maar goedm ik erger me eraan dat ik morgen het schaatsen mis.
p.s. vat het niet verkeerd op

3741 berichten • Pagina 10 van 188
wat heb je dan gedaan?xRainbow schreef:Ik erger me aan mijn dirictrice.
Wat een kreng!
Ik moest vandaag:
-Oud papier wegbrengen
-De kopjes in de vaatwasser droppen (man, leraren drinken veel koffie!)
-Schotten goedzetten
-Stoelen opruimen (40! Ik heb geteld (: )
En dat terwijl ik géén klassendienst had, en ik net vrij was.. -.-"
zonder trappen moest je klimmen wees blij met trappenJepske schreef:ik erger(de) me aan de trappen vandaag,
eerst moest ik vier trappen op om bij het lokaal te komen, verkeerde lokaal, helemaal naar benden (vier trappen) om te vragen waar ik moet zijn, weer naar boven, te laat, naar beneden om een briefje te halen, weer naar boven, na de les naar beneden en in het andere gebouw weer vier trappen op, na de les WEER vier trappen af (pauze), volgende uur: 2e verdieping=vier trappen op, daarna twee trappen af en toen ik vrij was weer twee trappen af... al met al 36 trappen (trappen thuis niet meegerekend)
en ik was dus te laat omdat de bus vertraging had vanwege die slagbomen @ emmaplein @ Groningen... normaal ben ik een half uur te vroeg, moet je nagaan wat een vertraging dat was
ik breek mijn voet wel ofzo, dan mag ik met de lift ;Dsimcooper schreef:zonder trappen moest je klimmen wees blij met trappenJepske schreef:ik erger(de) me aan de trappen vandaag,
eerst moest ik vier trappen op om bij het lokaal te komen, verkeerde lokaal, helemaal naar benden (vier trappen) om te vragen waar ik moet zijn, weer naar boven, te laat, naar beneden om een briefje te halen, weer naar boven, na de les naar beneden en in het andere gebouw weer vier trappen op, na de les WEER vier trappen af (pauze), volgende uur: 2e verdieping=vier trappen op, daarna twee trappen af en toen ik vrij was weer twee trappen af... al met al 36 trappen (trappen thuis niet meegerekend)
en ik was dus te laat omdat de bus vertraging had vanwege die slagbomen @ emmaplein @ Groningen... normaal ben ik een half uur te vroeg, moet je nagaan wat een vertraging dat was
dat dat mijn haar niet goed zit ;D staat alle kanten op >.<