je kon toch ook de datum van je comp ofzo terug zetten naar gister of eergister????
zodat die patch weg is enzo, dus wat je gister heb gedaan dan weg is omdat je het naar eergister zette, kan dat??? zo ja hoe dan???
Eerlijk gezegd geen idee: wat ik zou doen is wachten op een oplossing vanuit EA. Maar dat kan wel een paar dagen duren: zeker omdat er een weekend aankomt.
Hier ligt een dikke pak sneeuw en ik moet zo nog weg. x-D
Ik vind sneeuw hartstikke leuk hoor, daar niet van. Ik haat de kou alleen zo. Ik heb altijd al gedacht dat mijn persoontje eigenlijk op curaçao geboren had moeten worden. Mijn lichaam is namelijk een hele erge koukleum.
iedereen bedankt die mij feliciteerde voor mijn rijbewijs!
en dan wil ik nu even kwijt!
dat ik sneeuw erg leuk vind maar ik er nu zat van ben.. want ik kan nu niet naar Unive Gymgala Groningen omdat de treinen niet rijden en ik de auto niet in mag van mijn vader.
Marii schreef:iedereen bedankt die mij feliciteerde voor mijn rijbewijs!
en dan wil ik nu even kwijt!
dat ik sneeuw erg leuk vind maar ik er nu zat van ben.. want ik kan nu niet naar Unive Gymgala Groningen omdat de treinen niet rijden en ik de auto niet in mag van mijn vader.
Hier in Breda(even een korte vakantie daar) sneeuwt het nog steeds....
En het is verrekte koud hier.Ergens onder de -13 ofzo.
.. hier ook snateraar, we zijn prakties buren van elkaar... heerlijk die sneeuw ik ben veel buiten nu met de kids en de honden... .. mag van mij nog wel ff duren..
Ik ben de afgelopen dagen buiten geweest en heb flink gelopen. Best goed voor je spieren enzo. De eerste dag had ik mega veel spierpijn, nu voel ik dat al niet meer. Het enige wat vervelend kan zijn is dat je op iets stapt wat je niet 'ziet' liggen.