Ik ben sinds gister ziek. Ik wilde het wel proberen enzo, maar na 5 minuten had ik al spijt dat ik naar school was gegaan. En nu voelt het alsof er een rots op me is gevallen. Echt m'n hele lichaam doet pijn. Hopen dat het snel over is
Ik heb gister een super leuk jurkje bij de H&M besteld. Hoop dat die zo snel mogelijk binnen is! Nu moet ik maar eens aan de slag met portfolio's. Nog 4 te gaan(!)
Vandaag naar mijn tante, me pa moet op deze pc nog ff WinRar installeren. Kan ik ook .rar bestandjes downloaden. Hihi. Ik ga nu weer simsen, ik probeer een 10G alleen werd me sim niet zwanger, en ik ben net zo'n beetje doodgeschrokken van de bliksem
Oh mijn kin doet ook pijn maar dat doet ie al een week
Ik stond voor een deur en daar zit een stuk glas in. Das behoorlijk dik maar er zit dus een klein randje dat uitsteekt. En toen stak ik mijn sleutel in het slot (deur is van het fietsenhok) komt er iemand langs die me gewoon aan de kant duwt en dus knal ik heel hard tegen de deur aan
Wat een werkdag. eerst krijg ik te horen dat ik 2 uur eerder had moeten beginnen woeps vergeten daarna kom ik er achter dat mijn map helemaal door elkaar zat en kinderen er in waren gezet die er nie eens in hoorden.
Oefff ik ben dood op , ten eerste van de open dag maar vervolgens naar de stad gaan was geen goed idee. We gingen even naar de Apple stand in de mediamarkt, maar schijnt... 19% btw vrij.... alle kassa's open.. dikke rijen.. ik werd gewoon spontaan claustrofobisch.. naja toen naar de H&M alleen een vest gehaald... vervolgens naar muziek winkel en nu heeft mijn liefje een nieuwe gitaar +nieuwe adapter voor zn macbook.