Ik heb net een mailtje gekregen van EA, met daarin een tegoedbon van 10 euro voor de EA store, omdat ik morgen jarig ben. Zoiets had ik nou niet echt verwacht van EA.
Het wordt alleen moeilijk om iets te kopen voor die 10 euro. Ik koop nooit iets in de store, want ik wil altijd een doosje en boekje. En er zijn ook weinig dingen in de store die 10 euro kosten.
Edit: ik zie net dat ik simpoints voor 10 euro kan kopen.
Edit2: Ik lees nu net de voorwaarden in het mailtje goed door, en de korting van de tegoedbon kan alleen gebruikt worden bij bestedingen van 30 euro of meer.
Wat wil je kwijt.
4989 berichten • Pagina 71 van 250

Re: Wat wil je kwijt.
Wil ik ook wel

dat vraagt gewoon om doordenken, een woohoo smiley op een sims sitesimsteven schreef:Ik bedoel de :woohoo: smiley op simmagazine

@plykier: jaloers

(niet dat ik ooit iets koop in de ea-store, maar toch o;)

ik ben zo moe.. en ik kijk cutis paradis show.. Hijs nu live..

Had ik ook, alleen ben de mail kwijtplykier1 schreef:Ik heb net een mailtje gekregen van EA, met daarin een tegoedbon van 10 euro voor de EA store, omdat ik morgen jarig ben. Zoiets had ik nou niet echt verwacht van EA.
Het wordt alleen moeilijk om iets te kopen voor die 10 euro. Ik koop nooit iets in de store, want ik wil altijd een doosje en boekje. En er zijn ook weinig dingen in de store die 10 euro kosten.
Edit: ik zie net dat ik simpoints voor 10 euro kan kopen.
Edit2: Ik lees nu net de voorwaarden in het mailtje goed door, en de korting van de tegoedbon kan alleen gebruikt worden bij bestedingen van 30 euro of meer.

er zit een uitknop op je pc he ( of tv weet niet wat het isAnsjJ2 schreef:ik ben zo moe.. en ik kijk cutis paradis show.. Hijs nu live..

wauw mijn sim is echt ziek, ze is like 6 keer achter elkaar misselijk( en dat is ze nu nog steeds)
maja
net overheerlijk gegeten
en ik had moeders geholpen met het eten klaar maken dus :3
ik heb zin in woensdag
dan gaan we met 6 klassen naar omniversum en dan mogen we rond lopen in scheveningen :3 -awesomeheid-
maja
net overheerlijk gegeten

en ik had moeders geholpen met het eten klaar maken dus :3
ik heb zin in woensdag

dan gaan we met 6 klassen naar omniversum en dan mogen we rond lopen in scheveningen :3 -awesomeheid-

Ik ga weer eens minute to win it kijken

Het is de hele dag al rustig op het forum
Oeehh, ik heb net chocomel gemaakt
Alleen ben ik nu misselijk

Oeehh, ik heb net chocomel gemaakt

van de chocomel of uit jezelf?Charge schreef:Het is de hele dag al rustig op het forum![]()
Oeehh, ik heb net chocomel gemaakt![]()

ik was de hele middag weg

^Ja indd ik was ook weg vandaag, daarna lekker aardbeienmuffins gemaakt
en nu lkkr op de bank voor de tv.

Geen idee eigenlijk. Ik ben al ziek van mezelf, maar ik had trek in chocomel. Grote kans dat ik me daardoor nog zieker ging voelenJozz schreef:van de chocomel of uit jezelf?Charge schreef:Het is de hele dag al rustig op het forum![]()
Oeehh, ik heb net chocomel gemaakt![]()
ik was de hele middag wegdus ik kon niet actief zijn

Ik zit met liedjes van ABBA in m'n kop. NOOOO

Is het normaal drukker??
Goed zo
Goed zo

dat zal je vanzelf wel merkenremiken schreef:Is het normaal drukker??
Goed zo

voornamelijk is het in het weekend heel druk, maar het is nu toevallig even rustig.
Ik ben er morgen avond ook pas weer

Luc
Indd normaal is het wel drukker en je hebt mensen die je hier iedere dag tegenkomt

Was gezellig bij mijn tante 
Heb een super schattig meisje ontmoet, 3 jaar
Ze zei de hele tijd van:"Ik heb mooie sokken aan hè?" "Ik kan mooie rodnjes draaien hè?" Dat soort dingen
. En haar broertje, zat bij zijn vader op schoot, en ik zat ernaast. Voel ik was op mijn schouder, kijkt dat baby'tje me aan. Ik glimlach, glimlacht hij ook
. Zoo lief!
En even later toen we gingen eten, wou het meisje geen soep, inmiddels was er een jongen bij komen zitten. Die zeidat je van soep groot word, en spieren krijgt.
Niet veel later vraagt ze of ik ook spieren heb. Ik knik en span mijn arm, zei voelt:"Jij hebt veel soep op!"
En toen hun weg waren waren me vader en me neefje wat aan't dollen. Over wie sterker is, ik zei toen van ik heb ook spieren. Me vader knikken en zei:"Moet je 'na aan haar spieren voelen, en ze is een meisje hè." Nuja, ik weer mijn arm spannen, mijn tante d'r aan trekken. Dat ik nog meer mijn spieren span. Me neefje had da nie verwacht dat mijn arm hard zou zijn
.
En mss komt mijn andere neefje naar mijn school
. Ik ga 'm a.s vrijdag rondleiden
.

Heb een super schattig meisje ontmoet, 3 jaar

Ze zei de hele tijd van:"Ik heb mooie sokken aan hè?" "Ik kan mooie rodnjes draaien hè?" Dat soort dingen

En even later toen we gingen eten, wou het meisje geen soep, inmiddels was er een jongen bij komen zitten. Die zeidat je van soep groot word, en spieren krijgt.
Niet veel later vraagt ze of ik ook spieren heb. Ik knik en span mijn arm, zei voelt:"Jij hebt veel soep op!"
En toen hun weg waren waren me vader en me neefje wat aan't dollen. Over wie sterker is, ik zei toen van ik heb ook spieren. Me vader knikken en zei:"Moet je 'na aan haar spieren voelen, en ze is een meisje hè." Nuja, ik weer mijn arm spannen, mijn tante d'r aan trekken. Dat ik nog meer mijn spieren span. Me neefje had da nie verwacht dat mijn arm hard zou zijn

En mss komt mijn andere neefje naar mijn school

Het is eigenlijk best rustig rond deze tijden 
Maar ik ben nog lekker druk bezig met jade dynasty

Maar ik ben nog lekker druk bezig met jade dynasty

^ IK ben er altijd lalaal

Op sp2 forum zit ik ook immens veel dus jullie zullen me bijna dagelijks zien 
@Simmielove : Wat lief

@Simmielove : Wat lief