Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 61 van 250

Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Wat wil je kwijt.

M'n MSN crashte weer! Gaat hij weer die stomme foto-virus sturen. Ik wordt er gek van! :cursing

MSN verwijderen enzo al gedaan. Mijn vader gaat het er nu helemaal afgooien. :cursing
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

pfff.. geen zin om te slapen. en ik moet nog een vet dik boek voor school uitlezen. Normaal gesproken hou ik van lezen, maar ik vind dit boek niet mooi geschreven. :S
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Mijn bek :'(
Ik moet weer elastiekjes gaan dragen, deze keer alleen s'nachtw en ze zijn minder strak. Maaralsnog; Auww :'(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker

^Boeken voor school, vooral de lijsters, zijn vaak niet zo leuk.

Ik kan niet slapen. Moet eigenlijk gaan slapen, morgen proefwerk spaans >.<
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Goedemorgennnnnnn :D!

Ik ben (weer/nog steeds) ziek. Voel me al wel ietsjes beter en ik ga morgen weer naar school.

Vanmiddag om 14.40 mag mijn beugel eruit. Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :wub
Love your life
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Zo ik heb vandaag goed nieuws, 2 maal.
En ook geen goed nieuws.. naja eerst het goeie dan maar!

Ben geslaagd voor IT Onderdeel: Aries Software & Aries Hardware, **** heb nog nooit zulke klote vragen gehad. Maar goed, ben geslaagd met het HOOGSTE cijfer van de klas! HA in your face *loser teken voor hoofd*

Het tweede goede nieuws is dat ik een 10 voor mijn Stage verslag heb gekregen, en omdat de leren hem zo goed vinden.... Komt hij bij de open dag van aanstaande zaterdag te liggen Ik had echt zoiets van: WAAROM!? zo goed is hij niet. En toen zei de leraar; Je moet trots zijn op jezelf, ik heb vanaf het begin al geweten dat je te goed was voor dit niveau. En toen moest ik blozen...
Toen kwam er een leraar binnen met vet rode doppen en die vroeg of iemand cake bij zich had... Weet ook niet waarom maar goed, had vast honger..
Dus ik zo: Je hebt al rode doppen genoeg, dus space cake heb je niet meer nodig. Het is zo leuk om leraren gewoon als collega's te hebben, dan zijn ze echt echt kei anders

Oja, ben een vet goed boek aan het lezen 'Wat doet die rode vlek daar linksboven?' is een inleiding in de esthetica.. Ik vind het alleen een goed boek omdat er super quotes in staan.. Zoals : 'Mensen die mooi worden gevonden vaker in het gezelschap van andere mooie mensen verkeren, meer verdienen, een betere gezondheid hebben, in betere huizen leven, zich gelukkiger voelen en zelfs bevredigen met elkaar naar bed gaan.' Ronald Giphart. Maar wie bepaalt wanneer je mooi bent? En wat is schoonheid? In mijn ogen is schoonheid weer anders dan die van een ander..

En het slechte nieuws: De tandarts belde of ik vandaag kon inplaats van morgen, hij had morgen een begrafenis.. Ik dacht echt van; Dat wist je gister toch ook, kon je toen toch bellen Maar goed, nu dus om half 10 Eind Examen Mondeling Engels, en daarna als een gek naar de tandarts gaan waar ik om half 12 moet boren

Maar daarna hoef ik niet meer naar stage, yay me.
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^^jij hebt ook wel je geluksdag :applaus

Ik ben juist naar de Quick geweest :drool
lekker vettig maar ik moest aankomen, sinds mijn buikgriep
had ik 4 kilo verloren :scared
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Ik *hartje* sims 1 muziek :wub
gister en vandaag open dagen :) ik moest spelen met het schoolorkest (a)

was heel lollig, we moesten een stuk uit pirates spelen, met trombones, maar aangezien die er niet zijn, deden de piano's dat, en toen kon iemand het knopje niet vinden, en toen drukte ze verkeerd, en toen kwam er een heel grappig muziekje uit :lol

maar een van de trompetters zei de hele tijd over een jongen uit mijn klas: Hij is raar, hij lacht je uit, moet je hem dan zien met die bril, hij komt hier toch niet op school. Ik zo: "Hij zit hier al op school, hij zit bij me in de klas"

ik vond het heel gemeen wat-ie zei, helemaal omdat die jongen waar-ie het steeds over had heel lief is
en omdat ik stiekem op 'm ben :$
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten