Graag berichten als "Gaat iemand nog posten" achterwege laten, zeker als het slechts iets van 15 minuten geleden is dat er voor het laatste iemand een bericht geplaatst heeft. Soms moeten mensen ook even weg om te eten en weet ik veel wat niet
Als er een dag ofzo niks geplaatst is, dan is het oke om te vragen. Maar niet iedere 10 minuten bij wijze van spreken.
Skitllerain schreef:"Sam je moet is stoppen met roken joh. Later wordt je er alleen maar lelijker van" zei ik.
"Ja ik weet het maar het is zo lastig. Heb jij het huiswerk voor literatuur al af trouwens?"
"Nee ik ben niet gek." Grinnikte ik, "Die kerkrat, Jacob ofzo. Maakt het voor me."
"Jongens zijn zo makkelijk te beheersen" zei Samantha
En we barsten in lachen uit. De hele groep meiden om ons heen ook.
"Laten we lekker online shoppen" zei ik. "Goed idee" zei Samantha "Keira kom mee!"
En we liepen naar het penthouse.
- Bianca Rosewood
Keira kan daar niet echt zijn als ze in het penthouse zit, samen met Chloé... misschien handig om de vorige posts even te lezen?
oh nee he waarom ik! nu moet ik iemand spelen wiens leven een hel begint te worden ik weet nog wel een leuk ideetje wat ik geleerd heb van KOTC dus drama van mij komt heel wat