op verzoek moet ik even vragen of jullie voortaan bij je naam onderaan je post willen zetten of je bij de elite hoort of kerkrat bent. Zeker voor de nieuwelingen is dit prettiger, maar ook voor mensen die al wat bekender zijn maar het gewoon handig vinden.
Ik ga het voortaan ook doen.
Hikari-desu schreef:op verzoek moet ik even vragen of jullie voortaan bij je naam onderaan je post willen zetten of je bij de elite hoort of kerkrat bent. Zeker voor de nieuwelingen is dit prettiger, maar ook voor mensen die al wat bekender zijn maar het gewoon handig vinden.
Ik ga het voortaan ook doen.
Kan iemand even een samevatting maken? Ik ben een middag weg en er is super veel bij gekomen .
En uit sommige post kan ik niks wijzer worden omdat ik dat slecht kan lezen
ja dat denkt Jerrel nu dat iedereen dood is, is het natuurlijk niet totdat iemand hem nog een flinke klap op z'n hoofd geeft, heeft Jerrel zo zijn eigen waanbeelden hij is er wel alleen denkt dus dat het de hemel is
ik zei toch drama met verwarring
hellup ik snap me eigen verzonnen waanbeelden niet meer, is dit het ultieme punt van een waanbeeld of? volgens mij moet ik even iets regelen waardoor de waanbeeld weggaat iemand ideeen?
opgelost