Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 62 van 250

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt.

Ik moet zo naar de tandarts >:(
Vooral heel K*T omdat er een dubbele tand bij mij groeit waar ik niks over heb verteld 8-)
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

SIMSLOVER schreef:Weet er soms iemand meer van subcultuur Lolita.Nen goeie site,of andere dingen dat hier mee te maken heeft?

^Ik weet er wel meer van, zoek vooral naar Angelic Pretty enzo voor kleding.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Mijn bff had een hele goede site met allemaal soorten: gothic lolita, punk lolita, hime lolita, country lolita, aristocrat, etc. Ze zei dat je moest googlen naar japanese styles ofzo, maar ik heb het zelf niet kunne vinden ;(
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Vandaag naar de dokter geweest omdat ik gister door mijn enkel ben gegaan en ik aan het einde van de middag niet meer normaal kon lopen, morgen röntgenfoto maken.. Geweldig. ><
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik zat net bij de Mcdonalds en er zat een groep meiden (Ongv. 21) En een peutertje.
En die meiden zaten de hele tijd te dollen met dat peutertje. (ze heette geloof ik Jozie ofzo xD)
En dus een van die meiden liet de hele tijd het vlammetje van haar aansteker aan Jozie zien xD
En toen hield ze het heel dicht bij een van haar vriendinnen haar haar. En toen klikte ze hem aan. En toen begon het haar van dat meisje dus te fikken xD Ze gingen er heel hysterisch op slaan xD
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

maike0090 schreef:^ vraag haar een link ;D Ik ben ook wel benieuwd ;D
die had ze dus niet meer :( en ik heb net weer gezocht maar heb het niet kunnen vinden
misschien dat dit het is, maar ik weet het niet zeker aangezien ik door OT niet op die website kan komen ;(

Weergave- en sorteeropties

Gesloten