Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 66 van 250

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt.

Sorry maar ik begin mij beetje te irriteren door mensen die door linken naar andere topics. dit is OFFTOPIC-wat wil je kwijt. Niet Link-Gebruiker-Door topic..

Just saying...

Morgen laatste stage dag<3
alexie
Oplichter Oplichter

^^ server was wss gewoon even down kunnen hun ook niks aan doen :D
aangezien ik hoorde dat de website op dezelfde server ook niet werkten.
Simmielove

Dit moet ik echt ff kwijt;

S is hier dus mijn 'bijna' vriendin en F is S' vriendin.
Nuja, S en ik zitten soms naast elkaar, en wij zijn zo'n beetje vriendinnen, maar S werd ook bevriend met F. En F vind het niet echt leuk als ik met S omga. En vandaag, bij teckniek, pakte ze wat af. En ikzei telkens, "geef" en F begon daarmee te spotten, omdat ik een zachte G heb. Niet leuk dus, en ook kwesten. En F noemt me soms ook trut enzo. En als ik naast haar zit, dat is bij nederlands, neemt ze zo'n beetje de hele tafel inbeslag. En als ik een fout antwoord geef noemt ze me "domkind" of "trut" :sneaky
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Xelles
Beheerder Beheerder

alexie schreef:^^ server was wss gewoon even down kunnen hun ook niks aan doen :D
aangezien ik hoorde dat de website op dezelfde server ook niet werkten.
De server was inderdaad ongeveer 30 minuten down. Daarvoor waren er al wat problemen en vielen de site en het forum geregeld even weg.

Gelukkig lijkt alles weer opgelost :D

En let even hier op, ben het met Ansjj2 eens:
AnsjJ2 schreef:Sorry maar ik begin mij beetje te irriteren door mensen die door linken naar andere topics. dit is OFFTOPIC-wat wil je kwijt. Niet Link-Gebruiker-Door topic..
Dit topic is niet bedoeld om andere topics te promoten. Dat kan je bijvoorbeeld in je onderschrift doen. Hou het nog maals bij datgene wat je echt kwijt wilt. Dank u. :knuffel

Misschien dat we een apart topic kunnen maken waar je iedereen kan wijzen op een update/bericht die ze echt even moeten lezen? Dan houden we dat uit dit topic.
Afbeelding
AnsjJ2

^Dankje, misschien moet dat eigenlijk helemaal neit gebeuren maar mensen moeten gewoon UPDATE in hun topic zetten.. Er komen vanzelf mensen op af.

Laatste dag stage!
alexie
Oplichter Oplichter

Een goeie morgen mensen :D

En ik ben het helemaal met AnsjJ2 eens, gewoon je updates in je eigen topic houden en of bij het onderschrift, wat bij vele mensen alweer buiten regels loopt xD
AnsjJ2

alexie schreef:Een goeie morgen mensen :D

En ik ben het helemaal met AnsjJ2 eens, gewoon je updates in je eigen topic houden en of bij het onderschrift, wat bij vele mensen alweer buiten regels loopt xD

jeej ik krijg een x gelijk hihi.

In de spits stond vandaag bij mijn horoscoop: Je zult veel werk hebben vandaag, maar dat vind je niet erg. Dus ik dacht; ja hoor, zal vast wel.. Omdat het negen van de tien keer niet zo is.. En nu zit ik om in het werk *vervloekt sommige*

Moet 2 pc's klaar maken weer voor de open dag,
20 meter internet kabel maken
Powerpoint etc installeren

dan nog 15 pc's helemaal leeg halen voor de examens
En nog even tijd vinden om te drinken enzo

Maar dadelijk om 1 uur wel een mc chicken menuu<3
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker

Pww is voorbij!!
Hij ging niet goed maar nu genieten van mijn weekeind
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC

Weergave- en sorteeropties

Gesloten