nou, ik had eerst een mega botsing met iemand (later bleek dat me broertje te zijn :')) en toen was ik met de voorkant naar zo'n muurding toegedraaid. Aangezien ik niet achteruit kon probneerde ik gas te geven en zo tegen dat muurding aan een bocht te maken. En toen kwam die man de baan op, en ik gaf nog steeds gas. Ik was echt van: wtf gaat die man doen? Bleek dus dat-ie me wilde helpen en me achteruit wilde duwen
hij werd helemaal boos, van: Moet ik je nou helpen of niet, anders doe je het maar zelf hoor
en ik: sorry.. (hij kon me natuurlijk niet verstaan door die helm )
Nieuwe iPad wordt waarschijnlijk volgende week woensdag aangekondigd. Die ga ik dan echt kopen. ik loop al een tijdje te twijfelen of ik de 'oude' versie moet kopen, maar dan zou ik het jammer vinden als de nieuwe enkele weken erna werd aangekondigd.
Maar waarschijnlijk zal ik hier in NL wel moeten wachten tot juni/juli, net zoals vorig jaar.
Nog steeds last van mijn keel en ik wil nog steeds vakantie.
En voel me nog steeds oneglofelijk beroerd .
En mijn opa en oma zijn vandaag 46 jaar getrouwd
OMG
Ben me net dood geschrokken!
Wij hebben zeg maar 'familie' in Nieuw-Zeeland, diegene woont met z'n vrouw op die plek van die aardbeving.
Ze waren dus bij vrienden en gingen naar huis, maar hij zei plots van "we gaan buitenom" en dat heeft eigenlijk hun leven gered