.
Beide schrikken we op van hard geschreeuw, Jerrel roept iets over moord, ik verstijf, "ben ik dood...", mompel ik....

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Anna

Ik had tegen Chloé gezegd dat ik wilde weten waar hij rond hing en hoe ik hem kon vinden. Ze had me antwoord gegeven maar daar dacht ik nu even niet aan. Geschrokken sta ik in de deuropening te kijken naar een vreselijk tafereel. Kevin ligt op de grond met een mes in zijn hoofd en Jerrel is aan het hyperventileren. Er staan nog wat mensen in de deuropening waaronder Chloé. Ik stap naar binnen en sla een arm om Jerrel heen. "Jerrel rustig. Kom even zitten", ik help hem overeind en laat hem op het bed van Kevin zitten. "Kan iemand een koude doek halen?", vraag ik bezorgd.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
djon black

Ik kwam rustig bij en ontspande maar dat briefje jij bent de eerste.... wie zal de 2e zijn? als er een eerste is moet er dus ook een 2e zijn. We legden Kevin op zijn bed en daarna sloot ik zijn ogen.
daarna vroeg ik: "moeten we hem begraven of cremeeren en dan nog waar?"'

-Jerrel-
elite
Afbeelding
Liza

~RACHEL SLUIT ZICHZELF OP IN HAAR TENT TOT MORGEN MIDDAG. (trouwens ik mis altijd de les, aangezien ik school heb tot 15.15. XD)

Ze slaapt samen met mike, en wordt morgen ooit weer wakker.

~Rachel Horn

~Kerkrat.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist

Ik schrik even, en hoor Jerrel schreeuwen en ik hoor veel geroezemoes.
Ik loop maar naar de lokaal binnen, en zeg:
"Hé, tortelduifjes lopen naar beneden er is moord gepleegt."
Ik loop samen met Tiffany en Jacob naar beneden, naar de kamer van Kevin.
Hij was dood.

~~ Victoria River, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Een moord? Dood? Hier op school, iemand vermoord?
Zwijgend liepen we achter Victoria aan.
Mijn hele humeur was verprutst, plus Victoria had staan kijken.
Als we bij Kevin's kamer aankomen, schrik ik van de plas bloed die op de grond ligt.
Ik word nu wel een beetje bang, een moordenaar hier op school..

- Tiffany Heart - Elite -
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik ren naar de plek waar het egschreeuw vandaan lijkt te komen. Daar ligt Kevin met een groepje mensen om hem heen. Op zijn rommelige bureau ligt een mes, druipend van het bloed. Jerrel zegt dat er een volgende is.
Wie? Ik? Heath? Jacob? Ashi? Finn? Straks is het echt een dierbare van me. Ik drupt een traan van mijn wang op mijn stropdas.
Dan voel ik een warme hand op mijn schouder.

(wie o wie?)

-*- Avalon -*- KR
Anna

"Ik denk dat we hem maar moeten begraven. Maar als hij niet de enige is moeten we misschien wel de ruimte vinden", zeg ik met een brok in mijn keel. Ik kan mijn tranen bijna niet binnen houden. "Laten we maar beginnen met graven..", zegt iemand die bij de deur staat. Er valt een stilte en we lopen allemaal naar buiten. Op zoek naar een goede plek voor Kevin.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
maike0090

"Jeetje," stoot ik uit. Het berichtje op zijn computer stond nog open. Hij was vermoord. Ik was geschokt. Mijn vader werd erbij geroepen en alles ging in een snel tempo. Ik ging in de gang zitten met mijn benen opgetrokken. Noemden ze dit een trauma? Er was een seriemoordenaar op school!
"Raar hè," zei een bekende stem en hij ging naast me zitten. Het was Heath. Ik knikte.
"Ik heb het e-mailtje ook gelezen," zei ik verdrietig.
"E-mail?"
"Ja. Er stond in dat hij de eerste was. Dus er volgen er meer," zei ik verdrietig. Hij keek me geschokt aan. Ik knikte.
"Wat gaan ze met hem doen, denk je?"
"Geen idee. Begraven?"
Heath keek voor zich uit. Een kleine traan kwam uit mijn oog gekropen. Hij zag het en trok me tegen zich aan.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
SunShineMimi

Ik pakte Sam bij haar hand en samen rende we in de richting van het geschreeuw van Jerrel, we kwamen aan bij de kamer van Kevin en ik schrok van het moment toen ik Kevin op bed zag liggen met Jerrel, Chloe, Lorna en nog een paar andere er om heen. Ik liet de hand van Samantha los en stormde op Kevin af, ik keek hem aan en zag dat het raam kapot was.
"Hoe kan dit gebeurd zijn!!? hoe is dit mogelijk' we zaten op de 2e verdieping en het was bijna onmogelijk dat iemand het van buiten gedaan had.
Ik pakte het briefje waarop stond dat hij de 1e was, Iedereen keek geschrokken om zich heen.
'Wat moeten we nou doen!!??' Riep Lorna geschrokken met haar handen in haar gezicht, 'Kevin is de eerste, maar zoals Jerrel al zei dat er dan waarschijnlijk ook een 2e komt' Ik keek met grote ogen om me heen,
De school was het enige gebouw waar we veilig zouden zijn, maar nu zijn we hier ook al niet meer veilig.
'Wat was het eerste dat je zag Jerrel? Jij kwam hier als eerste binnen, heb je nog andere vreemde geluiden gehoord of heb je nog iemand anders gezien??' Vroeg ik haastig

Nadat we hadden besloten om Kevin te begraven en buiten waren aangekomen, miezerde het al weer en we zochten een mooi plekje uit om hem te kunnen begraven.

*Ronald*
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Ik schrik op van mijn boek door een hoop geroezemoes overal, en allerlei mensen die door de gangen rennen. Ik vang iets op van een moord en schrik.
Snel leg ik het boek weg en ik loop met de stroom mee. Als we bij de kamers van de elite aankomen, staat er een hele groep leerlingen. Ik blijf maar op afstand, maar ik hoor wel wie er vermoord is. Ene Kevin. Ik probeerde me hem te herinneren, maar ik kende niet iedereen op deze school. Bang keek ik naar de plek waar hij zou moeten zijn, te verbaasd om verdrietig te zijn..

~Ashi~kerkrat
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
xBbyTiinaa

Ik ril even, een geest probeert iets tegen mij te zeggen.
"Ik kom zo, ik moet even naar de wc."
Iedereen knikt, en ik sleep Tiffany mee.
"Heb jij iets te maken met die moord?" zegt Tiff boos.
"Nee, maar de geesten kunnen mij vertellen wat er aan de hand was, wat er gebeurt was en hoe."
"Ook door wie?" vraagt Tiff
"Nee, ik denk het niet. Ze hebben geen bereik op dat wat er buiten gebeurt, anders zal ik de hele tijd rillingen krijgen en dat betekend dat er iets ergs aan de hand is en dat is in dit geval dan de hele tijd."

~~ Victoria River, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
caesar11111

Het was alsof de tijd stil stond, roerloos zoals mijn hart. Ik voelde me levenloos maar doch tintelde er iets in mijn buik. Troosteloos snoof ik de bloemige geur op van Chloés haar, het duizelde me. Zo stonden we daar, arm in arm, zachtjes heen en weer wiegend. Tot mijn grote spijt komt Avalon treurig aanstrompelen en ben ik genoodzaakt Chloé los te laten. "Hij is weg" prevelt Av zacht, haar ogen waren rood en gezwollen, teken van onmiskenbare tranen. Troostend slaag ik een arm om haar nek en trek haar naar me toe. "Het komt wel goed" zucht ik zacht. Mijn blik glijd over haar schouder terug naar Chloé, ik schrik. Haar blik doet me neerkijken, vol van woedde maar ik bespeurde een sprankeltje jaloezie. zou ze jaloers zijn en waarom. Mijn borst zwol op, misschien ... ik schudde mijn hoofd, onmogelijk.

- Heath Byrle (k) -
maike0090

Avalon kwam er aan. Ze moest huilen. Heath liet me los en drukte haar tegen zich aan. Helaas. Was ik nou jaloers op Avalon? Tja.
"Ik ga," fluisterde ik. Ik liep naar het penthouse. Daar was de sfeer niet veel gezelliger. Ik sloot mezelf op in kamer, pakte mijn muziek en zette het op het allerhardst. Maar alle liedjes leken ineens treurig. Ik liep terug naar de 'woonkamer'. Een paar elite zaten moedeloos voor zich uit te staren. Niemand voelde zich veilig.
"Wil Chloé Archibalt naar de kamer van de directeur komen," kwam een stem uit de speaker. Ik zuchtte. De secretaresse van mijn vader. Hij wilde me spreken. Zucht. Ik slofte naar zijn kamer.
"Chloé, ik zit er aan te denken extra Vredebewakers in te zetten om als jouw lijfwacht te dienen," viel hij met de deur in huis. Ik keek hem geschokt aan.
"Wat zou je daar van vinden, Chloé?"
"Pap! Dat slaat nergens op! Ik hoef geen líjwachten," glide ik. Hij was gek geworden. Ik was niet beter dan de rest. IEDEREEN zou hier veilig moeten zijn! Ik stormde naar buiten. Heath stond nog steeds met Avalon te praten.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Inmiddels was er een plekje gevonden voor Kevin, er zit een brok in mijn keel, hij is de eerste, er zullen dus meer volgen...
Hopelijk was ik het niet!
Ik loop weg van de heisa, in mijn gedachte zag ik Kevin weer voor, het mes hadden ze uit zijn hoofd getrokken, maar alsnog. Hij was op een verschrikkelijke wijze vermoord, arme Kevin! Ik hoop dat hij geen pijn heeft geleden.
Ik de gang zie ik dat Heath een arm om Avalon had geslagen, Chloé stond er boos bij, maar ook jaloers, ik wist zeker dat er wat gaande was, Chloé word omgeroepen en sloft weg. Ik loop Heath en Avalon langzaam voorbij, in de gang stak ik al een sigaret op, ik druk me tegen de muur, het kan niks schelen of ik hier nu mag roken.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Dankje." ik glimlach flauwtjes en klop hem op z'n rug. "Hou gaat het met jou?"
"Ik red me wel." zegt hij.
Ik werp hem nog een glimlachje toe en maak me los uit zijn omhelzing.
Normaal gesproken zou ik nog naar Jacob gegaan zijn, maar ik heb geen zin om hem samen met tiffany te zien.
Tiffany is.. wel oke, maar ik weet niet of ik haar kan vertrouwen.
"Ik ga even een luchtje scheppen." zeg ik en loop naar buiten. Zodra ik een voet over de drempel heb gezet steek ik een sigaret aan. Daarna volgt er nog een. En nog een.

-*- Avalon -*-

Weergave- en sorteeropties

Gesloten