Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 71 van 250

plykier1
Podium hulp Podium hulp

Re: Wat wil je kwijt.

Ik heb net een mailtje gekregen van EA, met daarin een tegoedbon van 10 euro voor de EA store, omdat ik morgen jarig ben. Zoiets had ik nou niet echt verwacht van EA.

Het wordt alleen moeilijk om iets te kopen voor die 10 euro. Ik koop nooit iets in de store, want ik wil altijd een doosje en boekje. En er zijn ook weinig dingen in de store die 10 euro kosten.

Edit: ik zie net dat ik simpoints voor 10 euro kan kopen.
Edit2: Ik lees nu net de voorwaarden in het mailtje goed door, en de korting van de tegoedbon kan alleen gebruikt worden bij bestedingen van 30 euro of meer.
Afbeelding
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

simsteven schreef:Ik bedoel de :woohoo: smiley op simmagazine xd
dat vraagt gewoon om doordenken, een woohoo smiley op een sims site :lol
@plykier: jaloers :love
(niet dat ik ooit iets koop in de ea-store, maar toch o;)
Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

plykier1 schreef:Ik heb net een mailtje gekregen van EA, met daarin een tegoedbon van 10 euro voor de EA store, omdat ik morgen jarig ben. Zoiets had ik nou niet echt verwacht van EA.

Het wordt alleen moeilijk om iets te kopen voor die 10 euro. Ik koop nooit iets in de store, want ik wil altijd een doosje en boekje. En er zijn ook weinig dingen in de store die 10 euro kosten.

Edit: ik zie net dat ik simpoints voor 10 euro kan kopen.
Edit2: Ik lees nu net de voorwaarden in het mailtje goed door, en de korting van de tegoedbon kan alleen gebruikt worden bij bestedingen van 30 euro of meer.
Had ik ook, alleen ben de mail kwijt :fluit
Afbeelding
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

AnsjJ2 schreef:ik ben zo moe.. en ik kijk cutis paradis show.. Hijs nu live..
er zit een uitknop op je pc he ( of tv weet niet wat het is XD )XD je hoeft niet te blijfen XD
x_X
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

wauw mijn sim is echt ziek, ze is like 6 keer achter elkaar misselijk( en dat is ze nu nog steeds)

maja

net overheerlijk gegeten :O
en ik had moeders geholpen met het eten klaar maken dus :3

ik heb zin in woensdag :O
dan gaan we met 6 klassen naar omniversum en dan mogen we rond lopen in scheveningen :3 -awesomeheid-
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Charge
Oplichter Oplichter

Jozz schreef:
Charge schreef:Het is de hele dag al rustig op het forum :|

Oeehh, ik heb net chocomel gemaakt :wub
Alleen ben ik nu misselijk :sweatdrop
van de chocomel of uit jezelf? XD

ik was de hele middag weg ;) dus ik kon niet actief zijn :flapper
Geen idee eigenlijk. Ik ben al ziek van mezelf, maar ik had trek in chocomel. Grote kans dat ik me daardoor nog zieker ging voelen xD

Ik zit met liedjes van ABBA in m'n kop. NOOOO xD
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Was gezellig bij mijn tante :)
Heb een super schattig meisje ontmoet, 3 jaar :wub
Ze zei de hele tijd van:"Ik heb mooie sokken aan hè?" "Ik kan mooie rodnjes draaien hè?" Dat soort dingen :wub. En haar broertje, zat bij zijn vader op schoot, en ik zat ernaast. Voel ik was op mijn schouder, kijkt dat baby'tje me aan. Ik glimlach, glimlacht hij ook :wub. Zoo lief!
En even later toen we gingen eten, wou het meisje geen soep, inmiddels was er een jongen bij komen zitten. Die zeidat je van soep groot word, en spieren krijgt.
Niet veel later vraagt ze of ik ook spieren heb. Ik knik en span mijn arm, zei voelt:"Jij hebt veel soep op!"

En toen hun weg waren waren me vader en me neefje wat aan't dollen. Over wie sterker is, ik zei toen van ik heb ook spieren. Me vader knikken en zei:"Moet je 'na aan haar spieren voelen, en ze is een meisje hè." Nuja, ik weer mijn arm spannen, mijn tante d'r aan trekken. Dat ik nog meer mijn spieren span. Me neefje had da nie verwacht dat mijn arm hard zou zijn xD.
En mss komt mijn andere neefje naar mijn school :). Ik ga 'm a.s vrijdag rondleiden :).
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten