luc oke ff in richtlijnen
Jerrel heeft z'n hart gelugd en heeft bekend aan Rachel dat hij op jongens valt verder
heeft Avalon dat gezien maar het is weer goed Jerrel en Rachel beginnen een beetje bevriend te raken verder is Jerrel nu gepakt en ligt bloedend in Avalon's bed
-edit-
Helpt iemand me nog ik lig dood te bloeden in Avalon's tent
Djon Black en Tina:
de eerste dag is nog niet voorbij en jullie hebben al gepowerpost. Let er voortaan alsjeblieft opm, want dit wil ik absoluut niet hebben! Je kunt best even wachten tot er nog mensen tussen jullie posten!
Maike kan prima kloppen, alleen jammer datn niemand mij komt redden, tina je deed het wel alleen met panaromaal, ik heb een hekel aan panaromaal dus je kan best dood gaan bij moord ronde dus leuke drama ja
als je me nou helpt
Laatst gewijzigd door djon black op zo 27 feb 2011, 17:39, 2 keer totaal gewijzigd.
yey, ik ga nie dood alleen hopen dat Victoria geen panaromae activiviteiten doet
tina lees even naar boven nu, waarom moet je dood ik vind panaromaal prima maar niet echt als je half dood bent dat je dan weer levend kan worden rustig zal ik zeggen
Laatst gewijzigd door djon black op zo 27 feb 2011, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
yaaay nu draait het allemaal weer om mij -,-
laat me dan geen paranormale rol hebben, ik wil mensen helpen en victoria is met het paranormaal zijn opgegroeid... ze heeft niks anders geleerd dan dat -,-
Of weetje, laat me maar gewoon vermoorden als jullie het zo graag willen!
ah ow sorry tina ik moet echt meer pagina 1 doorlezen,
maar goed Jerrel zit in een leuk waanbeeld van de hel en sleurt een voor hem neppe Chloe naar beneden maar het is de echte
-edit-
ik wil posten maar anders pp ik waarom moet ik altijd in die situaties zitten