Engeland is het coolste land ter wereld, je zou vereerd moeten zijn. ik zou willen dat wij aan uitwisselingen deden, maarja. ik ben ambities weer aan het spelen =]
Omg, ik had een soort virus in MSN, waardoor ik opeens tegen iedereen ging praten en een link ging sturen. En als je daar op klikte kreeg jij dat ook. (Marijke jij kreeg dat toch ook van mij?)
Nu een hele virusscan draaien enzo. Schrok me dood.
caesar11111 schreef:Ha, ik ben eergisteren nog naar de kapper geweest
mijn grootste nachtmerrie :'O
maar het ziet er redelijk goed uit,
kort haar met een bles
Foto?
JustMyLife schreef:
Nako schreef:Jah ik weet het Engeland is geweldig maar ik ben al best vaak naar Engeland geweest. En dit jaar mag er geen vriendin mee je gastgezin in
Maarja dan zou ik volgend jaar misschien naar China kunnen
China, cewl =3 Sommigen uit mijn klas heel misschien ook, maar niets is zeker.
Kweet China is awesome ik zou ook naar Kenia kunnen of Indonesië Naja eerste China maar eens
Haha begrijpelijk. Mijn vriendin zat er wel op en ik was jaloers want ik stond op de reservelijst,
Krijg ik een brief waarin staat dat ik toegelaten ben!!!
Ik ga pas volgend jaar op uitwisseling ofzo.
@ Nina; hoezo opvang omdat jullie 'te klein' zijn? ;/ Wij mogen (1e) gewoon tussenuur houden waar we willen, als het maar niet de lessen kan verstoren. -en bruggers mogen niet naar huis, maar niemand houd zich daar aan-
Iklieftmijnrooster. <3 heb allemaal van die leraren die vaak ziek zijn, of met uitwisselingen en andere dingen mee gaan. Nog nooit een week van het basisrooster gehad. :3