Paardrijden was leuk!! Zat weer op Kanjer, en deze keer was hij super soepel! Echt eng! En er schoot 1 paard vandoor en Kanjer ging er niet achteraan :applaus. En later toen ik het bit schoon ging maken had ik nog lol ook .
Het was een jongen die op eht paard zat dat ervandoor schoot .
En mijn pa wordt "vriendjes" met de gemeenste pony van stal . Nuja, me pa vin da gewoon leuk .
Oeff ik dacht dat leraren alles zouden voor bereiden voor de Open Dag, maar nee mag de stagaire doen. En de open dag is morgen, plus ik krijg echt niet alles af voor morgen.
Vandaag de ene laatste dag
En op de een of andere manier doet mijn kies/wang/kaak nog pijn van het boren, heb ik nog nooit eerder gehad. Maarja hij behandelde mij ook gewoon als een stuk rund
Heb echt pijn in mn kaak zeik leraar zit alleen maar te zeiken, en heb al 2 stage leraren doosje bonbons gegeven.. Nu alleen die zeik snor nog.. maar ben bang voor zijn reactie..
Oja en leraren horen toch alles te regelen voor de open dag? Neee laat de stagaire het maar doen...
^ahaha vet coowl:P
Ik heb momenteel iets vet weirds gemaakt in de sims.. naja niet heel raar maja realiteit:P ik ga zo ffies een topic openen ofzo om die vage creaties die ik ga maken te laten zien:P
zet sow wel ffies de link neer;)