En een heel leuk begin van deze challenge, dus als ik het goed begrijp doet ieder1 één generatie? Zoja lijkt het mij ook wel leuk om één generatie te doen
bedankt <3 ik heb het haar van NewSea op TSR. het is gratis, dus een keertje geen pay-haar n.n. iedereen doet inderdaad een generatie, en als je op de link klikt, kun je lezen wat de "doelen" voor elke generatie zijn =) als je een leuke hebt uitgekozen, laat je het weten en dan vul ik dat hier in.
je kunt natuurlijk wel alleen generaties kiezen die nog niet gekozen zijn, maar dat spreekt voor zich =3
bedankt, ik zal je toevoegen n.n!
------------------------------------- Hoofdstuk 4
De tijd in Egypte vloog letterlijk voorbij, en in de weekenden deden we veel samen. Ook heb ik Will een aantal keer geholpen met zijn werk. Ik heb me nooit verveeld, maar de tijd tikte wel door. Voor ik het wist was het tijd om terug te gaan naar Twinbrook. Ik slikte voorzichtig toen ik door had dat dit wel eens mijn laatste vakantie kon zijn. Het werk op een boerderij kon je niet lang alleen laten, en met de dag kwamen er meer planten bij. Ook begon ik steeds vaker aan kinderen te denken...
Toen ik thuis kwam plantte ik meteen de zaadjes die ik van Will had gekregen. Binnen de kortste keren zou mijn tuin vol staan met granaatappel- en pruimenbomen.
"Wat is dit?" vroeg ik ontzet. Een uur geleden was deze kamer nog brandschoon geweest, maar nu lag er overal water.
"Maak je geen zorgen Sally. Ik ben ermee bezig." Will stond hard te draaien en te sjorren aan de kraan, die zo te zien ontploft was.
"Moet ik je niet helpen?" vroeg ik, terwijl ik wat soep pakte uit de koelkast. Will schudde zijn hoofd. "Als je zo misschien kunt helpen met dweilen, zou dat fijn zijn, maar ik ben al bijna klaar met de kraan."
- Door Wills ogen -
Na het dweilen was ik naar buiten gevlucht. Het doosje brandde nu al een tijdje in mijn broekzak. Wat moest ik doen? Het was een impulsaankoop geweest, dat was zeker. Ik heb haar zoveel pijn gedaan, en toch staat mijn egocentrische ik toe dat ik met haar omga. Dat ik haar kus, dat ik sowieso bij haar ben. En toch wilde ik haar zo graag, zo graag dat ik nu een ring in mijn broekzak had verstopt.
Ik had haar meegenomen naar een brug, met uitzicht op het water. Het was dicht bij huis, omdat het al donker was, en we nog niet helemaal klaar waren in de tuin. Terwijl ik daar stond met haar in mijn armen, schreeuwde een ander gedeelte in me het uit. 'Jij idioot, je gaat dit toch niet serieus doen?'
Ik knielde voor haar, - 'je bent echt verschrikkelijk' - en opende het doosje - 'je hebt echt geen hart'. "Sally Meadows, wil je met me trouwen?" De stem schreeuwde nog harder, hij had het gevecht verloren. Sally had er geen woorden voor, met tranen in haar ogen knikte ze, en sprong ze in mijn armen.
- Weer door Sally's ogen -
Voordat ik het wist stonden we daar, klaar om man en vrouw te worden. Ik voelde me zo zenuwachtig, en al die vlinders in mijn buik hielpen ook niet echt. Ik had zweethanden, en kon niet stoppen met kijken naar Will, of moest ik Meneer Meadows zeggen?
Ik pakte de ring, en schoof hem met trillende vingers om Will zijn vinger. Nadat Will hetzelfde had gedaan keken we elkaar aan. Wat was ik verliefd op deze man. "U mag nu de bruid kussen," was genoeg, en Will greep me vast.
Veel ah-s en oh-s kwamen uit het publiek, maar wij hadden alleen nog maar oog voor elkaar. Dit was ons moment, en ik had geen enkel moment spijt van mijn keuzes. Ik wist het zeker, met hem wilde ik oud worden. Na het feest vertrokken we naar huis...
bedankt, maar even twee dingetjes; niet powerposten, gewoon je bericht bewerken. en generatie 2 is helaas al bezet =o. misschien kun je een andere uitzoeken?