Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Wat vind jij van De Sims 3 Buitenleven?

Vandaag ligt Buitenleven in de winkels en we zijn benieuwd wat jij er van vind.

Is het het geld waard? Zitten er echt leuke spullen tussen?

We horen het graag en in de review die we gaan maken zullen we enkele meningen van jullie gaan quoten dus kom maar op.

:D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sim-Sven
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
478
Lid geworden op:
za 25 dec 2010, 18:39

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Buitenleven?

Voor de prijs van €15,- à €20,- zit er niet veel in. Zelfs de daily finds van deze website zijn nog beter. En dan het opstart-scherm nog, voor welke leeftijdsklasse is het spel, 6+?
Mijn conclusie: Niet kopen als hij duurder is dan €5,-. €20,- is het spel niet waard!

Laatst gewijzigd door Sim-Sven op za 05 feb 2011, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tekendoos
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 16:59

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Buitenleven?

De spulletjes die er in zitten zijn leuk en de kleding ook. Alleen inderdaad jammer dat er weer niks in zit voor peuters/kinderen/tieners. Ook vind ik er maar weinig kapsels bij zitten. En voor een buitenleven pakket mis ik wel wat 'essentiële' dingen: bikini's en badpakken bijvoorbeeld.

Al met al: leuk pakket, maar zou eigenlijk niet meer dan 10,- moeten kosten.
Gebruikersavatar
Mindstorms
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 17:11

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Buitenleven?

Ik heb het net geinstalleerd en uitgeprobeerd. (heb door de titel meteen maar m'n hele tuin aangepast)

Mijn verwachtingen waren niet heel erg hoog. Toch vond ik het een beetje teleurstellend.

Ik vind het echt heel cool dat ik nu buiten een keuken kan maken. Maar de andere spullen hadden best in een set in de sims store kunnen staan. Te weinig kleding en haarstijlen. Wel een hoop bubbelbaden, maar vraag jezelf eens af hoeveel bubbelbaden je op je kavel neerzet...

Deze uitbreiding voegt niet super veel toe aan het spel. De spullen zijn wel mooi, maar misschien beter als set uit de store.
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Buitenleven?

De kleding is supernice! (: En de buitenkeuken, de bubbelbaden, de schildersezel & telescoop, het bankje en de tafel/stoelen zijn leuk! Het mannenkapsel heb ik ook al een paar keer gebruikt, het kapsel voor de vrouwen is naar mijn mening saai en op het hoofd geplakt lijkt het. Beetje vreemd, maar goed. Er zit niet veel in, maar dat ben ik inmiddels wel gewend van de accecoirespakketten. Gelukkig hebben m'n ouders het gekocht en hoefde ik er maar 5 euro voor terug te geven, anders was het denk ik niet de moeite waard geweest. Leuk om te hebben, en er zitten leuke dingen bij, maar ik ben er niet razend enthousiast over. behalvediekleding :love
Gebruikersavatar
Astaloca
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
ma 03 jan 2011, 16:42

Re: Wat vind jij van De Sims 3 Buitenleven?

Hmm vind hem eigenlijk flink tegenvallen! Weinig spullen.. Nee, dat was eigenlijk niet de 20 euro waard. maar.. er zitten wel interessante en geinige buitenspullen bij, vooral omdat er zo weinig voor buiten was. :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie