"We raken achter dat je het weet he." Grijnsde Jasper. "Dan gaan we ergens anders het water in." Lachte ik. Ik veranderde in een wolf. Jasper volgde me en samen zwommen we snel achter het schip aan.
"Stefan had gelijk. Zwemmen als wolf is een stuk makkelijker." Grijnsde ik tegen Jasper.
"Het laatste stuk lopen we wel." Grijnsde ik. Ik veranderde terug. "Kom Jazz." Grijnsde ik. Jasper liep als wolf achter me aan. "Schoothondje." Grijnsde ik. Samen liepen we naar de wascabines. Ik zag Lucas zitten.
"Sexy hoor Lucas." Grijnsde ik. Lucas keek naar mij en toen naar Jasper die net terugveranderde. "Ik moet je trouwens nog iets vertellen. We gaan als wolfen eerder van boord." Grijnsde ik. Ik liet me zakken in een van de stomende baden. Jasper kwam naast me zitten. "Dit ding is groot." Grijnsde ik.
"Genoeg ruimte dus." Lachte ik. Ik voelde Jaspers wang langs mijn nek glijden. Ik keek over mijn schouder naar Lucas en rolde met mijn ogen. Toen draaide ik terug. "Kom hier knapperd." grijnsde ik. Ik drukte mijn lippen tegen zijn wang. "Cwen." Grijnsde Jasper. Ik rolde met mijn ogen en kuste hem. Achter ons hoorde ik Lucas grinniken. "Lucas." Grinnikte ik. Jasper keek me aan en rolde met zijn ogen. "Nie zo brutaal he." Grijnsde ik terwijl ik Jasper in zijn lip beet.
"Nie bijten he Cwen." Grinnikte Jasper. "Best." Lachte ik. Ik likte Jasper een keer op zijn wang.
Hij begon te lachen.
~Cwen
Laatst gewijzigd door Emma op do 10 feb 2011, 11:04, 2 keer totaal gewijzigd.