Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 59 van 250

Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Wat wil je kwijt.

simsteven schreef:Ik mag morge lekker later beginne...
maar miss ga ik ook niet naar school want ik heb een stijve nek
Je gaat niet naar school alleen maar omdat je een stijve nek hebt?!! :blink
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

@Steven: niet huilen jochie :'3
ik ging ook eens met een stijve nek naar school, ook eens met een overbelaste voet en ook eens met een gekneusde voet :3

naja gelukkig heb ik morgen 1e en 2e uur gym, 3 uur les en dan 4e moeten ik en 2 andere mensjes naar Marskramer :'3

en ik merk dat ik een verslaving heb aan Adele en :'3 of :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Adele kan goed zingen hea :p.
Ik ben blij dat ik geen blokuur gym heb zeg!
Ik heb morgen lekker eerste uitval :flapper. Ik ben dus weer gelukkig xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Charge
Oplichter Oplichter

Ik heb al 2 weken geen gym meer. Onze leraar heeft iets aan zijn knie. Het klinkt misschien zielig maar ik ben blij dat ie niet kan lopen xD
AnsjJ2

Charge schreef:Ik kreeg net de uitslag van de bloedtest.
Blijkt dat ik recent pfeiffer heb gehad en dat ik nu nog de resten heb zegmaar. Als het goed is ben ik er over een paar weken helemaal vanaf.
En me ma maar zeuren dat ik eerder naar bed moest gaan :glare
Is luisteren naar je kind nou zo moeilijk?
Wauw ik wou dat ik er zo snel van af was. Heb het nu een half jaar en heb nu ups en downs , maar goed het leven gaat gewoon door als je het hebt en tijd om echt goed de rusten heb ik niet of krijg ik niet, vandaar dat het nog ni weg is. Maar goed, my life soks anyway. Btw is er ook een SN app? Zou wel handig zijn! En Steven be a man
Emma

Ik moet naar bed binnen een paar seconden. :cry
Jah ik heb binnenkort ook toetsweek 8-)
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

^hé gatsie. Toetsweek, gelukkig heb je bij ons in de derde maar 1 toetsweek. En dat is ergens in de laatste periode.. Gelukkig ;)
Morgen toets over topo van Latijns-Amerika. Echt veeel!
Afbeelding
DIRECTIONER.
Simmielove

@Emma
Ikke volgens mij niet xD.

Ik luister de hele dag dat nummer van Leonie Meijer. Binnenkort wat nummers Adele op me kaartje gooien :). Dan kan ik er wel weer mee door.

Moet ik ook ff kwijt; de laatste tijd kom ik op school altijd mijn nicht tegen xD (We zitten op dezelfde school) en ze wordt binnenkort 16. Ik ben de jongste van me vaders kant :glare.
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Hallow iedereen:P zal ik ook maar ffies wat posten hierso..

Denk ga ik weer verder met me dagboek te uppen kom ik erachter dat ik mijn verhaal nog bij me vriend heb.. :( had het nadat ik er bij hem had aangewerkt niet naar me e-mail gestuurd. wat een dummie:P
Btw me vriend is echt een schat.. enne kwam er zaterdag achter dat echt letterlijk alle jongens etzelfde zijn.. ze willen maar 1 ding. maja gelukkig is mijn vriend een geval appart:D echt gelukkig met hem.. hij geeft me alles wat ik nodig heb:D

Maargoed uhm, ongelovelijke pijn in me nek. naja die zijkanten dan,, soort spierpijn gevoel.. enne elke keer als ik slik doet me keel pijn en heb het idee dat me neus helemaal volzit, me keel en die holtes onder je oog..:( en heb hoofdpijn..:( hoop niet dat ik ziek word, (naja aan de ene kant wel.. ben onderhand al 4 jaar niet ziekgeweest ofzo) wel ziekenhuis in en uit voor me hart:S (Hartritme stoornis, ging 195 hartslagn per minuut en dat mag maar rond de 70 liggen in ruststand.. dus was minder)

Ga morgen ofzo de screens maken voor me DB:D zodat ik die ook weer kan uppen want MOET gwn een up plaatsen. en kan je vertellen.. deze up is echt enorm zielig.. en aangrijpend.:( DUS LEZEN ALLEMAAL:P hahaha

Weltrusten iedereen :)
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Simmielove

Jeujj!!!
Eerste uitval!!!
Bij ons is het niet zo erg als er wat uitvalt. En Me iPod doEt nu rot
Afbeelding
SunShineMimi
Mest analist Mest analist

ben weer thuis, was op me stage geweest net, maar ik voelde me echt beroerd.. Begon beetje te huilen omdat ik zo'n last van me nek, keel en hoofd heb. En me stage man die stond erop dat ik me vader opbelde en naar huis ging.. Morgen hoef ik ook niet te komen maar ik zie wel als ik me beter voel morgen. Zo ff douche en weer me bedje in.. Word helaas niet simse vandaag denk ik :(
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
AnsjJ2

Nog 3 uur en de laatste dinsdag is gedaan.

Morgen: Stage / Engels Eind Examen Mondeling / Stage gesprek , vanwege afronding. / Donderdag: Stage & Tandarts/ Vrijdag: Stage en stage verlaten en nooit meer terug keren xD Zaterdag ; helpen op de open dag, daarna na de stad met mijn lover.
Ma 31 jan: 09:00 t/m 16:00 : Eind Examen Opdracht 1 & bijeenkomst. Di 1 feb: 09:00 tot 15:00 Eind Examen Opdracht 2&3 Wo 2 feb Eind Examen Opdracht 4. DO 3 feb: 10 tot 14:00 Nederlands Spreken/Gesprekken. Vrijdag 4 FEB Rekenen 10 tot 12 & om 14:00 de voorlopige uitslag tot 15:00 Je kan dus wel zeggen dat het een druk weekje wordt volgende week En de week erna even afwachten of ik geslaagd ben en dan gelijk beginnen bij mijn nieuwe opleiding afdeling media en design: DTP! Ondertussen ook weer even nieuw teken materiaal aanschaffen.. Verf, potloden..
Jup heb het een beetje druk..

en wat zijn sommige mensen debiel/traag zeg! :cursing
Simmielove

Moet over 1 uur bij de ortho zijn, dus mag ik niks eten, en me maag knort :'(.
Ik zit nu met een tandenborstel in mijn mond :glare.

Bij gym vandaag haast flauwgevallen, ik kreeg geen lucht meer :$
Afbeelding
Jozz

Simmielove schreef:Moet over 1 uur bij de ortho zijn, dus mag ik niks eten, en me maag knort :'(.
Ik zit nu met een tandenborstel in mijn mond :glare.

Bij gym vandaag haast flauwgevallen, ik kreeg geen lucht meer :$
was je vergeten te ademen? XD

euhm ik heb een 'rustige' dag vandaag, ik moet helaas wel voor geschiedenis en wiskunde leren :cursing :cursing
Nina

Pff, mn rooster is aan de ene kant best wel leuk, maar aan de andere kant ook niet. We hebben al ong. 3 opvanguren gehad, omdat we 'te klein' zijn voor een tussenuur :P T/m de 2e of 3e (weet het niet precies) hebben we opvang... Pff >.<

Yeah zo oppassen. Eigenlijk geen zin in maargoed. En mn toets ging super goed, hopelijk haal ik mn 5.8 op :D
Simmielove

@Jos
Ik heb astma :roll

Ik had voor me lees&luister toets van Frans een 7,2 :woot. En voor die toets van verzorging een 5,8 xD.
En diegene die altijd ziek is bij Frans, heeft 3 van de 9 wel gemaakt, als niet-zieke (hij was toen gewoon opschool) hij heeft er 6 ingehaald, en hij moet nog 2 toetsen maken. Hij is echt altijd ziek met frans, ook elke maandag. Hij heeft gewoon langer weekend. En ik niet :'(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten