Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 15 van 67

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Mike heeft zijn plasje gedaan en ik kleed hem weer netjes aan. (>,,< goede moeder)
Opeens wordt er omgeroepen dat er brand is en het alarm gaat af. Ik til Mike op. "ER IS BRAND!" Gil ik en ik ren naar buiten met Mike op mijn arm. Ik sta buiten te wachten en kijk om me heen. "Uhm, waar kan de brand dan zijn?" Ik sta een beetje buiten en bedenk me. "Het is een streek om de elite kantine binnen te komen." Mompel ik onverstaanbaar "IepieIepieIepiee.." Zingt Mike opeens en ik moet lachen. "Wat ben je toch weer een schatje, en iedereen vind het." Lach ik half. Opeens rennen er veel meer mensen naar buiten en veel elitten. Ik kijk ze raar aan en besluit eventjes een kleed neer te leggen en op de grond te gaan zitten met mike. Het was mooi weer, ofnaja, lekker warm laat ik zeggen. Mike gaapt opeens. "Niet goed geslapen knul?" Zeg ik en ik lach.

~Rachel Horn.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

"Hoi Lorna", glimlach ik enik schud haar aarzelend de hand. "Weet jij waar Chloé is?" vraagt ze, ik schud mijn hoofd, "helaas, het spijt me", "het geeff...." midden in Lorna's zin gaat het brandalarm af, ik schrik me te pletter,m iets vertelde me dat er geen brand was, alleen maar een streek. Ik duw Lorna naar de uitgang en loop zelf naar onze kantine, mensen rennen letterlijk weg, na een tijdje is het stil in de gang, op het brandalarm na, dacht ik. Ik zie 3 figuren de kantine in sluipen, als de deur dicht is loop ik ze achterna, het zijn kerkratten, ik zie ze gulzig eten, ze pakken van alles wat, snel do eik de deur open en stap de kantine in,de deur gaat net wat te hard dicht, ze schrikken op, ik zag nu ook wie het waren, Avalon, Heath en Jacob, ik glimlach. "Eet maar, ik vertel niks", glimlach ik en knik naar het eten.
"Hoe weten we dat zeker!", sist Avalon , "als ik het door vertel mag me me wurgen", is mijn antwoord.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
maike0090

Ik stond buiten op op het schoolplein. Het vreemde was, er waren alleen elite en er was geen wolkje rook te zien!
"Ik ga weer naar binnen," bromde ik en liep naar binnen. Toenik in mijn eentje de kantine weer in kwam zag ik Samantha, Heath, Jacob en Avalon.
"Zeg, vuile dieven!" gil ik lachend. Verschrikt kijken ze om.
"Ik zou zo gaan, want de anderen komen zo," zeg ik vrolijk. Ze stoppen nog wat eten onder hun kleren en rennen weg. Ik kijk Heath heel even aan...
Niet veel later komen de anderen binnen. Samantha en ik zitten relaxed aan ons vaste tafeltje.
"Vals alarm," bromde Bianca, "wat een pestkoppen. Dat krijg je met kerkratten."
Ze moest eens weten.

CHLOÉ
Afbeelding
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

de les zelf die al lang afgelopen was doodsaai al weer een les literatuur pffff...... en dan nog dat huiswerk daar had ik echt geen zin in dan maar niet, ik wist ook niet wat voor voor huiswerk we hadden. Er bleef maar een ding in me hoofd zitten en dat was het geluid van een blaffende hond oh wat miste ik haar. Laat ik me verdriet maar wegeten, dacht ik. Ik liep naar de kantine, en werd bijna omvergelopen door Heath, Jacob en Avalon. Heath en Avalon die renden vol langs me heen, maar Jacob merkte me te laat op en rende recht in mijn armen, ik hield hem maar vast en vroeg: "wat deden jullie daar nou?"

-Jerrel-
elite

Laatst gewijzigd door djon black op ma 28 feb 2011, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
caesar11111

Lachend verlaten we het elite gebouw, langs het raam natuurlijk. Een hoop vredebewakers staan gegroepeerd, we moesten voorzichtig zijn. Eenmaal in de kantine van de kerkratten spreiden we het voedsel over de tzafels uit. "Tast toe" roep ik voldaan, mensen kijken ons met grote ogen aan.
Schouder ophalend neem ik opnieuw een hap van een stuk koek, het was de spanning waard geweest.

- Heath Byrle (k) -
Luc

sophia begon te praten
'' het was toen ik net hier op school zat toen de chaos begon, ik voelde me niet veilig en ik was bang ik deed het goed en had allemaal tienen behave bij wiskunde daar has ik een 9 ik voelde me daar slecht over zo kwam ik niet op de erelijst en als dat zou gebeuren was ik de eerste kerkrat op de erelijst toen na de les liep ik naar hem toe, ik versierde hem wat hij zag gelijk wat ik bedoelde en die avond glipte ik er tussenuit en liep naar zijn lokaal en en en toenn '' ze barste in huilen uit het moest vreselijk voor haar geweest zijn ik omhelse haar ''het komt goed geloof me ''
''het spijt me'' snikte ze '' ik heb nooit van hem gehouden''

ray note
KR
Anna

Samantha wist niet waar Chloé was. Jammer, dan moest ik haar zelf gaan zoeken. Ik loop de trap op naar het penthouse. Ik vind de kamer waar Chloé gister verbleef. Misschien was het niet haar kamer maar dan kreeg ze de brief wel. Ik pak een schrift uit mijn tas en scheur er een blaadje uit. Ik begin te schrijven.

Hoi Chloé,
gister was ik aan je deur. Maar toen kon ik je niks vragen. Dus doe ik het nu maar. Ik wil graag een keer met je praten. Als je dat wil, met een vieze stinkende kerkrat praten. Tenminste dat beweren de meeste van jullie. Als je wil praten wil je dan een briefje terug sturen met datum en tijd? Mijn tent is nummer 8.
Lorna Baker.

Ik vouw het briefje dicht er schrijft er heel groot Chloé op. Dan plak ik het voor de zekerheid dicht met een plakbandje en schuif het onder de deur door. Daarna ren ik snel door de gang naar buiten en loop richting het tuintje waar een paar bloempotjes staan.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
maike0090

Het was saai in de kantine, dus ik ging kijken of er wat te beleven was in het penthouse. Ik liep naar mijn kamer en vond een briefje.

Hoi Chloé,
gister was ik aan je deur. Maar toen kon ik je niks vragen. Dus doe ik het nu maar. Ik wil graag een keer met je praten. Als je dat wil, met een vieze stinkende kerkrat praten. Tenminste dat beweren de meeste van jullie. Als je wil praten wil je dan een briefje terug sturen met datum en tijd? Mijn tent is nummer 8.
Lorna Baker.

Praten? Waar over? Ik doe mijn uniform aan, trek een spijkerbroek en shirtje aan, bind mijn haar vast en stop het briefje in mijn zak. Daarna loop ik richting de tenten, zonder dat een elite me ziet. Ik sta verslagen tussen de tenten. Wat een doolhof! Hoe moet ik...
"Chloé?" hoor ik achter me. Ik draai me om. Heath.
"Eeuh.. ja, dat ben ik," zeg ik blozend. Hij grinnikt.
"ja, maar wat doe je hier?"
Ik laat hem het briefje zien.
"En nu ben ik een beetje verdwaald," zeg ik lachend.
"Ik laat het je zien," zegt hij vrolijk. Hij wijst me op een tent en ik klopt op het zeil.

CHLOÉ
Afbeelding
Jozz

Na de maaltijd ga ik in mijn eentje naar ons oefenhok met al de spullen van onze band, én het podium. Ik wandel binnen en knip de lichten aan. Het is voor de verandering eens netjes opgeruimd. Ik sluit de deur geruisloos en loop naar achter het podium. Daar staat Heath's drumstel en 2 basgitaren.
"Huh.. waar zijn mijn gitaren?" Vroeg ik mezelf verbaasd af. Ik dacht na, toch niet gestolen zeker?
Ik keek achter een stapel dozen.
"Oh ja." Ik zag de koffers waar ze altijd in zitten. "Oeps." Ik maakte de koffer open van mijn zwart met grijze gitaar en nam een versterkertje mee. Ik ging voor het podium op een kruk zitten met een kruk voor me waar ik mijn bladmuziek op neer legde.
"Eens kijken." Mompelde ik. Ik sloot mijn gitaar aan op de versterker en begon een prachtig deuntje te improviseren, ik legde de bladmuziek weg, die had ik niet nodig. Toen zag ik de deurknop bewegen.
"Ja?" Vroeg ik verrast.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

"Hoi!" roept Jacob opgewekt.
"Ik zag je hier naar binnen lopen, en wist haast zeker dat je iets ging spelen." glimlach ik.
"Je vind het toch niet erg als ik hier blijf kijken?''
Jacob schud zijn hoofd, en ik pak een stoel.
Hij begint te spelen, en ik blijf weer verwonderd kijken.
En niet alleen naar zijn gitaarspel..

- Tiffany Heart - Elite -
Afbeelding
Anna

Ik zie Chloé voor mijn tent staan als ik aan kom lopen. Snel ren ik naar haar toe. "Chloé, hier ben ik!", riep ik vlak voor ik bij haar sta. Geschrokken draait ze zich om. Er verschijnt een glimlach op haar gezicht. "Loop je even mee?", vraag ik. Ze knikt en we lopen weer tussen alle tenten door naar een deel van het schoolplein waar een paar bomen staan met een bankje ertussen. Waarschijnlijk was Chloé hier nog nooit geweest. Ik ga zitten en nodig haar uit om naast me te komen zitten. "Waar wil je over praten?", vraagt Chloé en ze kijkt me doordringend aan. Ik haal adem en begin te vertellen over mijn verleden. Chloé luistert alleen maar en af en toe zegt ze 'Ai' of 'Ooh, wat erg', maar verder laat ze mij het woord doen. Ik wist wel dat ze zo zou zijn. Na mijn verhaal haal ik opgelucht adem. Dat is eruit. "Ik wist dat jij te vertrouwen was, dus ik hoop dat je dit niet tegen je vriendinnen vertelt.", sluit ik mijn verhaal af.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
maike0090

Ik was een beetje verbaasd. Ze had zo veel meegemaakt! En ze vertelde het aan... mij. Een wildvreemde.
"Nee, ik vertel het niet door. Beloofd"
Ze zuchtte opgelucht. Ik was blij dat mensen me in vertrouwen namen. Ik vond het wel een beetje wennen. Maar hier kon ik wel mee leven.
"Dan heb ik jou hulp ook ergens bij nodig," zei ik glimlachend. Ze keek me nieuwsgierig aan.
"Wil je me aan Heath koppelen?"

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Jozz

Ik speelde wat van mijn geïmproviseerde nummer. Het klonk prachtig, iedere klank weerkaatste tegen de witte muren, en het klonk fantastisch. Het was een rustig nummer, misschien wel een ballad.
"Wat vind je?" Vroeg ik plotseling. Tiffany schrok, ze leek wel in trance door de muziek.
"Ooh.." Zei ze zacht. "Prachtig Jacob."
Ik deed de gitaar band af.
"Nu nog een tekst." Mompelde ik, ik keek op, Tiffany's ogen glunderden.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Bianca had me met rust gelaten en ik voelde me vreemd, te blij, zoiets. Ik had geen idee hoe het kwam maar ik kreeg de neiging om te gaan huppelen.
Ik strompel wat door de school heen, niet weten wat ik zou moeten doen. Ik trap tegen een blikje dat ergens lag, als ik voor een deur sta hoor ik zachte muziek, ik leg mijn oor tegen de deur, de muziek klonk behoorlijk mooi!
Ik glimlach, te mooi eigenlijk, ik sluit mijn ogen, tot dat de muziek stopt, snel sta ik rechtop, mijn elleboog gat over de klink waardoor de deur open springt. De deur word verder open geduwt terwijl ik geschrokken voor me uit staar.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Ik begin zachtjes te neuriën terwijl ik tussen mijn plantjes zit. Het boek dat ik op mijn schoot heb liggen verbleekt qua interessantheid bij de planten.
Vroeger als klein kind lag ik altijd in het gras en keek naar de bloemetjes, me verbeeldend dat ik ze zag groeien. Ik kon dan uren daar liggen, vooral als het warm was, tot mijn moeder me naar binnen riep.
Ik wierp even een blik op het boek waarvan ik geen idee had waar het over ging, en besloot een boek over planten te gaan halen in de bibliotheek. Ik sloot de deur van het lokaal - jammer genoeg had ik geen sleutel, dus andere mensen konden er ook in komen, een heel angstaanjagend idee - en ik wandelde naar de bibliotheek.

~Ashi~Kerkrat
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Anna

Ik glimlach naar haar. Ze wil dat ik haar met Heath koppel. Daar kan ik wel voor zorgen. Maar dan moet ik hem eerst op een goede manier benaderen. Ik ken hem ook niet zo goed. Ik knik. "Ik ga mijn best doen. Wat dacht je van een date.. ? Perongeluk?", ik beweeg met twee vingers als teken dat het zogenaamd is. Chloé ogen beginnen te twinkelen en ze begint heftig te knikken. Ze pakt mijn hand. "Wil je dat voor me doen? Dat is geweldig!", gilt ze blij. Ik lach. Dit kan nog wel eens een hele leuke date gaan worden voor hun twee. We beginnen meteen een plan uit te stippelen.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
djon black

Ik wist het echt niet meer ik hoorde overal waar ik kwam geblaf van mijn hond, ik misste haar zo erg en bedacht dat als ze nog leefde ze nog steeds hier moest zijn, want ze ging nooit ver weg. Ik stormde het hele penthouse door en haalde alles overhoop: tassen,bedden enz, eerst bij de jongens kant, daarna ook bij de meisjes kant. Maar ik kon haar niet vinden, toen dacht ik die hier beneden die kerk ratten! natuuurlijk vast weer zo'n actie.

Ik stormde een tent binnen haalde alles overhoop dit deed ik zo lang mogelijk totdat ik bij tent 8 kwam. Daar zag ik Chloe en Lorna zitten, en opeens uit het niets werd ik gek. Ik stormde op hun af en vroeg witheet van woede: "Waar hebben jullie mijn hond gelaten!!!!!!!!"

-Jerrel-
elite
Afbeelding
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Helemaal in de wolken, luisterend naar de prachtig zuivere klanken, worden mijn gedachten onderbroken door Jacob.
"Wat vind je?'' vroeg hij bescheiden.
''Prachtig..'' zeg ik dromerig.
Hij deed de gitaarband af, en ik wil net de stoel wegzetten, als de deur openzwaait,
en Samantha naar binnen valt.
''Euh, halloo..'' zegt ze, en word zo rood als een tomaat.

- Tiffany Heart - Elite -
Afbeelding
maike0090

Toen kwam Jerrel aanstormen. Hij schreeuwde iets over een hond...
"HO JERREL RUSTIG!" gilde ik. Hij hijgde en het stoom kwam bijna uit zijn oren.
"Wat heeft hij?" piepte Lorna beverig.
"Jerrel kom met mij mee," beval ik en sleurde hem mee de andere kant op. Ik zette hem tegen de muur aan en gaf hem een klap op zijn wang. Hij leek tot bedaren te komen.
"W-wat?" bibberde hij.
"Jerrel kom tot jezelf"

CHLOÉ
Afbeelding
Jozz

"Haha, komt er ook een geruisloos binnen!" Lach ik. Samantha wordt rood en draait zich om. "Je hoeft niet weg.." Maar ze is al weg, nou ja. Ik zie Tiffany de stoel weg zetten.
"Tiffany wacht even." Zeg ik gehaast. Geschrokken kijkt ze om. "Wil je even gitaar spelen?"
Ze kwam waar aanzetten met de stoel.
"Ja.." Antwoordde ze kort. Ik gaf mijn gitaar aan en ze deed de band om haar nek. "Ik kan het eigenlijk niet."
"Komt goed." Sus ik. Ik hielp haar met de goede houding en gaf instructies waar haar vingers heen moesten.
"Wacht we doen het samen." zeg ik plotseling. "Ik sla de snaren aan en jij doet de posities met 2 handen." Haha dit zag er echt stom uit, maar het klonk niet heel slecht.

-=- Jacob Orchid -=-
KR

Weergave- en sorteeropties

Gesloten