Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 10 van 67

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Gierend trok ik mijn jurk over mijn hoofd. Nou en ik stond op de binnenplaats in mijn bh en onderbroek. Ik duwde Ray in een van de tonnen. "Lekker koud he." Schaterde ik.
Ik voelde dat we aangestaard werden. Nou en? Lol is leuk.
Als ze problemen hadden maakte ik hun huiswerk ook maar niet.
Ray kwam boven. Ik schaterde het uit.
"Lukt het?" Klonk er achter ons.
Ik draaide me snel om.

~*Sophia*~
Kerkrat

Laatst gewijzigd door Emma op zo 27 feb 2011, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
maike0090

Ik was klaar met douchen. Maar had geen schone kleren. En Samantha ook niet. Alleen mijn onderbroek en bh waren droog... Ach waarom niet. Met mijn spullen onder mijn arm stormde ik naar buiten. Samantha kwam achter me aan.
"PAS OOOOPPP MEISJES IN ONDERGOOOEEEDDD!" gilden we lachend en we renden naar het penthouse, doken onze kamers in en kleedden ons aan. Lachend kwamen we naar buiten. Dit keer aangekleed.
"Gaan we vaker doen," hikte Samantha.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Chloé was ongelofelijk aardig, en we hadden ongelofelijke lol.
We hikken samen nog na van het lachen, "Gaan we vaker doen!", hik ik.
"Heb je trouwens al met Heath gesproken? Probeer eerst een virnedschap op te bouwen", grijns ik en ik loop naar buiten, Chloé volgde me, ik hoor haar voetstappen, ik steek een sigaret op.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Emma

Ineens krijg ik nog een berg water over me heen. "Ray!" Gier ik.
Snel draai ik me om. "Watergevecht." Schater ik. Snel duik ik in de andere ton en spat het op Ray.

~*Sophia*~
Kerkrat
Afbeelding
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Terwijl iedereen aan het douchen is sluip ik door de gang. Ik hoop dat ik niet gesnapt wordt. Ik weet niet wat ik hier doe. Ik ben op zoek naar iets.. Een persoon aan wie ik mijn verhaal kwijt kan. In sommige kamers brand een vel licht en in sommige een heel zacht lichtje. Opeens sta ik stil. Wat doe ik hier? Tussen alle mensen van de Elite? Ik draai me om en wil terug sluipen. Ik begin steeds harder te lopen. Uiteindelijk rennen. Maar op een of andere manier kom ik niet terug bij de deur naar buiten. Waarom kan ik het niet vinden? Ik heb het gevoel dat ik al 20 keer langs dezelfde deur ben geweest. Maar nu is er toch iets anders. Recht voor me zie ik een deur. Ik weet dat dit verkeerd is en dat ze geen kerkrat willen in hun kamer. Maar iets in mij was zo sterk dat ik het toch deed. Ik klopte op de deur..

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik lig in mijn slaapzak opgerold. Net heb ik alles opgeruimd en alles is weer spic 'n span.
Mijn benen voelen zwaar van al het harde werk. Buiten hoorde ik net weer een rel, maar die is snel opgehouden.
Hou zou het met Finn zijn? Denkt hij nu aan Ashi? Vast wel, hij denkt 24/7 aan haar.
Ik draai me om. Mijn gedachten dwalen af naar Jerrel. Wat was er met hem aan de hand? En waarom kreeg ik zo'n raar gevoel toen ik naar hem keek? Ik ga toch niet... Nee, dat mag niet. Hij is een kakker, ik een kerkratje. Rioolratje. Bovendien haat hij mij.
Wacht eens even. Ik hoor wat meiden buiten gillen van plezier. Ik steek mijn hoofd uit de tent en zie daar wat elitemeisjes in hun ondergoed naar het penthouse rennen. Ik herken Chloe meteen. Ik wist dat ze een slet was, samen Samantha.
Ik ga weer in mijn slaapzak liggen en laat de tranen stromen, als een kraan die opengedraaid wordt.

-*- Avalon -*- kerkrat

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op zo 27 feb 2011, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.

xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

''So what..'' fluisterde ik in mezelf.
Ik help Victoria overeind en ondersteun haar.
Samen lopen we naar het 'Penthouse' gedeelte van de Elite.
''Als ik ooit wat van die geesten hoor of zie, zeg ik dat ze bij het verkeerde adres zijn.'' grinnik ik.
Victoria kan er niet om lachen en al strompelend komt ze haar kamer binnen.
Ik haal mijn schouders op en loop naar mijn eigen kamer toe.
Onderweg bots ik tegen Jacob op.
''Zie je een spook, je kijkt zo vreemd.'' grinnikt hij.
Ik word rood en snel naar mijn kamer toe.

- Tiffany Heart - Elite -
Afbeelding
caesar11111

De douches vulde zich met een dikke damp die rondkringelde en de spiegels wazig maakte. Ik sloeg een handdoek rond mijn middel. Gedachten woelden door mijn hoofd, er was veel gebeurt vandaag. Waarom kwam die elite plots bij ons staan, ze hadden ons zo verafschuwd. Ik trok mijn neus op bij de gedachten met hun bevriend te zijn. Geen sprake van. Ik merkte dat ik voor de spiegel stond en staarde onzeker voor me uit.
"Ziet er goed uit" grinnikte een klasgenoot sarcastisch, ik glimlachte schaapachtig en stompte hem op de schouder. "Hou je bek" snel trok ik mijn broek en hemd aan, trok mijn pul over mijn blouse en zette mijn kraag deftig. Het was koud buiten dus schoot ik snel in mijn jas en sloeg mijn sjaal rond mijn nek.
Eenmaal buiten zette ik me tegen een muurtje en greep naar mijn zak, rolde een jointje en stak hem aan.
Een groepje elite keek me afkeurend aan en rolde met hun ogen, "Kerkratten" hoorde ik ze mompelen.

- Heath Byrle (k) -
maike0090

Ik zit in een kort truitje en een trainsbroek in de kamer van de Elite met Samantha en Keira te kletsen. Dan word er op de deur geklopt. Ik ging er heen en deed de deur open. Een kerkratje.
"Wat is er?" vroeg ik beleefd. Een paar kwamen achter me staan.
"Kerkrat," hoorde ik een stem verwaand klinken.
"Ga toch weg, wat doe je hier?" zeiden anderen. Het meisje keek me met grote ogen aan. Ik kon niets voor haar doen. Ik schudde mijn hoofd en deed de deur dicht.
"Ze deugen niet, Chloé," zei Bianca. Ik reageerde niet.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Emma

Ik grinnikte. "Gatsie wat is het koud hier." Lachte ik.
"Gatsie wat stinkt het hier." Klonk iemand. Ik keek op en zag een groepje elite staan.
"Nee ik vind het eerder koud." Glimlachte ik onschuldig. "Ga toch leren." Mopperde iemand.
"Ach gut heeft iemand slechte cijfers gehaald? Kom je nu op je blote knietjes vragen of ik je huiswerk wil maken?" Grinnikte ik. "Vieze kerkrat." Mopperde de jongen. "Ik heb net gedoucht." Lachte ik.
"Kerkratten stinken altijd." "Elite ruikt naar zeep. En zeep stinkt." Mompelde ik.
"Heb je geen sarcastische antwoordjes meer kerkratje?" Vroeg een meisje dat naar voren kwam.
"Helaas. Als ik te lang naar domkoppen krijg kan ik niet goed nadenken. Dan krijg ik medelijden met ze."
Ik knipperde onschuldig met mijn ogen. "Ga ergens anders bambi uithangen." Mompelde de elite.
"Ik zit in een ton. Hoe ga ik weg?" Vroeg ik liefjes. "Zo." Een van de elite stapte naar voren en gaf de ton een duw.

~*Sophia*~
Kerkrat
Afbeelding
djon black

wat is dit nou weer dacht ik wat ben ik toch weer alleen...... waar was Wade? iedereen haatte me Chloe rende ook gewoon voorbij zonder ook gewoon maar om te kijken, ik was alleen helemaal alleen toen ik naar buiten keek zag ik Ray en Sophia plecier maken verder andere kerkratten rond rennen, ik dacht was ik maar een kerkrat. Ik werd boos en had honger want ja in mijn waanbeeld hoefde ik niks te eten. Ik slenterde naar beneden het plein van de kerkratten en zag hun tenten en ik dacht mischien heeft dit wel wat. Een beetje zoals vroeger hoe we gingen kamperen en toen ik eenmaal bij de douches aangekomen was van de kerkratten zakte ik inelkaar. En dacht alleen nog maar aan vroeger. Aan me ouders, andere familie, en toen aan me hond me enige beste maatje, maar die zal nu ook wel dood zijn. Ik zakte in elkaar en begon opnieuw te huilen.

-Jerrel-
elite
Afbeelding
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Ik zat nog wat na te denken in mijn tent, maar ik was te onrustig om na te denken. Ik wierp de deken van me af en kroop het tentje uit. Besluiteloos stond ik buiten, en toen schoten mijn gedachten weer naar Avalon. Hoe zou het nu met haar gaan..?
Ik besloot naar Avalon's tent te lopen, die niet ver van de mijne stond. "Avalon?" riep ik toen ik dichtbij kwam.

~Ashi~kerkrat
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik wrijf mijn tranen weg en ga rechtop zitten. Misschien moet ik me maar eens op gaan frissen.
Voor de tent staat Ashi en ze vraagt wat er met me is.
"Niets, nog even natreuren van net. Ik ga even weg."
Ik stop mijn pyama onder mij arm en loop richting de doucheruimten. Onderweg kom ik heath tegen, blowend.
"Haaltje?" vraagt hij vriendelijk als hij mijn betreurde gezicht ziet.
"Zo misschien. Eerst even douchen."
Hij knikt en ik loop verder. Eenmaal aangekomen gris ik een veels te kleine handdoek van de stapel, loop een douchehokje in en doe het op slot.
Het ijskoude water laat me niet bepaald ontspannen, maar ik voel me wel wat frisser. Alleen in die stinkende temt is ook niks. Misschien moet ik eens wat met Heath praten, wie weet lucht het op.
Ik droog me zo snel mogelijk af, schiet in mijn gewone kleren en loop weer terug naar Heath.
"Ben je er weer." grijnst hij.
"Ja." Ik kom naast hem op het muurtje zitten en leg mijn pyama naast me, aan de andere kant. Alsof het hem wat kan schelen waarin ik slaap: Een versleten joggingbroek en een oversized shirt van Nirvana.

-*- Avalon -*-
Anna

De deur werd zo voor me dicht gegooid. Wat is er zo mis met ons, kerkratjes? Wij zijn ook mensen net als zij. Het meisje wat open deed had toch iets.. Ze zag er uit.. Alsof ik haar kon vertrouwen. Maar die andere twee zijn gewoon verwaande krengen. Chloé, heette ze. Dat zeiden de andere twee. Ik stond nog steeds voor de deur te wachten. Ik wist dat ze niet naar buiten zou komen. Ik draai me om om weg te lopen. Ik hoor stappen in de gang. Verstijft blijf ik staan. Ik kijk verschrikt om me heen en verstop me achter een pilaar. Net op tijd. Zodra de voetstappen verdwenen zijn ren ik naar buiten. En verstop me in mijn tent. De naam blijft door mijn hoofd spoken. Chloé, Chloé, Chloé. Ik zag iets in haar ogen.. Wat ik nog nooit bij iemand heb gezien.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist

Ik zucht diep. Tiff die gaat echt problemen krijgen, maar 't is wat zij wil, ik heb haar gewaarschuwd.
Ik pak mijn boek met spreuken en lees er wat in. Ik besluit om nu eens wat huiswerk te gaan maken. Of zal ik naar sophia gaan? Nee, die was met een watergevecht bezig ofzo. Ik sla mijn boeken open en begin huiswerk te maken.

~ Victoria river, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Emma

Ik ketste met mijn hoofd tegen de stenen. Zacht kreunde ik.
Ray hielp me overeind. "Verrekte Elite." Gromde ik.
Ik opende mijn ogen en zag de kleine bende nog steeds staan.
Kwaad stampte ik op ze af en dook op de persoon die helemaal vooraan stond.
"Waag het niet om me nog een keer aan te raken?" Bij elk woord dat ik krijste sloeg ik de persoon harder in het gezicht.

~*Sophia*~
Kerkrat
Afbeelding
maike0090

Ik voelde me schuldig over het meisje. Iedereen was zo gemeen tegen kerkratten. Zelfs mijn vader! Ik bond mijn haar in een losse knot en we gingen met zijn allen voor de tv zitten.
"Zullen we een film opzetten?" stelde iemand voor. Ja, dat gingen we doen. Ik rende naar de kast en opende hem. Zo veel films!
"Welke?" riep ik. Er werden allemaal verschillende films genoemd.
"Jullie zijn hopeloos, ik kies er wel één," grinnikte ik. Ik trok een willekeurige film tevoorschijn. Maar hij was saai.
"Ik ga pitten," zei ik en dook mijn bed in.

CHLOÉ
Afbeelding
djon black

Ik zag het begin van een ruzie tussen Sophia en wat Elite, Sophia sloeg de elite en die sloeg weer terug en Ray begon ook te helpen. Ik dacht dat kan ik nu echt niet gebruiken, ik hoorde geblaf in me hoofd alsof mijn hond wou zeggen: "Jerrel, doe het goeie sla de elite" ik knikte in me hoofd.
Daarna balde ik mijn vuisten en stormde op de elite af ik gooide ze zonder enige moeite weg en ze sloegen op de vlucht maar ze spuugden nogwel in me gezicht. Ik dacht die pak ik later wel. Ik keek om naar Sophia en Ray die op het punt stonden ook snel weg te rennen. ik zei: "wees niet bang ik wil helpen als ik iets kan doen?"

-Jerrel-
elite
Afbeelding
Jozz

Ik liep naar buiten, daar stond Heath, een stel van de elite stonden hem aan te kijken. Ik ging er snel naartoe.
"Ga weg!" Riep ik boos. Heath keek me met grote ogen aan.
"Waarom zouden we?" Antwoordde er een arrogant. Dreigen kwam ik naar ze toe en spuugde op de grond. Ze keken me vol afgunst aan en draaide zich om.
"Was niet nodig Jacob." Zegt Heath vaagjes terwijl hij zijn joint weer in zijn mond doet.
"Heath, je moet echt niet zo verdergaan met dat roken." Zeg ik bezorgd. Hij haalt zijn schouders op.

-=- Jacob Orchid -=-

KR

Weergave- en sorteeropties

Gesloten