Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 7 van 67

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

"Er was niets bijzonders.." Snel kijk ik op mijn oude mobiel naar de tijd. "Ik moet gaan.." Roep ik en ik ren naar mijn tent. Ik til Mike op en loop met hem naar de kantine. "Een beetje avond eten voor Mike graag." Zeg ik. "Jij nietss?" Vraagt Veronica. Ik schud mijn hoofd, met Mike op mijn arm en mijn bord in mijn handen nemen we plaats aan een tafeltje waar ik hem rustig voer (Zodat hij er geen bende van kan maken.)

~Rachel Horn.

Kerkrat
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
maike0090

Een paar Elite komen bij ons staan.
"Wat moesten die kerkratten hier?" vroegen ze boos.
"Ze hielpen Jerrel dragen," zei ik.
"Had je ons niet kunnen halen?"
"Was geen tijd voor. Laten we gaan eten," zuchtte ik. Ik had hier geen zin in. Met zijn allen liepen we naar de kantine, Jerrel bleef in het penthouse. Die zou zichzelf wel redden. We gingen met het eten op onze plek zitten. Ik zag Jacob. Ik glimlachte even naar hem als 'bedankt' en ging toen verder met kletsen.

CHLOÉ
Afbeelding
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

ik werd wakker en lag in de handen van Jacob, Heath en Chloe het boeide me ook nie meer wie wie was het enige wat me kon schelen was dat ik blijf leven, wat bazel ik nou! ik ben toch al dood.
ik zei: "Chloe, Heath, Jacob zijn jullie ook in de hel?" en daarna sliep ik in
toen ik bij kwam lag ik helemaal alleen maar gelukkig niet meer in een tent

-Jerrel, elite-

Laatst gewijzigd door djon black op zo 27 feb 2011, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Emma

Giechelend kwam ik overeind en duwde het huiswerk in Finn's handen.
"Lopen jij!" Lachte ik Snel duwde ik hem mijn tent uit.
Ik duwde Finn snel de kantine in. "Soph" Mopperde Finn.
"Finn jij gaat eten! en ik ga kijken of Veronica nog hulp nodig heeft."
De rij werd langzaam korter. "Heb je een nieuw vriendje Querido?" lachte ze tegen me.
"Helaas niet." Lachte ik. "Moet ik je helpen?" Lachte ik. "En je dat verstoren? Nee nee Querido dat gaat niet gebeuren." Grinnikte Veronica. Ze duwde twee borden kaasachtige prut in mijn handen en samen liep ik verder. Ik duwde Finn op een stoel en ging tegenover hem zitten. "Eet." Lachte ik. Ik schoof zijn bord naar hem toe. "Geweldig kaasprut." Mopperde Finn. "Kaasprut kaasprut Finn zit in de put." Zong ik zacht.

~*Sophia*~
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik ren met tranen in mijn ogen terug naar de band. Tot ik haar zie.
Mijn benen lijken te bevriezen, vast aan de grond. De tranen stromen nog steeds over mijn wangen, zwart van de eyeliner. Ik zak tegen de muur neer. Mijn knieën onder mijn kiun gevouwen.
Ik wist het. Ze zijn echt allemaal zo. Ze neemt mijn plek over, pakt mijn vrienden af.
Ik haat haar. Ik haal een verfrommeld doosje sigaretten uit mijn zak en steek er eentje aan.
Gefrustreerd blaas ik een grijze rookwolk uit. Bah, het begint ook nog te regenen.
Mijn kleren raken langzaamaan nat en ik zit onder de modder, maar dat maakt me niks uit.
Ik ben niemand meer.

-*- Avalon-*-
(kerkrat)
Liza

Ik til Mike op en loop door de gang. Ik zie Avalon buiten staan en ik ren naar haar toe. Ik trek haar mee naar binnen. "Wat bezielt jou?" Roep ik. Ik zet Mike rustig neer, ik pak een handdoek uit mijn tas, die ik altijdbij me heb en geef het aan Avalon. "Komop, ze pikt je echt niet in hoor.." Zeg ik alsof ik ervaring heb

~Rachel Horn
(kerkrat)
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Ik keek nog even naar de band, met Chloe als invalster. Toen besloot ik op zoek te gaan naar Avalon, die verdwenen was, ofzoiets. Ik zag haar na een tijdje met Rachel en liep naar haar toe.
"Avalon! Daar ben je!" riep ik vrolijk. Dat deed ik voor ik haar stemming opnam. "Wat is er?" Ik keek naar even naar Rachel.

~Ashi
(kerkrat)
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker

Tijdens het eten zaten we met zijn allen aan de tafel te klesten en roddelen.
"Zeg Chlo hoe komt het dat je die kerkratten je hielpen?" vroeg ik "en waarom lach je nu naar die kerkrat."
"Je bent toch niet verliefd op die kerkrat, of wel soms?" zei een van de meisjes naast mij.
"Hoe heet hij ook al weer... Jacob ofzo." zei ik. " O! die. Dat is degene die mijn huiswerk altijd maakt."
Chloe keek stil naar haar bord eten.
"Nou..?" vroeg Samantha
"Eumm.. n-n-nee ik ben niet verliefd op Jacob".
" Mooi. Dat is maar goed ook anders was je wel heel diep gezonken" zei ik.
Daarna liep ik weg, ik had behoefte aan iets sterks te drinken.
Terwijl ik dronk dacht ik:
Waarom zeg ik dit allemaal? Wat kan zij er aan doen dat ze verliefd wordt op een kerkrat.
Misschien moet ik later maar sorry zeggen
Nee Bianca. Denk aan je imago.

- Bianca Rosewood
[Elite]
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
caesar11111

Donkere wolken boordevol regen verduisterden de hemel. Ik zuchtte, regen. Dat moest er nog bij komen.
Verveeld slof ik naar mijn tent, mijn kraag opgetrokken. Wat ozu ik er voor over hebben om in een kamer te kunnen slapen, tussen wol en dons inplaats van een hard stoffen zeil met en verminkt kussen. Tegen beter weten in zet ik me voor mijn tent en staar wat futloos voor me uit, wat maakte het uit dat ik nat werd.
Ik droogde wel, ooit ...

- Heath Byrle (Kerkrat) -
maike0090

ik haat Bianca. Trut. Nepvriendin. Ze denkt dat ik op Jacob ben. Ik ben niet op Jacob. Oh nee. Ik ben op Heath. En ze komen er achter. Ze gaan er achte rkomen. Wat moet ik doen?!
"Ik... wacht even," fluister ik en ren weg. De kantine uit. Naar de gang. Ik zak neer tegen de muur en begin te huilen.

CHLOÉ
Afbeelding
Luc

Ik liep ook naar de kantine ik ging aleen zitten ik had geen zin in gezelschap wat in vies eten ik keek een beetje rond in de aula ik zag 2 elite lopen "zie de bruine, hihi" hoorde ik ze zeggen. Omkeek nog een Keer naar mijn eten met de achterkant van mijn vork en scheef er in "shit happend"

Ray Note:
kerkrat
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Chloé rent weg, "ik moet naar het toilet", mompel ik en ik volg Chloé, ze zit huilend op de grond, ik kniel naast haar neer, "wat is er?".
Chloé begint harder te huilen, "je kan me vertrouwen, ik vertel niks door, erewoord!", ik glimlach en leg mijn hand op mijn hart.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Liza

Na Avalon getroost te hebben tilde ik Mike weer op. "Kom, Mike moet slaapje doen." Lach ik en ik loop naar mijn tent. Eenmaal aangekomen bij mijn tent ben ik een beetje nat. Ik stop Mike in en geef zijn knuffel. Ik geef hem een kusje en zeg weltrusten, daarna loop ik wat over het plein, het stopt met regenen en ik pak een kleedje, ik ga rustig op het plein zitten en een sigaretje roken. Ik stak eentje op en keek om me heen, ik zag dat iedereen nog in de kantine zat te eten enzo..

~Rachel.

(Kerkrat.)
maike0090

Samantha. De beste vriendin van Bianca. Die moet ik vertrouwen?!
"Je gaat het doorvertellen. Ookal doe je het niet expres. Ookal is het niet jouw schuld. Bianca krijgt het er wel uit. Ik vertel niets," fluister ik vast beraden en veeg mijn tranen weg. Maar er komt een nieuwe huilbui op en ik begin weer te snikken.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Sim-Sven
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Vandaag is er blijkbaar veel gebeurt, heb er zelf niet zoveel van gemerkt. Blijkbaar moest ook iedereen om 3 uur in de kantine zijn, nuja niemand heeft mij gemist. Heb even wat eten gehaald, moest nu wel even wachten aangezien het al koud was geworden. Toen het eindelijk warm was gemaakt kon ik het heerlijk opeten, ging deze keer gewoon in de kantine zitten. Wou die kerkratten wel eens zien smurry eten.

-{ Kevin }- (elite)
Afbeelding
djon black

Waar ben ik in hemelsnaam ben ik nou nie meer in de hel? waren Chloe, Jacob en Heath dan engelen, ja dat moest wel en die hebben me naar de hemel gebracht
ik stapte op het lopen ging al beter, wat fijn is die hemel toch. Ik liep richting een gang dicht bij een deur en daar zie ik Chloe de engel huilen. Ik leip naar de engel toe en vroeg: "huilen engelen afgezanten van God?"

-Jerrel elite-
Afbeelding
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

''Een fan ja.'' antwoordde ik enthousiast.
Was dat nou zo vreemd? Ze keken me nog steeds verward aan.
Ze haalden hun schouders op en gingen weer verder.
Ik bleef daar nog steeds staan, en af en toe keken ze nog naar me.
Heath deed nog steeds alsof ik een alien was, maar Jacob
zag ik steeds met een klein glimlachje kijken.

- Tiffany Heart - Elite -

Laatst gewijzigd door xRainbow op zo 27 feb 2011, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

"Chloé, ik vertel niks door, als zou Bianca dreigen met een mes, dit is belangrijker dan die vriendschap oké."
Jerrel kwam aan lopen, samen zaten we geknield bij Chloé, "vertrouw me, alsjeblieft! Ik vertel echt niks door, anders mag je eigenhandig mijn nek omdraaien", heel even lijkt Chloé's huilbui over te zijn en ze staart me met grote ogen aan.

~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Je wilt niet weten." zucht ik en doof mijn sigaret. Wat doet Rachel nou weer? Haat ze me niet?
"Laat me raden... Het heeft met de band te maken?" Ashi weetr altijd meteen wat er in mijn hoofd omgaat, die schat. Ze weet dat de band alles voor me is.
"Grotendeels."
"Wil je erover praten?"
"Ik heb net gerookt." Ik rook bijna nooit, behalve als ik echt diep in de put zit.
"O. Sterkte Av."
"Ik ga maar slapen. Als ik dat kan tenminste."
Bij de tenten zie ik Heath staan.
"Welterusten." mompel ik en doe het tentzeil open. Mijn spullen! Iemand is zo vriendelijk geweest om mijn basgitaar, veilig opgeborgen en wel, in een hoek te zetten maar voor de rest is alles ondergesmeerd met het bloed van Jerrel.
"Moet ik dat ook nog opruimen." mompel ik.

-*- Avalon -*- kerkrat
Anna

Veel te laat kom ik de kantina binnen. Het klinkt erg gezellig want overal werd gepraat. Ik haal een van de laatste bordjes eten. Als je laat bent dan heb je pech. Mijn bord is half leeg. Anderen scheppen ook wel eens van de overige borden op. Ik laat mijn ogen over de kantina glijden op zoek naar een lege tafel. Alles was al bezet. Mijn ogen blijven rusten op een tafel waar een donkere jongen aan zit. Ik twijfel en loop er dan toch op af. "Kan ik hier zitten?", de donkere jongen kijkt me aan maar geeft geen antwoord. Ik kijk naar zijn bord. Hij heeft er met zijn vork 'Shit happend' in geschreven. "Daar ben ik het mee eens", zeg ik zacht. Als hij nog steeds niks zegt ga ik maar bij hem aan tafel zitten. Eindelijk opent hij zijn mond.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten