Mijn bff had een hele goede site met allemaal soorten: gothic lolita, punk lolita, hime lolita, country lolita, aristocrat, etc. Ze zei dat je moest googlen naar japanese styles ofzo, maar ik heb het zelf niet kunne vinden ;(
Vandaag naar de dokter geweest omdat ik gister door mijn enkel ben gegaan en ik aan het einde van de middag niet meer normaal kon lopen, morgen röntgenfoto maken.. Geweldig. ><
Ik zat net bij de Mcdonalds en er zat een groep meiden (Ongv. 21) En een peutertje.
En die meiden zaten de hele tijd te dollen met dat peutertje. (ze heette geloof ik Jozie ofzo )
En dus een van die meiden liet de hele tijd het vlammetje van haar aansteker aan Jozie zien
En toen hield ze het heel dicht bij een van haar vriendinnen haar haar. En toen klikte ze hem aan. En toen begon het haar van dat meisje dus te fikken Ze gingen er heel hysterisch op slaan
maike0090 schreef:^ vraag haar een link ;D Ik ben ook wel benieuwd ;D
die had ze dus niet meer en ik heb net weer gezocht maar heb het niet kunnen vinden
misschien dat dit het is, maar ik weet het niet zeker aangezien ik door OT niet op die website kan komen ;(