Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 9 van 67

maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Plots hoor ik wat beneden. En ik grijns.
"Kom eens mee," fluister ik tegen Samantha. Samen lopen we naar beneden.
"Wat is er?" vraagt ze nieuwsgierig. Dan hoort zij het ook. Voedselgevecht.
"Maar dat is smérig!" roept ze. Ik knik. Inderdaad. Dat is smerig. En Heath is daar. Ze snapt me en samen lopen we naar binnen. Ik ontwijk een tomaat en spring over een soort drapje. Ik kijk om me heen. Ik zie Jacob. Ik sluip naar hem toe, ga achter hem staan en... PATS! Derrie in zijn haar. Ik gil het uit van het lachen, wat me een flinke klodder op mijn shirt opleverd. Ook Samantha is geraakt en doet vrolijk mee.

CHLOÉ
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Dit was echt leuk, ik lach en gooi wat eten, ik gooi vrolijk wat tegen Chloé aan, weetje, eigenlijk zou ik best wel een kerkrat willen zijn, dit leek me veel gezelliger.
Ik verstop me onder een tafel, ik zat al helemaal onder de derrie, even later duikt Chloé erook onder, we gieren het uit van het lachen.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Jozz

Chloe gooit eten in mijn haar.
"CHLOE!" Riep ik nep boos. "Jij gaat eraan." Ik draai me om en smeer een stuk taart in haar gezicht.
"Lekker?" Lach ik. Plots krijg ik een banaan in mijn oog. Verward kijk ik om me heen.
"Het was Chloe, blinde." Lacht Heath.

-=- Jacob Orchid -=-
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Na een uurtje naar een deel van Thunderstorm gekeken te hebben, zet ik voor de zoveelste keer vandaag mijn iPod aan, en ga op zoek naar Victoria.
Langzaam loop ik de trap op, richting de bibliotheek.
Tot mijn verbazing kan ik Victoria hier niet vinden.
Ik zet de muziek uit, en hoor valse viool-noten uit het muzieklokaal komen.
Het lijkt wel of er een kat gemarteld word, zeg.
Ik loop het muzieklokaal binnen, en zie Victoria treurig met de strijkstok over de vioolsnaren strijken.
Naarmate ik dichterbij kom, zie ik dat er een traan over haar wang rolt.

- Tiffany Heart - Elite -
Afbeelding
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker

Sam... mijn beste vriendin hield iets voor me achter. Ik zag het.
Dat meisje, Chloe, ze heeft Samantha iets verteld.
Toen kwam er een brok eten op onze tafel terecht.
Samantha was weg gelopen samen met Chloe. Ze deden mee aan het voedsel gevvecht.
Het zag er heel gezellig en leuk uit.
"Bah!" zei ik en ik liep weg.
Recht door de kantine van de kerkratten.

-Bianca rosewood
[Elite]
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
MisterSims

"Misschien helpt het als je je tent een keertje oprui...laat maar." Fluisterde ik snel.
Ik kneep mijn lippen op elkaar. "Av..Jerrel die...Die is er nu nog gewoon. Denk daar maar aan.
en jij. waarom zou jij uit thunderstorm moeten? Ik bedoel jij.." Even kwam ik niet uit mijn worden.
Als ik ging zeggen wat ik dacht leek het alsof ik haar wou versieren. "Je bent gewoon de beste Av." zuchtte ik. "Dankje." Mompelde ze. Ik porde met mijn elleboog kort in Avalons arm. "Zeg eerlijk denkje dat Ashi iets voor me voelt." Grinnikte ik. Avalon keek me verbaasd aan. "Wa?" Vroeg ze verbaasd.
"Ik zei: Denkje dat Ashi iets voor me voelt?" lachte ik. "Ach vast wel." Grinnikte Avalon.
"Tuurlijk!" lachte ik hardop. "Ach ga viool spelen." grinnikte Avalon. 'Als je een balkon had was ik er onder gaan spelen zusje." Lachte ik. "Ja tuurlijk ga nu maar lekker voor Ashi spelen romeo." Lachte Avalon."Ik doe het met liefde." lachte ik.

-Finn- Kerkrat
Afbeelding
maike0090

Bianca loopt ook door de kantine. Maar zij roept alleen "bah" en "ieuw". Er komt een grote klodder tegen mijn rug aan.
"Aaah!" gil ik. Jacob ligt helemaal dubbel.
"JACOB JE GAAT DOOD!" gil ik lachend en gooi een klodder van iets waarvan ik niet weet wat het is in zijn shirt. Ja ín zijn shirt! Heath ligt op een afstandje ook dubbel.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik hapte naar adem van het lachen, die jongen die blijkbaar Jacob heet at wat van iets, dat was in zijn shirt geland, lachend kwam ik boven, het was ongelofelijk gezellig. Boven hoorde ik Bianca 'bah' of 'iew' roepen, dan was het maar vies, ik had het ongelofelijk gezellig. Ik had de slappe lach, dat was ook lang geleden!

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Emma

"Ze houden een voedselgevecht in de kantine." Gierde ik. "Ik ga kijken." grijnsde ik.
Snel rende ik de kantine weer in. Meteen werd ik helemaal ondergeklodderd.
Gierend rende ik naar Victoria. "Mag ik ook een bordje?" lachte ik. Ik kreeg een bord Tomaten in mijn hand geduwd. "Speciaal voor jou bewaard Querido." Lachte ze. Ik grijnsde en trok een van de tomaten van het bord. Ik gooide een keer en wierp het ding tegen het hoofd van Heith aan. Gierend liep ik op hem af.
"Geraakt." Grinnikte ik. Ineens kreeg ik een of ander zacht spul in mijn gezicht. "Geraakt." Lachte Chloé onschuldig. Ik grinnikte. "Gezellig." Lachte ik vrolijk.

~*Sophia*~
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist

Ik schrik, en veeg snel de traan weg.
"B-b-b-en je niet bang voor mij?" storrer ik."
"Misschien wel, misschien niet" zegt Tiffany.
Ik doe snel de viool weg en ren weg. Ik wil haar niks aan doen, Jerrel die is ook bijna dood gegaan door mij en is uit eidenlijk gered door Rachel. Ik ren naar boven en val van de trap naar beneden.
Het word zwart voor mijn ogen.

~Victoria River, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Luc

"ach" mompelde ik " waarom zou je hun huiswerk maken?" "mij is dat een keer een soort van gevraagd en toen had ik het gedaan en ik had expressie alles fout en nu wilt niemand meer iets van me dus ik zou zeggen, verknal hun huiswerk, je bent te goed om hun huiswerk te doen " als ik een blanke huid had gehad was ik nu knalrood heb ik toch eens geluk dacht ik in me eigen \

ray note; kerkrat
Emma

Ray was achter me aan gehobbeld. Snel legde hij uit dat ik blijkbaar zijn huiswerk niet kon maken.
Ik viel op mijn knieën en greep zijn hand. "Ik ben je eeuwig dankbaar." snotterde ik.
"Ik schenk je." Ik duwde een tomaat in zijn hand. "een geplette tomaat." Snikte ik van het lachen.

~*Sophia*~
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
maike0090

"MENSEN WIE GAAT DIT OPRUIMEN?" brulde de kantinejuf.
"Wij!" gilde iemand. Daar waren we het mee eens. Met zijn allen haalden we bezems tevoorschijn en begonnen met schooonmaken. Het was aardig schoon. Schoon voor een kantine, in ieder geval.
"Dank jullie," zei de vrouw. Ik wist haar naam niet. "En nu douchen!"
Er konk gelach door de kantine. Ze had gelijk.
"Hoe komen we ooit langs de elite zonder dat ze ons zien?" grinnikte ik.
"Niet," besloot Samantha. We lachten.
"Gewoon rennen," besloot Jacob, die ons had gehoord. Goed idee. We glipten naar boven en renden toen in één streep door naar de douches. Alleen Bianca had ons gezien.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Ik zat in mijn tentje met een deken om me heen geslagen. Ik had een klein lampje aangedaan, en was weer aan het lezen. Of een poging doen tot, als je het beter wil zeggen. Gelukkig was de rel buiten al opgehouden, dus daardoor werd ik niet afgeleid. Dat betekende echter niet dat mijn gedachten geen afleidingsonderwerp hadden. Op dit moment dacht ik aan de half-depressieve Avalon, en het volgende moment waren mijn gedachten opeens bij een verhaaltje over een muis dat ik geschreven had toen ik klein was. En als ik dan niet meer daaraan dacht, vroeg ik me af waar ik aan had gedacht en rustte ik niet meer voor ik het weer wist. Ik snapte mijn gedachten niet..

~Ashi~kerkrat
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

toen ik eenmaal voor de deur stond kwam er een hele groep op me afgerend, ik belande op de grond en knalde met mijn hoofd tegen de vloer. Toen ik bijkwam wist ik eindelijk weer dat ik een waanbeeld had en ik wist het zeker ik leef gewoon nog. ik liep naar de douches en toen, wat is het hier druk! iedereen bij elkaar kerkratten bij elite heerlijk het was gewoon normaal. Totdat ik bedacht dat ik al die tijd naakt was geweest terwijl iedereen naar me begon te kijken en te lachen. Ik schrok en snelde mijn handen op mijn dingetje en rende naar een handdoek maar die waren ook al op wat erg!!!

-Jerrel-
Afbeelding
Skitllerain

Samantha en de rest rende ons voor bij.
ach ja ze moeswten het zelf maar weten.
Ik liep naar mijn kamer, pakte mijn Ipod en haalde een kist onder mijn bed vandaan.
Terwijl ik naar muziek luisterde keek ik naar foto's van vroeger. De tijd dat de wereld nog niet zo hard was. En ik gewoon bij mijn fammilie kon verblijven.
Ik hoorde Samantha en Chloe giechelend door de gang heen lopen.
Ik ging op bed liggen. En dacht aan niks.

-Bianca Rosewood
[elite]
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
Luc

'' dankje voor dit prachtige geschenk'' ik brulde het van het lachen , we hoorden de kantinejuf schreeuwen '' en nu douchen'' , ''oke' riep ik

''sophia kom mee'' schreeuwde ik rende naar de douche die bij ons op het plein stond ,nou douche konden we niet zeggen het was allemaal regenwater in tonnen ik deed alles uit behalve mijn onderbroek en begon sophia nat te maken '' dit is mij geschenk' schaterde ik

ray note -- kerkrat
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist

Ik werd wakker, en bleef even liggen. Ik kreeg pijn aan mijn knie. Tiffany liep naar mij toe.
"Waarom ren je iedere keer nou weg?!" schreeuwt ze.
"Dat heb ik je tog vertelt, ik ben paranormaal." zeg ik rustig.
"En wat maakt dat nou weer uit?"
"Dat maakt uit, dat jij in gevaar kan komen, je zal te maken hebben met geesten en geloof me, dat is niet altijd prettig of leuk." zeg ik zacht.

~ Victoria river, elite

Laatst gewijzigd door xBbyTiinaa op zo 27 feb 2011, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Ik ben gestopt.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten