I_mJimmy schreef:Mijn kat wordt waarschijnlijk vanmiddag ingeslapen Hij is 6 jaar nu, maar werd een paar weken geleden ziek. Tijdens de eerste antibiotica-kuur ging alles goed, hij ging weer eten en drinken, en werd weer actiever, toen hij klaar was met de kuur ging het weer bergafwaarts, hij dronk en at niet meer en ging alleen maar slapen.
Toen kreeg jij een twee antibiotica-kuur, precies hetzelfde verhaal en nu ligt hij nog steeds niks te doen, hij heeft al twee dagen niet gegeten en gedronken en ligt de hele dag in zijn mandje niks te doen Dus we gaan vanmiddag naar de dierenarts en waarschijnlijk wordt hij ingeslapen..
Dus ik (en de rest van de familie) zijn nu 'afscheid aan het nemen' zeg maar
erg veel sterkte ... vreselijk als dat moet gebeuren. maar soms beter voor de kat want anders blijft die pijn hebben.
^ Dat heeft ie gelukkig niet Hij heeft geen pijn e.d anders hadden we het met spoed gisteren of zaterdag al gedaan, maar we konden gewoon wachten tot maandag, hij lijd geen pijn
Jimmy dat is echt erg! ik zelf heb bijna een jaar geleden ook mijn kat moeten laten inslapen hij was 15 en bleek een gaatje in zijn hart te hebben al vanaf zijn geboorte de dierenarts vond het vreemd dat hij nog zo oud geworden was. Mis hem nog elke dag! en ik weet hoe kut het is om je huisdier te moeten laten inslapen
@jimmy: Misschien heeft hij wel pijn maar laat hij het niet merken, die beestjes zijn moeiljk te begrijpen als ze niet kunnen praten. Hij eet en drinkt namelijk niks voor niks.. Maar veel sterkte.
Mijn hond had ongv hetzelfde, en later bleek dat hij een Tumor had.
ik post vandaag denk ik ook niet meer, ik heb ook veel leerwerk en vanavond ben ik weer trainen.
Maike is er nu toch niet en jullie kunnen Jack moeilijk erbij betrekken (DENK IK)
iPad is gewoon doelloos. Gewoon weer z'n ding om geld mee te maken...
--
Ff wat anders.. Ik zit er even helemaal door heen, lichamelijk en geestelijk.. Ben weer ZO moe de afgelopen dagen! Echt niet normaal. Dacht dat die pfeiffer weg was, maar schijnbaar dus niet.. Zucht...
En geestelijk gaat het ook niet goed (nooit geweest), maar ik maak mij echt druk om de examens en hoe ik iedereen teleur stel dat ik niet update en dat soort dingen...
Maar ik maak het binnenkort goed, ik beloof het.